Joriz Geplaatst: 20 juli 2004 Rapport Geplaatst: 20 juli 2004 We hebben een MTA server aan staan voor alle mensen die nu niks hebben te doen! Op deze server mogen alle leden van GTAgames.nl MTA versie: MTA VC 0.3r2 Host: mtaserver.gtagames.nl poort: 2003 INLOGGEN MET FORUM NAAM! niet leden eerst registreren in forum! Online tijden: 1 uur vmiddag tot 12 uur vanavond! Dit is nog niet onze 100 mbit server maar het draait wel op een van de snelste PC's van dit moment. KOM DUS NU!! want vol is vol! Reageren
Furi0uz Geplaatst: 20 juli 2004 Rapport Geplaatst: 20 juli 2004 Ik zal weleens een keertje komen kijken... :rolleyes: Reageren
Timovich Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 Je zegt vol=vol maar hoeveel kunnen er in totaal in dan??? (Hij is meestal vol als ik erop wil ) Reageren
Le Freak Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 Voorlopig kunnen er nog niet zoveel in. Rond de 7 gebruikers schieten de pings al omhoog. Met onze 100mbit server word dit anders. (24) Nu dus nog eventjes met zn 6en spelen. Reageren
Timovich Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Geplaatst: 22 juli 2004 Oke ik kijk af en toe wel wanneer ik erop kan... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.