Jump to content

eerste screens zijn er


MNC3

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MNC3

    5

  • gtaghetto

    4

  • Tha Real G.

    2

  • need my speed

    2

ik weet echt zeker dta ie fake is, hij lijkt veel te erg op die van de pc, en die wapen icoontjes hadi k ook met mod,, rockstar zou zoiets nooit in gta doen, te euhm,, nouo tis niet echt gta styl//

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet echt zeker dta ie fake is, hij lijkt veel te erg op die van de pc, en die wapen icoontjes hadi k ook met mod,, rockstar zou zoiets nooit in gta doen, te euhm,, nouo tis niet echt gta styl//

fake dus :puh:

anders let je ff op je taalgebruik <_<

Bewerkt: door The Godfather
Link to comment
Delen op andere websites

mensen, ik heb zalig nieuws, ik ben waarschijnlijk een van de weinigen van jullie die al op de PSP hebben gespeeld :D . maar wat ik wil vertellen: het geeft een zalig gevoel :lol: . iemand van ons school heeft hem van amerika (mama is er naartoe geweest voor werk) en ik mocht er op spelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

mensen, ik heb zalig nieuws, ik ben waarschijnlijk een van de weinigen van jullie die al op de PSP hebben gespeeld :D . maar wat ik wil vertellen: het geeft een zalig gevoel :lol: . iemand van ons school heeft hem van amerika (mama is er naartoe geweest voor werk) en ik mocht er op spelen :puh:

ben je nu blij? ik heb de psp van af het begin dat die uit de VS was

ik zit elke dag te game in de klas, meesters en jufvrouwen kunnen ze kuse zeg ik dan :)

Link to comment
Delen op andere websites

sukkeltje , ik heb daar xtra een nieuw topic ove rgemaakt , en BTW;

UPDATE: Rockstar has contacted us and informed us that this issue of OPM UK magazine has not been released yet and these are leaked pictures. I have complied with their wishes and removed them. However, we will be following the GTA PSP release closely, so stay tuned for news as it breaks!

Freek

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...