Jump to content

Tut: Hoe krijg je een helicopter


Zero-two

Recommended Posts

lcs8tn.jpg

Op het forum kwam ik vaak tegen ''Ik wil een helicopter maar ik kan niet op het politiedak komen''.



Dit topic is voor degene die nog niet weten hoe je chopper krijgt.

  • Voor PSP hebben we een savegame. Klik hier.
  • is een tutorial video over hoe je een helicopter steelt uit de missie Calm before the storm.
  • is een tutorial video over hoe je een helicopter steelt uit de missie False Idols.
  • Cheatdevice

Pak het savegame uit. Zet de savegame in PSP > Savegames.



Zet je PSP aan. Start GTA LCS. Laad de savegame. En ga naar je garage.

Zodra hij opengaat verschijnt er een helicopter voor de garage. Dit kan een Policemaverick of een Hunter zijn.

Bij de twee tutorial video's heb je de missies Calm before the storm en False Idols nodig. De savegames kun je

hier vinden.

Cheatdevice uitleg, functies + downloadpagina kun je

hier vinden

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Reacties, fouten, verbeteringen en suggesties zijn altijd welkom.

Link to comment
Delen op andere websites

Op het forum kwam ik vaak tegen ''Ik wil een helicopter maar ik kan niet op het politiedak komen''.

Nice tutorial. Die Tut's van je bevalen me heel erg, alleen dat vraag ben ik nog nooit eerder gekomen? :7

Bewerkt: door Ottoman 47
Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft er weer een geschreven ze :7 maar goed dat je dat allemaal kan vinden :tu: we merken nu wel dat je dat graag doet als je dit blijft doen. :7

Kan handig zijn voor mensen die dit willen.

Goedzo! Ga zo door! Je tut's bevallen me echt goed! Bovenaan je post staan trouwens enkele personages uit GTA LC is de 3e van rechts Vincenzo of niet? Zonee, wie is het dan? Want het is alweer een tijd geleden dat ik het gespeeld heb.. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft er weer een geschreven ze :7 maar goed dat je dat allemaal kan vinden :tu: we merken nu wel dat je dat graag doet als je dit blijft doen. :7

Kan handig zijn voor mensen die dit willen.

Goedzo! Ga zo door! Je tut's bevallen me echt goed! Bovenaan je post staan trouwens enkele personages uit GTA LC is de 3e van rechts Vincenzo of niet? Zonee, wie is het dan? Want het is alweer een tijd geleden dat ik het gespeeld heb.. :$

Is Vincenzo Cilli :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Alleen weet ik niet hoe je cheatdevice krijgt...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh jeah! I'm the greatst!!!

Cheatdevice uitleg, functies + downloadpagina kun je hier vinden

Je moest even goed lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...