Jump to content

Slechtste racegame ooit gemaakt?


onbekendeIV

Recommended Posts

eh, wel meerdere eigenlijk

de meeste zijn allemaal eigenlijk half afgebakte games :puh:

die nieuwe nfspeeds vind ik echt slecht en de spellen van davilex die na a2-racer 4 kwamen zijn ook bad ( niet voor niets failiet ^_^ )

bedoel je shift??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    12

  • onbekendeIV

    8

  • Ottoman 47

    7

  • Wienish

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

eh, wel meerdere eigenlijk

de meeste zijn allemaal eigenlijk half afgebakte games :puh:

die nieuwe nfspeeds vind ik echt slecht en de spellen van davilex die na a2-racer 4 kwamen zijn ook bad ( niet voor niets failiet ^_^ )

bedoel je shift??

Of misschien bedoelt hij Undercover... :Y

Ik zelf vond alle Need for Speeds na Underground 2 heel slecht... :(

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de reacties bekijk komt Big Rigs: Over the road Racing er slecht uit, maar er moeten

toch nog slechtere race-games zijn geweest of heb ik dit fout :? .

nee echt niet:je kan overal doorheen rijden,je tegenstander rijd niet en met een patch stopt hij voor de finish dus je wint altijd,als je een berg op gaat rem je niet af,als je van de wereld gaat kom je in het grijze niks,je kan niet op bruggen rijden want daar zak je dwarsdoorheen,in zn achteruit is er geen snelheidslimiet,1 van de levels doen het niet.en zo kan ik er nog wel wat bedenken.in reviews van games komt hij nooit hoger dan een 1.0 en word beschouwd als de slechtste race spel allertijden.dus geloof me:je zal geen racegame vinden dat nog slechter is dan dit.oja en pong lijkt nog meer op een race game dan dit :7

nog een weetje:dit is mijn langste post ooit gemaakt :bier:

edit@frankyguy:lees goed!er staat langste!niet laatste :7

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de reacties bekijk komt Big Rigs: Over the road Racing er slecht uit, maar er moeten

toch nog slechtere race-games zijn geweest of heb ik dit fout :? .

nee echt niet:je kan overal doorheen rijden,je tegenstander rijd niet en met een patch stopt hij voor de finish dus je wint altijd,als je een berg op gaat rem je niet af,als je van de wereld gaat kom je in het grijze niks,je kan niet op bruggen rijden want daar zak je dwarsdoorheen,in zn achteruit is er geen snelheidslimiet,1 van de levels doen het niet.en zo kan ik er nog wel wat bedenken.in reviews van games komt hij nooit hoger dan een 1.0 en word beschouwd als de slechtste race spel allertijden.dus geloof me:je zal geen racegame vinden dat nog slechter is dan dit.oja en pong lijkt nog meer op een race game dan dit :7

nog een weetje:dit is mijn langste post ooit gemaakt :bier:

Lol, ja ok, mijn stem gaat naar Big Rigs over the road racing, wat een kut[/font]game :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de reacties bekijk komt Big Rigs: Over the road Racing er slecht uit, maar er moeten

toch nog slechtere race-games zijn geweest of heb ik dit fout :? .

nee echt niet:je kan overal doorheen rijden,je tegenstander rijd niet en met een patch stopt hij voor de finish dus je wint altijd,als je een berg op gaat rem je niet af,als je van de wereld gaat kom je in het grijze niks,je kan niet op bruggen rijden want daar zak je dwarsdoorheen,in zn achteruit is er geen snelheidslimiet,1 van de levels doen het niet.en zo kan ik er nog wel wat bedenken.in reviews van games komt hij nooit hoger dan een 1.0 en word beschouwd als de slechtste race spel allertijden.dus geloof me:je zal geen racegame vinden dat nog slechter is dan dit.oja en pong lijkt nog meer op een race game dan dit :7

nog een weetje:dit is mijn langste post ooit gemaakt :bier:

Big rigs is volgens mij niet alleen het slechte race spel, maar gewoon het slechtste spel allertijden. :puh:

Hoezo is het je laatste post trouwens?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan niet echt kiezen tussen Need for Speed Undercover en Need for Speed Prostreet! Een vriend van mij vindt Prostreet echt een KUT[/font] spel, slechte besturing en je slipt ook steeds uit de bocht vertelde hij! Maar ik ken ook iemand die juist Undercover KLOTE[/font] vindt! Maar ik kies voor Prostreet als stomste racegame!

Link to comment
Delen op andere websites

eh, wel meerdere eigenlijk

de meeste zijn allemaal eigenlijk half afgebakte games :puh:

die nieuwe nfspeeds vind ik echt slecht en de spellen van davilex die na a2-racer 4 kwamen zijn ook bad ( niet voor niets failiet ^_^ )

bedoel je shift??

Of misschien bedoelt hij Undercover... :Y

Ik zelf vond alle Need for Speeds na Underground 2 heel slecht... :(

Ik heb na de Undergroundreeks nog 3 games in mijn bezit, en 4 games in mijn bezit gehad, van ervoor en tijdens heb ik er ook een aantal.

Ik heb de eerste Hot Pursuit, Porsche Unleashed (Porsche 2000 zoals ie hier in Europa heet), Hot Pursuit 2, Underground, Underground 2, Most Wanted, Pro Street en Undercover, Carbon heb ik even gehad.

Hot Pursuit was in die tijd nice, naja, ik was 4 of 5 jaar en het was misschien wel men eerste echte computergame :puh:

Die Porsche Unleashed, kan ik me herinneren, was in die tijd (in 2000 als ik me niet vergis) vaak 't onderwerp van de dag op school :puh: Ik vind 't inderdaad niet slecht wat men heeft neergezet voor die tijd.

Een jaar of anderhalf later kwam Hot Pursuit 2 uit, en die vind ik persoonlijk weer wat minder vergeleken met wat andere games die je toen had.

Maar Need For Speed kwam mooi terug op mijn verlanglijstje met Underground, dat vond ik briljant en die heb ik dan ook gewoon helemaal doodgespeeld :puh:

Underground 2 vond ik ook wel gaaf, maar ik wil die niet in de top zoveel plaatsen onder of boven de eerste Underground, dus voor mij krijgt ie dezelfde plek als de eerste Underground.

Most Wanted liet zien dat Need For Speed een hele andere weg in wilde slaan. Met Carbon lieten ze zien dat ze 't geweldig vonden dat ze zo'n nieuw systeem hadden (waar ik anders over dacht en het liet zien door ongeveer anderhalf uur na aankoop weer terug te gaan naar de winkel). Naja, bij mijn PS3 zat toevallig NFS Undercover, en die bevalt me ook niet echt. Toch heb ik die ook een paar uur gespeeld, maar verder niks meer mee gedaan. Balen dat NFS zo weinig heeft gedaan in die 2, 3 jaar? Naja, ik zag Pro Street pas geleden liggen, ik had hem al eens één keer gespeeld bij een vriend, en ik wist dus ook dat dat een hele andere kant op was weer. Pro Street is (ondanks dat ik 'm in 3 dagen uitgespeeld had) mijn favoriet van ná Underground II.

@ hierboven: Undercover moet je pakken als je realisme wilt, maar gewoon verder een klote[/font]game. Pro Street moet je nemen als je echt geen zin hebt in nog meer games van de soort van Most Wanted, en dus een redelijk gave game wilt met als ik me niet vergis tegen de 60 auto's, waarvan je de meeste heel uitgebreid kan tunen (je kunt bijvoorbeeld bij de bumpers bepalen hoe groot de luchtgaten zijn, en hoe breed, en hoe ver alles uitsteekt, en met de spoilers kun je bepalen hoe hoog, hoe breed en hoe ver hij uitsteekt enzo.. En daarbij heb je dan gewoon echt 100 opties per vlak (zo'n 0-100% systeem)), maar als je een redelijk ervaren racer bent toch snel uitgespeeld hebt. Maak je keuze!

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

dat is echt onmogelijk :puh:

ik zag eht ook ja, dat kan gewoon niet.

En toch is het zo :schater:

Het is wel in Oekraïne ontwikkeld, ook is het eigenlijk een pre alpha stage versie dat ze verkocht hebben. Daardoor is het spel niet af en dus van vreselijke kwaliteit. Het is overigens een van de slechtste games ooit, daar hoef je toch niet aan te twijfelen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...