Jump to content

Hoe maak je het beste een stunt video?


Zero-two

Recommended Posts

lcs8tn.jpg

Een stunt video maak je enkel door goeie stunts en software, zowel voor opnemen als bewerken. Lees verder hoe je dat het beste kan doen.

Stunts



Je kan unique jumps en zonder unique jumps gebruiken in je video.

Normale stunts kun je hier vinden.

Unique stunt jumps kun je hier vinden.

Opnemen

Je kan als het ware gewoon een camera gebruiken om op te nemen.



Meestal is het vaak een middelmatige beeldkwaliteit.

De tweede optie is het gebruiken van RemoteJoylite.

Dat is een homebrew waardoor je scherm van je PSP op het scherm van je computer komt te zien.

Waardoor je die weer kan recorden met een ander programma.

Lees hier verder voor uitleg en download pagina. Let wel op: Je hebt een Custom Firmware nodig.





Bewerken

Maak kleine filmpjes van stunts en bewerk het met WMM.



Je begint natuurlijk met een titel, gevolgd door stunts ondertussen kun je effecten of overgangen toevoegen.

En het eindigt met credits.

Publiceer je video.

En zet hem op youtube.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Ik denk dat ik er zelf ook eentje ga maken.



Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie tutorial! maar waarom ingodsnaam WMM? WMM heeft weinig opties en als je een echt mooi filmpje wil maken moet je toch iets als Sony Vegas nemen.

Goed programmatje!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Mooie tutorial! maar waarom ingodsnaam WMM? WMM heeft weinig opties en als je een echt mooi filmpje wil maken moet je toch iets als Sony Vegas nemen.

WMM is makkelijk te verkrijgen en makkelijk te begrijpen voor beginners. Ben je een beetje gevorderd dan kun je natuurlijk een stapje verder gaan en Sony Vegas gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie tutorial! maar waarom ingodsnaam WMM? WMM heeft weinig opties en als je een echt mooi filmpje wil maken moet je toch iets als Sony Vegas nemen.

Goed programmatje!

Bedankt voor uw overbodige post. ID 541, collectie GTA-TOM.

>>> Door ASPHALT: Bedankt voor je nog overbodigere post. <<<

Graag gedaan!

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je Sony Vegas hebt en er mee om kunt gaan gebruik je Sony Vegas. Wanneer je van dergelijke programm's weinig tot geen ervaring hebt, of wanneer je geen uitgebreid opties pakket nodig hebt, kun je beter beginnen met een makkelijker programma zoals WMM. Moraal; Kies zelf wat je pakt.

Nu dat onderdeel behandeld is, gaan we weer verder. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de tut precies gevolgd, maar als ik dan me psp opstart en LCS start loopt tie vast als me game geload is loopt tie vast, en na een paar seconden valt tie uit :duh: . kom zo nog wel met een screen. anyone with the same problem?? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de tut precies gevolgd, maar als ik dan me psp opstart en LCS start loopt tie vast als me game geload is loopt tie vast, en na een paar seconden valt tie uit :duh: . kom zo nog wel met een screen. anyone with the same problem?? :?

Wat bedoel je precies? Wat heb je allemaal gedaan? Iets met Cheatdevice?

Link to comment
Delen op andere websites

okay; heres it. ik heb net remotejoylite geinstalleerd volgens de tut. sloot me psp aan, en het werkte perfect. ik startte de game, en alles ging goed totdat toni in zen savehouse geload werd. het scherm was niet eens helemaal opgelicht en hij liep vast. na 10-15 sec viel die uit, en toen ik hem weer opstartte zonder de usb deed tie het gewoon. ter informatie: ik heb fat psp, firmware 5.0 m33, een compleet legale umd van gta lcs. dit is overigens de 1e keer dat ik met homebrew oid werk. Grts sebikola

Link to comment
Delen op andere websites

okay; heres it. ik heb net remotejoylite geinstalleerd volgens de tut. sloot me psp aan, en het werkte perfect. ik startte de game, en alles ging goed totdat toni in zen savehouse geload werd. het scherm was niet eens helemaal opgelicht en hij liep vast. na 10-15 sec viel die uit, en toen ik hem weer opstartte zonder de usb deed tie het gewoon. ter informatie: ik heb fat psp, firmware 5.0 m33, een compleet legale umd van gta lcs. dit is overigens de 1e keer dat ik met homebrew oid werk. Grts sebikola

Maar dat is niet echt een vraag om het hier te stellen. Bij xxx kun je betere je vraag stellen bij hun forum. (En nee dit is geen reclame)

>>> Door ASPHALT: Die site staat vol met legale, maar ook illegale homebrew. Illegale dingen bespreken mag hier niet, linken erna ook niet. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

okay; heres it. ik heb net remotejoylite geinstalleerd volgens de tut. sloot me psp aan, en het werkte perfect. ik startte de game, en alles ging goed totdat toni in zen savehouse geload werd. het scherm was niet eens helemaal opgelicht en hij liep vast. na 10-15 sec viel die uit, en toen ik hem weer opstartte zonder de usb deed tie het gewoon. ter informatie: ik heb fat psp, firmware 5.0 m33, een compleet legale umd van gta lcs. dit is overigens de 1e keer dat ik met homebrew oid werk. Grts sebikola

Ik d8 dat ik het beter hier kan stellen omdat tie alleen bij gta kuren geeft

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...