Jump to content

Slechtste racegame ooit gemaakt?


onbekendeIV

Recommended Posts

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    12

  • onbekendeIV

    8

  • Ottoman 47

    7

  • Wienish

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waarom is undercover zo slecht?

ik vind hem ook weer niet slecht: hij heeft het goede van prostreet en most wanted bij elkaar zoals de achtervolgings actie met een beter bestuurbaredere auto dan most wanted!

alleen ze hebben het de map van most wanted ook voor een deel over gekopieerd en dat is wat jammer

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is undercover zo slecht?

nou speel het spel zou ik zeggen.

De besturing zuigt echt, regelmatig laden delen van de map niet en wacht je midden in een race dus omdat de game weinig kan laden. Er zijn in totaal 0 nieuwe autos toegevoegt en er zijn zelfs minder mogelijkheden, verder is de blur enorm irritant want je ziet niks in de bochten. dan hebben ze ook nog eens een halve map gekopieerd uit MW.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is undercover zo slecht?

nou speel het spel zou ik zeggen.

De besturing zuigt echt, regelmatig laden delen van de map niet en wacht je midden in een race dus omdat de game weinig kan laden. Er zijn in totaal 0 nieuwe autos toegevoegt en er zijn zelfs minder mogelijkheden, verder is de blur enorm irritant want je ziet niks in de bochten. dan hebben ze ook nog eens een halve map gekopieerd uit MW.

Daar gaa ik ook in mee, NFSUC ks :puh:

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga bij nader inzien ook voor Big Rigs: Over the Road Racing. Heb een ander filmpje gezien, echt waar. Dat spel lijkt wel voor 2% af. Er zitten daar zoveel fouten in. Het is 1 grote fout. Je wint altijd, je kunt met 30 000 km/h donuts draaien en als er een looping inzat, kon je daar makkelijk op stilstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ridge Racer 7, by far..

Midtown Madness is ook niet geweldig, maar dat kan ik 'm niet kwalijk nemen gezien de ouderdom.

Edit: Dat spel wat zovaak genoemd word (Off The Road Racer) is ook behoorlijk slecht, maar dat is gewoon baggere afwerking op en top. Daar kijk ik niet naar bij Ridge Racer.

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Echt grappig van big rigs, het spel is uit 2003, met graphics uit begin jaren 80 ofzo.

Het spel is gerate als het slechtste spel ooit, en zijn hoogste review score was 1.0, en dat was ook nog eens omdat de meesten geen 0 mochten geven.

http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Rigs:_Over_the_Road_Racing

echt geniaal gewoon, hoe kan je zo falen?

Link to comment
Delen op andere websites

Undercover is helemaal niet slecht, het is alleen niet vernieuwend en gaat snel vervelen. Ik bedoel... als niet iedereen een vooroordeel had van "Oh nee de 10.000ste NFS! Dat betekent KUTSPEL!", dus een stand-alone spel, dan had het denk ik meer verkocht. Want zo slecht is dat spel nog niet, denk ik. Maarja ik heb het ook niet echt goed gespeelt, dus misschien heb ik het wel fout...

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Undercover is helemaal niet slecht, het is alleen niet vernieuwend en gaat snel vervelen. Ik bedoel... als niet iedereen een vooroordeel had van "Oh nee de 10.000ste NFS! Dat betekent KUTSPEL!", dus een stand-alone spel, dan had het denk ik meer verkocht. Want zo slecht is dat spel nog niet, denk ik. Maarja ik heb het ook niet echt goed gespeelt, dus misschien heb ik het wel fout...

Met Most Wanted sloeg Need For Speed een nieuwe weg in, eentje die de meeste niet echt beviel, maar waar uiteindelijk ook de grote concurrent (Midnight Club) aan geloofde. Alleen werd 't bij Midnight Club meer gewaardeerd). Bij Need For Speed is echter blijven hangen dat die nieuwe richting niet goed beviel, en daardoor zijn die verkopen ook achteruit gegaan. Maar als ik nu Undercover (laatste nieuwe, binnenkort nieuwe?) vergelijk met Most Wanted (eerste na Underground II als ik me niet vergis), zie ik ook dat er niet veel veranderd meer is, en dat vind ik ook jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

idd, de NFS serie is echt achterlijk uitgemolken, ze hebben zoals gezegt sinds MW er structureel niks meer aan veranderd, de engine is exact ehtzelfde, er is niks nieuws aan toegevoegd, sinds most wanted is de besturing waardeloos, is er nog amper tuning en eht verhaal is ook waardeloos. in bochten zie je ook geen zak door de waardeloze blur die over het hele scherm gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

idd, de NFS serie is echt achterlijk uitgemolken, ze hebben zoals gezegt sinds MW er structureel niks meer aan veranderd, de engine is exact ehtzelfde, er is niks nieuws aan toegevoegd, sinds most wanted is de besturing waardeloos, is er nog amper tuning en eht verhaal is ook waardeloos. in bochten zie je ook geen zak door de waardeloze blur die over het hele scherm gaat.

Als ik jou zo hoor heb je dus ook geen zin in de inside view van Gran Turismo 5 of Midnight Club: Los Angeles. Bij de eerstgenoemde weet ik niet hoe 't in mekaar gaat steken, maar dan krijg je wel meer 't gevoel dat je echt in de auto zit. Midnight Club heeft dat ook gedaan met Los Angeles, maar dan iets minder uitgebreid als we van GT5 kunnen verwachten. Daar kun je ook niet echt mee opzij kijken..

Ik ben btw nog altijd op zoek naar een game waarbij knipperlichten werken..

Link to comment
Delen op andere websites

idd, de NFS serie is echt achterlijk uitgemolken, ze hebben zoals gezegt sinds MW er structureel niks meer aan veranderd, de engine is exact ehtzelfde, er is niks nieuws aan toegevoegd, sinds most wanted is de besturing waardeloos, is er nog amper tuning en eht verhaal is ook waardeloos. in bochten zie je ook geen zak door de waardeloze blur die over het hele scherm gaat.

Als ik jou zo hoor heb je dus ook geen zin in de inside view van Gran Turismo 5 of Midnight Club: Los Angeles. Bij de eerstgenoemde weet ik niet hoe 't in mekaar gaat steken, maar dan krijg je wel meer 't gevoel dat je echt in de auto zit. Midnight Club heeft dat ook gedaan met Los Angeles, maar dan iets minder uitgebreid als we van GT5 kunnen verwachten. Daar kun je ook niet echt mee opzij kijken..

Ik ben btw nog altijd op zoek naar een game waarbij knipperlichten werken..

the getaway deel 1

Link to comment
Delen op andere websites

idd, de NFS serie is echt achterlijk uitgemolken, ze hebben zoals gezegt sinds MW er structureel niks meer aan veranderd, de engine is exact ehtzelfde, er is niks nieuws aan toegevoegd, sinds most wanted is de besturing waardeloos, is er nog amper tuning en eht verhaal is ook waardeloos. in bochten zie je ook geen zak door de waardeloze blur die over het hele scherm gaat.

Als ik jou zo hoor heb je dus ook geen zin in de inside view van Gran Turismo 5 of Midnight Club: Los Angeles. Bij de eerstgenoemde weet ik niet hoe 't in mekaar gaat steken, maar dan krijg je wel meer 't gevoel dat je echt in de auto zit. Midnight Club heeft dat ook gedaan met Los Angeles, maar dan iets minder uitgebreid als we van GT5 kunnen verwachten. Daar kun je ook niet echt mee opzij kijken..

Ik ben btw nog altijd op zoek naar een game waarbij knipperlichten werken..

dat niet zo zeer, ik erger me alleen dood aan de blur in de meeste games, bij vrijwel allemaal kun je ze uitschakelen, bij NFS niet, in een bocht word deze blur ove rhet hele scherm getrokken waardoor je niks ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...