Jump to content

Alle speciale voertuigen op een rijtje.


Zero-two

Recommended Posts

Hallo, hier een rijtje van alle speciale voertuigen.



Ik kon het niet op WikiGta vinden en ook niet op het forum.

Dus ik dacht laat ik het maar doen. Is het er wel dan mag er een slotje op.

200px-LCS_Ballot_Van.jpgKan je alleen krijgen in de missie Counterfeit Count

Ballot Van

200px-LCS_avenger.jpg

Avenger

Kun je krijgen in de zijmissie Avenging Angels.

200px-LCS_Bickle-76.jpg

Bickel'76

Kun je krijgen na het afleggen van 100 fares in de zijmissie Taxidriver.

200px-Manchez_lcs.jpg

Manchez

Kun je krijgen na het voltooien van Bumps & Grinds.

200px-LCS_Campaign_Rumpo.jpg

Campaign Rumpo

Kun je alleen krijgen tussen de missie's

Making Toni en Counterfeit Count.

200px-LCS_Thunder-Rodd.jpg



Zwarte Thunder-Rodd

Staat niet op de afbeelding maar je kan het krijgen bij de missie

Grease Sucho

200px-LCS_Cheetah.jpg

Knal rode of licht blauwe Cheetah

Lees mijn Tut:

Hij krijg ik een rode Sanchez.

Maar dit keer niet in de missie Red light racing maar in de missie Wi-Cheetah Run.

200px-LCS_Sanchez.jpg

Rode of licht blauwe Sanchez

Lees mijn

Tut

200px-LCS_Patriot.jpg

Gele patriot

Je kunt het krijgen in de missie False Idols.

Dit was het zo'n beetje denk ik.



De afbeeldingen heb ik gebruikt van WikiGta.

Alle rechten zijn voorbehouden.

Als ik iets heb vergeten kunnen jullie het melden.

En voor de duidelijkheid, ik vind het leuk om zulke dingen als dit te maken vandaar al die tuts.

Fouten, opmerkingen, reacties en suggesties zijn natuurlijk welkom.

Bewerkt: door Zero-two
Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet helaas even spelbreker zijn, gezien er al wel topics over te vinden zijn. Hier som ik er bijvoorbeeld wat op, en hier hebben Pierro P en ik een redelijk complete lijst weten te maken. Je ziet dat we de auto's uit de races niet hebben, de Sanchez's en de Cheetahs. Dezelfde truc kun je toepassen in Grease Sucho, en dan heb je de lijst bijna compleet.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet helaas even spelbreker zijn, gezien er al wel topics over te vinden zijn. Hier som ik er bijvoorbeeld wat op, en hier hebben Pierro P en ik een redelijk complete lijst weten te maken. Je ziet dat we de auto's uit de races niet hebben, de Sanchez's en de Cheetahs. Dezelfde truc kun je toepassen in Grease Sucho, en dan heb je de lijst bijna compleet.. :)

Dankje voor je snelle reactie. En zoals ik al zei mag er een slotje op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet helaas even spelbreker zijn, gezien er al wel topics over te vinden zijn. Hier som ik er bijvoorbeeld wat op, en hier hebben Pierro P en ik een redelijk complete lijst weten te maken. Je ziet dat we de auto's uit de races niet hebben, de Sanchez's en de Cheetahs. Dezelfde truc kun je toepassen in Grease Sucho, en dan heb je de lijst bijna compleet.. :)

Dankje voor je snelle reactie. En zoals ik al zei mag er een slotje op.

Als je de storyline uit hebt gespeeld dan rijd de Sindacco Argento ook niet meer rond ;) Maar Basi, ik hou van je topics..! Heb je dit maybe ook voor andere GTA's? Ga zo door! You're the best! _O_ Respect!

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Dotz, misschien koop ik GTA Chinatown Wars voor de PSP. Maar voor GTA LCS weet ik geen onderwerpen waarover ik een tut kan maken. Misschien jij een onderwerp. Of wil je iets vragen. Ik speel GTA LCS bijna 3 jaar en elke keer begin ik opnieuw. Mijn hoogste savegame was 95%. Ik moest alleen Trash Dash, Fire Fighter, Ragin RC, 10 Hidden Packages en Chasin' RC.

Groetjes Bas

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Dotz, misschien koop ik GTA Chinatown Wars voor de PSP. Maar voor GTA LCS weet ik geen onderwerpen waarover ik een tut kan maken. Misschien jij een onderwerp. Of wil je iets vragen. Ik speel GTA LCS bijna 3 jaar en elke keer begin ik opnieuw. Mijn hoogste savegame was 95%. Ik moest alleen Trash Dash, Fire Fighter, Ragin RC, 10 Hidden Packages en Chasin' RC.

Groetjes Bas

Oke ^_^ Leuk! Ik heb hem gespeeld, ik vond GTAIII destijds geweldig.. Nu vond ik het retevet dat ik nieuwe missies in dezelfde stad kon spelen.. :bier: Misschien kan je uitleg geven over cheatdevice, dat is erg gewild.. Ik zal nog er nog wel over denken.. iig. wens ik je veel plezier toe! Je schrijft erg duidelijk en je doet je best, ga zo door.. Misschien beland je ooit nog op wikigta.. Wie weet? Je favo GTA is dan LCS neem ik aan? Heb je nog andere GTA's?

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt gelijk mijn favo GTA is LCS. Je vroeg ook nog of ik nog andere gta's had. Mijn antwoord is: Nou en of. Ik zei al dat ik misschien Chinatown Wars ging kopen. Maar ik heb nu ook GTA VCS. Daar ga ik denk ook topics over maken. Maar misschien kunnen we dit soort zaken beter op de chat afhandelen plaats van hier.

Groetjes Bas.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt gelijk mijn favo GTA is LCS. Je vroeg ook nog of ik nog andere gta's had. Mijn antwoord is: Nou en of. Ik zei al dat ik misschien Chinatown Wars ging kopen. Maar ik heb nu ook GTA VCS. Daar ga ik denk ook topics over maken. Maar misschien kunnen we dit soort zaken beter op de chat afhandelen plaats van hier.

Groetjes Bas.

Zeker doen over VCS topics maken. Ik ben we benieuwd of er daar nog speciale voertuigen zijn die ik niet ken.

Mooie tut. KUTGW

Link to comment
Delen op andere websites

Ben van plan om een Unique stunt jump walkthrough op VCS forum te maken.(Als niemand me voor is) Zal wel lang duren. Moet eerst zelf alle Unique stunt jumps halen, Cheatdevice installeren, Screenshots maken enz.

Bewerkt: door basi08
Link to comment
Delen op andere websites

Ga je dan na je deze hebt gemaakt bvb. verder met speciale voertuigen voor VCS, nu ik het erover heb zijn er speciale voertuigen voor VCS?

Ik denk het wel. Maar voordat ik ga beginnen met Unique stunt jump Walktrough, komt er nog een topic over hoe je een hogere Criminal rating bij GTA LCS krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...