Jump to content

Battlefield 1943


GTA Monster

Recommended Posts

Ik weet echt niet of ik nou een amerikaanse psn store kaart moet kopen. aangezien je trophies voor deze game hebt. en ik alleen trophies spaar op mijn europese account, mijn amerikaanse gebruik ik niet eens dus dat vind ik zonde. Of kan ik dit spel na het downloaden in de amerikaanse ps store ook spelen op mijn europese account ?

Ja dat gaat, ik heb ooit al eens Ragdoll Kungfu: Fist Of Plastic in een andere store gedownload omdat ie toen die tijd gratis was en daar zitten ook trophys in en die heb ik dan ook verdient op mijn Europese account.

Ik ben 99% zeker.. :puh:

Waarom heb jij 'm ook nog niet gedownload?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gijsso

    22

  • PowerPats

    18

  • GTA Monster

    12

  • Rullez

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb laatst even met wat hulp van het forumlid Sentasi lopen rommelen met mijn router. En wij kwamen er achter dat Unpb of zoiets uit stond. Toen ik die had aangezet had liep alles beter. Dus misschien ook een idee voor jou? Spreek me even aan op msn en dan help ik je er eventueel wel mee. :)

Dat heb ik allang gedaan. Ik had er al veel last van met GTA IV, maar dat is nu allemaal opgelost omdat ik NAT 2 heb.

@GTA Monster: De servers staan bij EA. EA is dus de boosdoeners.

Ja, of je provider, dat die met die belachelijk traffic shaping komen, wat eigenlijk grote bullcrap is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet echt niet of ik nou een amerikaanse psn store kaart moet kopen. aangezien je trophies voor deze game hebt. en ik alleen trophies spaar op mijn europese account, mijn amerikaanse gebruik ik niet eens dus dat vind ik zonde. Of kan ik dit spel na het downloaden in de amerikaanse ps store ook spelen op mijn europese account ?

Ja dat gaat, ik heb ooit al eens Ragdoll Kungfu: Fist Of Plastic in een andere store gedownload omdat ie toen die tijd gratis was en daar zitten ook trophys in en die heb ik dan ook verdient op mijn Europese account.

Ik ben 99% zeker.. :puh:

Waarom heb jij 'm ook nog niet gedownload?

Hoezo?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet echt niet of ik nou een amerikaanse psn store kaart moet kopen. aangezien je trophies voor deze game hebt. en ik alleen trophies spaar op mijn europese account, mijn amerikaanse gebruik ik niet eens dus dat vind ik zonde. Of kan ik dit spel na het downloaden in de amerikaanse ps store ook spelen op mijn europese account ?

Ik heb Battlefield: 1943 ook uit de Amerikaanse PS Store en kan gewoon trophy's vrijspelen op mijn Europese account.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren de Battlefield 1943 Demo gedownload en gespeeld. Man wat een slecht spel... De besturing is is een woord (...), het lijkt een beetje op Battlefield Heroes wat betreft de besturing, maar één map en de vliegtuigen zijn net treintjes, zo schokkerig.

Het is toch belachelijk dat ze om dát ruim €12,00 vragen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren de Battlefield 1943 Demo gedownload en gespeeld. Man wat een slecht spel... De besturing is is een woord (...), het lijkt een beetje op Battlefield Heroes wat betreft de besturing, maar één map en de vliegtuigen zijn net treintjes, zo schokkerig.

Het is toch belachelijk dat ze om dát ruim €12,00 vragen...

Lol, kijk eerst naar jezelf, dat jij misschien een kut verbinding hebt waardoor het schokt, en lijkt het op de besturing van Heroes? voertuigen misschien wel, maar zo combat controls niet, hier hoeven wij ook geen 2 magazijnen in iemand te pompen en word er niet gebunnyhopt als een motherfucker.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren de Battlefield 1943 Demo gedownload en gespeeld. Man wat een slecht spel... De besturing is is een woord (...), het lijkt een beetje op Battlefield Heroes wat betreft de besturing, maar één map en de vliegtuigen zijn net treintjes, zo schokkerig.

Het is toch belachelijk dat ze om dát ruim €12,00 vragen...

Lol, kijk eerst naar jezelf, dat jij misschien een kut verbinding hebt waardoor het schokt, en lijkt het op de besturing van Heroes? voertuigen misschien wel, maar zo combat controls niet, hier hoeven wij ook geen 2 magazijnen in iemand te pompen en word er niet gebunnyhopt als een motherfucker.

De voertuigen zeker wel, en dat probeer ik ook juist te zeggen.

Ik bedoel niet schokkerig in de vorm van Lag d.m.v slechte internetverbinding, maar schokkerig van de besturing, het spel reageert sloom op de besturing in een vliegtuig.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren de Battlefield 1943 Demo gedownload en gespeeld. Man wat een slecht spel... De besturing is is een woord (...), het lijkt een beetje op Battlefield Heroes wat betreft de besturing, maar één map en de vliegtuigen zijn net treintjes, zo schokkerig.

Het is toch belachelijk dat ze om dát ruim €12,00 vragen...

Lol, kijk eerst naar jezelf, dat jij misschien een kut verbinding hebt waardoor het schokt, en lijkt het op de besturing van Heroes? voertuigen misschien wel, maar zo combat controls niet, hier hoeven wij ook geen 2 magazijnen in iemand te pompen en word er niet gebunnyhopt als een motherfucker.

De voertuigen zeker wel, en dat probeer ik ook juist te zeggen.

Ik bedoel niet schokkerig in de vorm van Lag d.m.v slechte internetverbinding, maar schokkerig van de besturing, het spel reageert sloom op de besturing in een vliegtuig.

Vliegtuig is heel veel oefenen. En het is echt geen Drive Simulator, de auto's zijn er om van punt A naar punt B te gaan en dan af en toe iemand killen. Maar verder moet je je niet zo ergeren aan de voertuigen. Dan gebruik je maar geen voertuigen en maar soms een auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Many people have been having an issue when trying to log into bf1943 for the first time, I was one of them.

When I installed the game I got a message to enter my email and password to create an EA account, which I already had. When I entered the info I got this message..." Failed to create an EA account. Could not connect to EA servers."

Ik heb hier ook last van, Ik heb tot nu toe alleen maar het menu van de game gezien, nog niet eens kunnen spelen. Heeft iemand een oplossing ? Ik heb gehoord dat veel menen deze probleem hebben. Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik ooit een EA account heb gemaakt. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Many people have been having an issue when trying to log into bf1943 for the first time, I was one of them.

When I installed the game I got a message to enter my email and password to create an EA account, which I already had. When I entered the info I got this message..." Failed to create an EA account. Could not connect to EA servers."

Ik heb hier ook last van, Ik heb tot nu toe alleen maar het menu van de game gezien, nog niet eens kunnen spelen. Heeft iemand een oplossing ? Ik heb gehoord dat veel menen deze probleem hebben. Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik ooit een EA account heb gemaakt. :N

Een maatje van mij moest ooit eens een account aanmaken voor iets van Mirrors Edge, maar die komt nu in geen een EA game online. :7

Overigens over die reactie van FF, de besturing is gewoon even wennen. Overigens heb je in de demo maar 1 map en in het volledige spel 4 maps met twee game modes. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vliegtuig is heel veel oefenen.

Ja, dus echt niet, ik heb nog never ooit gevlogen in Battlefield en toen ik in het vliegtuig stapte had ik al direct Milkrun!

Euhm, de Coral Sea ding, moet je toch wel even oefenen. Iedereen kan in een vliegtuig springen en dan lekker 20 minuten rondcirkelen, maar om ze echt in gevecht te gebruiken, dat is veel moeilijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ook maar iets van 3-5 nodig in Coral Sea.

Trouwens, welke maps hebben jullie als favoriet en welke als tegenovergestelde?

[b]Favoriete:[/b]
[b]Minst favoriete:[/b]

Even invullen :engel: ?

Favoriete: Gualdalcanal. Echt geweldig om te snipen, en dat vind ik het vetste. Wake Island is ook heel vet, meer voor rifle, maar snipers kunnen daar ook goed uit de voeten.

Minst favoriete: Iwo Jima. Het beste wapen daarvoor is denk ik de sub machine gun. En dat vind ik zo onhandig. Daarom haal ik als hoogste 200 punten op Iwo Jima en in de andere maps gemiddeld iets van 300.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...