Jump to content

Slechtste racegame ooit gemaakt?


onbekendeIV

Recommended Posts

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    12

  • onbekendeIV

    8

  • Ottoman 47

    7

  • Wienish

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Opmerkelijk dat A2 racer niet meer zo vaak word genoemd, als ik terug kijk na eerdere jaren werd A2 racer toch flink afgekraakt.. en A2 racer is en blijft ook de nummer 1 van de slechtste games.

Ik geef ook alleen commentaar op games die ook daadwerkelijk gespeeld heb.

En wat betreft Need for Speed Undercover, het enige min-puntje vind ik toch dat de story-line, slecht was en ook vrij kort.

Daarnaast waren de graphics zeer mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Opmerkelijk dat A2 racer niet meer zo vaak word genoemd, als ik terug kijk na eerdere jaren werd A2 racer toch flink afgekraakt.. en A2 racer is en blijft ook de nummer 1 van de slechtste games.

A2 racer-series zijn door een Nederlandse gamedesigners gemaakt. Ik denk, omdat het Nederlands is, en ook heel weinig Nederlandse spellen zijn, dat ze dat dan goed keuren. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Opmerkelijk dat A2 racer niet meer zo vaak word genoemd, als ik terug kijk na eerdere jaren werd A2 racer toch flink afgekraakt.. en A2 racer is en blijft ook de nummer 1 van de slechtste games.

A2 racer-series zijn door een Nederlandse gamedesigners gemaakt. Ik denk, omdat het Nederlands is, en ook heel weinig Nederlandse spellen zijn, dat ze dat dan goed keuren. :7

Lijkt me sterk, vond het altijd bagger games xD.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb Juiced 2 Hot Import nights gekocht voor PS2 maar nu ik Midnight club Los Angeles en Need for Speed Most Wanted heb vind ik Juiced 2 maar een saai spel. Vooral het driften ofzo toen moest ik iets van 1 miljoen of 10 miljoen herinner ik me niet meer hoeveel. En ik kwam bij dubbele na 30x proberen. Verder vind ik het jammer dat je niet vrij kan wel leuk dat je zo clan maat heb ik heb de beste genomen we wonnen altijd. Jammer dat dat niet zo is in Midnight Club Los Angeles of Need for Speed Most Wanted dat je niet zo clan vriend hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Juiced 2 is op zich niet slecht, vele mogelijkheden qua tuning, alleen na 1 level getuned te hebben heeft elke auto dezelfde rating, het maakt dus als je het beste hebt voor die klasse niet meer uit welke auto je neemt, ze hebben dan allemaal dezelfde rating.

Verder is het gewoon een THQ trademark, slecht geoptimaliseerd, onafgemaakt en slechte besturing.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik HAAT de Need For Speed serie!

en wel om deze reden :

ik heb dus handheld (PSP) en we krijgen volgens EA weer een topper op vlak van gameplay en graphics...

maar dan krijgen de consoles dat en zitten wij met een afgietsel van niets!

Ik haat persoonlijk EA helemaal, want met De Sims 3 heb ik 4 dagen pret gehad en mijn De Sims 2 is verkocht na een week..

Kijk naar Rockstar : zij hebben het geflikt naast een hele mooie realistische racegame [Midnight Club LA] een geweldige racegame voor de handheld te creëren [Midnight Club LA Remix]

Link to comment
Delen op andere websites

Opmerkelijk dat A2 racer niet meer zo vaak word genoemd, als ik terug kijk na eerdere jaren werd A2 racer toch flink afgekraakt.. en A2 racer is en blijft ook de nummer 1 van de slechtste games.

A2 racer-series zijn door een Nederlandse gamedesigners gemaakt. Ik denk, omdat het Nederlands is, en ook heel weinig Nederlandse spellen zijn, dat ze dat dan goed keuren. :7

wist je dat Killzone 2 ook gemaakt is door Nederlanders?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de reacties bekijk komt Big Rigs: Over the road Racing er slecht uit, maar er moeten

toch nog slechtere race-games zijn geweest of heb ik dit fout :? .

nee verder dan dit kan je niet zinken! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de reacties bekijk komt Big Rigs: Over the road Racing er slecht uit, maar er moeten

toch nog slechtere race-games zijn geweest of heb ik dit fout :? .

Pong misschien :puh: Demn, wat een racegame :puh:

Ik klasseer Pong niet als racespel,

maar dat was wel innovatief ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

eh, wel meerdere eigenlijk

de meeste zijn allemaal eigenlijk half afgebakte games :puh:

die nieuwe nfspeeds vind ik echt slecht en de spellen van davilex die na a2-racer 4 kwamen zijn ook bad ( niet voor niets failiet ^_^ )

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...