Jump to content

Purple Nine Glitch,


Dotz

Recommended Posts

Hej,

Jullie hebben vast allemaal wel eens gehoord van de Purple Nine Glitch, ik heb er dus last van. Ik speel op een Playstation 2 en ik ben al een nieuwe save game begonnen. Maar ik wil gaan voor de 100%, dus wat moet ik nu doen? Want ik kan niet meer zijn missie doen want de Purple Nines zijn pleite. Helpt het als ik alsnog de andere savegame verwijder? En helpt het als ik de andere savegame overschrijf?

Groeten dotz

Link to comment
Delen op andere websites

Deze missie kan een hele vervelende glitch bevatten, die tot gevolge kan hebben dat je de missie onmogelijk kan voltooien. Dit is de zogezegde "Purple Nine Glitch". De glitch kan optreden als je deze missie al een keer voltooid hebt. Bij het kiezen van een nieuw spel denk GTA III dat er nog steeds geen Nines meer moeten lopen. Aangezien je in deze missie juist Nines moet vermoorden heb je een probleempje. Op de PS2 is het heel gemakkelijk: haal de memory stick uit je PlayStation 2 en start GTA III op. Het spel zal automatisch een nieuw spel op starten maar weet niet meer dat je de missie al ooit hebt behaald! Als je moet opslaan kun je hem er uiteraard weer in doen. Op de PC zul je GTA III opnieuw moeten installeren en een nieuw spel moeten starten.
Link to comment
Delen op andere websites

Deze missie kan een hele vervelende glitch bevatten, die tot gevolge kan hebben dat je de missie onmogelijk kan voltooien. Dit is de zogezegde "Purple Nine Glitch". De glitch kan optreden als je deze missie al een keer voltooid hebt. Bij het kiezen van een nieuw spel denk GTA III dat er nog steeds geen Nines meer moeten lopen. Aangezien je in deze missie juist Nines moet vermoorden heb je een probleempje. Op de PS2 is het heel gemakkelijk: haal de memory stick uit je PlayStation 2 en start GTA III op. Het spel zal automatisch een nieuw spel op starten maar weet niet meer dat je de missie al ooit hebt behaald! Als je moet opslaan kun je hem er uiteraard weer in doen. Op de PC zul je GTA III opnieuw moeten installeren en een nieuw spel moeten starten.

EDIT: Triplepost? :bonk: Kan iemand de laatste 2 even deleten?

Ik heb zelfs een link in mijn post gezet, dus dit heb ik wel gelezen, maar er staat niet of je hem nog ongedaan kan maken. En je triplepost komt omdat je 3x geklikt hebt.. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat staat er wel. Je moet even heel rustig het stukje doorlezen en dan zie je staan dat je je memory card eruit moet halen en dan een nieuw spel moet starten.

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij het wilt oplossen zonder een nieuwe savegame te starten..

Ja, want ik ben bezig met een 100%, maar mijn neefje komt hier af en toe eens logeren, en die speelde GTA3. En hij mocht opslaan van mij.. maar hij had die missie al gedaan. Wat ik niet wist, want ik heb een tijdje geen GTA3 meer gespeeld. Maar nu was ik toch weer begonnen, maar ik kan de Purple Nines écht niet terughalen als ik al begonnen ben he? Ook niet door mijn neefje z'n savegame te overschrijven/verwijderen? :erm:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...