Jump to content

Slechtste racegame ooit gemaakt?


onbekendeIV

Recommended Posts

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    12

  • onbekendeIV

    8

  • Ottoman 47

    7

  • Wienish

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Ik ken eigenlijk geen slechte racespellen :7

Maar de games waar je niks kan vind ik slecht.

>>> Door Visser23: Post-Dan-Ook-Niets<<<

Ik zeg dat ik de racespellen waar je weinig/niks kan slecht vind.

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

Dirt 2 vind ik echt slecht want de handling is echt naar de klote, net zoals Grid. Undercover is slecht vanwege de handling.

Forza en GT zijn de betere racegames.

DiRT 2 en GRID zijn helemaal niet slecht, het is alleen precies wat ze zeggen; ''Voor iemand die niet of nauwelijks race-ervaring heeft, is dit geen geschikt spel. Voor de Die-Hard racefans (ik dus :puh: ) is dit echter een must have, want de handling is zo goed als echt.''

OT: Big Rigs: Over The Road Racing

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

Dirt 2 vind ik echt slecht want de handling is echt naar de klote, net zoals Grid. Undercover is slecht vanwege de handling.

Forza en GT zijn de betere racegames.

DiRT 2 en GRID zijn helemaal niet slecht, het is alleen precies wat ze zeggen; ''Voor iemand die niet of nauwelijks race-ervaring heeft, is dit geen geschikt spel. Voor de Die-Hard racefans (ik dus :puh: ) is dit echter een must have, want de handling is zo goed als echt.''

hoezo verkoopgrap, dat slaat echt nergens op. Zo weet ik zeker dat de Audi R10 geen 419 kan halen, eveneens als de Mazda 787B. ook weet ik heel zeker dat de aston martin DBR9 geen 340 kan halen. de gameplay van grid enzo is super, maar realistisch? nee. Als jij een realistisch spel wil spelen moet je eerder richting GTR2, rFactor of iRacing gaan, laatste is wel betaalt. Van laatstgenoemde racen er echt pro's mee, is een stuurtje een must en is elk circuit laser scanned dus ongelofelijk accuraat(die circuits zijn accurater dan de circuits die in bijvoorbeeld F1 2010 komen)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Big rigs is gewoon schandalig om te verkopen. :7 Dat ze daar nog een euro aan durven te verdienen, ik zou m'n geld terug vragen als ik het spel kocht. :cab:

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Dirt 2 vind ik echt slecht want de handling is echt naar de klote, net zoals Grid. Undercover is slecht vanwege de handling.

Forza en GT zijn de betere racegames.

DiRT 2 en GRID zijn helemaal niet slecht, het is alleen precies wat ze zeggen; ''Voor iemand die niet of nauwelijks race-ervaring heeft, is dit geen geschikt spel. Voor de Die-Hard racefans (ik dus :puh: ) is dit echter een must have, want de handling is zo goed als echt.''

hoezo verkoopgrap, dat slaat echt nergens op. Zo weet ik zeker dat de Audi R10 geen 419 kan halen, eveneens als de Mazda 787B. ook weet ik heel zeker dat de aston martin DBR9 geen 340 kan halen. de gameplay van grid enzo is super, maar realistisch? nee. Als jij een realistisch spel wil spelen moet je eerder richting GTR2, rFactor of iRacing gaan, laatste is wel betaalt. Van laatstgenoemde racen er echt pro's mee, is een stuurtje een must en is elk circuit laser scanned dus ongelofelijk accuraat(die circuits zijn accurater dan de circuits die in bijvoorbeeld F1 2010 komen)

Ja, alle auto's trokken ongeacht welk merk op in 2 seconden naar de 100KM/P. Je kon haaks de bocht door en na een tijdje gaat je dit vervelen en haten evenals het driften. Je denkt dat je een realistische game speelt maar je speelt arcade.

:cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel meer shootergames en freeroam games. Maar als ik denk dan is het........pffff........tja..............weet niet........oja, Pimp my ride op de DS :? Het is lelijk, stom, en het is geen klote aan.

Link to comment
Delen op andere websites

hoezo verkoopgrap, dat slaat echt nergens op. Zo weet ik zeker dat de Audi R10 geen 419 kan halen, eveneens als de Mazda 787B. ook weet ik heel zeker dat de aston martin DBR9 geen 340 kan halen. de gameplay van grid enzo is super, maar realistisch? nee. Als jij een realistisch spel wil spelen moet je eerder richting GTR2, rFactor of iRacing gaan, laatste is wel betaalt. Van laatstgenoemde racen er echt pro's mee, is een stuurtje een must en is elk circuit laser scanned dus ongelofelijk accuraat(die circuits zijn accurater dan de circuits die in bijvoorbeeld F1 2010 komen)

Ja, alle auto's trokken ongeacht welk merk op in 2 seconden naar de 100KM/P. Je kon haaks de bocht door en na een tijdje gaat je dit vervelen en haten evenals het driften. Je denkt dat je een realistische game speelt maar je speelt arcade.

:cab:

Laten we wel even zeggen dat de gameplay ongelofelijk goed is, ik heb me er een lange tijd aan vermaakt. De besturing irriteert me echter wel enorm, langzame bochten zijn niet te doen, dan stuurt het erger dan need for speed, niet dat je ooit op zulke lage snelheden komt, maar het gaat om het idee. DiRT2 was qua besturing en wagens een stuk realistischer, gameplay was ook weer iets beter. Ik hop echt dat er een GRID2 komt, maar dat zou nog wel even duren gok ik zo

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, als jullie denken de ergste racegames gevonden hebben, dan hebben jullie het mis. Het is nog erger dan Big rigs, dit is het onheil waar de PS1 bang voor is, de Fail onder de Fails, zie het als de meest gore WC op de wereld, de meest kwaardaardige ziekte, nog niet eens je ergste nachtmerrie, dit is hekserij,

dit is gemaakt uit puur braaksel, een verspilling aan tijd en van je leven, het meest gruwlijke Spul verkocht,. wat is mijn punt nu, dit is mijn punt:

Het meest Afschuwlijke product van de wereld

Dingo Pictures een Rip off van Disney, publiceerde een aantal stukken schijt voor de beste Console allertijden

de Playstation .

Als je in het ziekenhuis bent, en er word Dingo koorts bij je vast gesteld, dan heeft dit blijkbaar meer schade aangericht dan dat men dacht .

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...