Jump to content

radio


Dead-Dodo

Recommended Posts

Het kan ook zijn dat de radio niet geinstalleerd is. Dat kon je namelijk opgeven bij de installatie!

Neej, bij installatie kan je opgeven of de radio zenders vanaf hardeschijf of CD-ROM worden afgespeeld. Ik raad aan van CD-ROM als je een snelle CD-ROM speler hebt. Dat scheeld je ook hardeschijf ruimte.

Link to comment
Delen op andere websites

Neej ik begreep het toen ook niet helemaal omdat ik zo snel mogelijk het spel wilde spelen.

Op de dag dat het uit kwam eerst snel naar een winkel (mag niet meer zeggen welke aangezien ik nu een eige shop heb) gefietst. geinstalleerd heel snel.

daarna spelen.

en daarna moest ik werken om geld te verdienen voor de website enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

ik heb een nocd-crack versie en bij mij doen die radio's het ook niet.

ik weet dat je de cd2 ervoor nodig hebt alleen is er ook een andere manier om ze aan de praat te krijgen zonder het spel te kopen?

:( ik vin die radio-zenders namelijk onwijs gaaf en wil ze in het spel wel kunnen horen dus.

bij voorbaat dank :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een nocd-crack versie en bij mij doen die radio's het ook niet.

ik weet dat je de cd2 ervoor nodig hebt alleen is er ook een andere manier om ze aan de praat te krijgen zonder het spel te kopen?

:( ik vin die radio-zenders namelijk onwijs gaaf en wil ze in het spel wel kunnen horen dus.

bij voorbaat dank :D

Als je alle muziek en databestanden in de map C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\Audio zet dan leest hij de muziek niet van de CD (dit kan je ook aangeven bij het installeren)

Op deze manier draait GTA op sommige PC's sneller (meeste slomer)

Je hebt wel nog de Play CD nodig om erin te houden bij het opstarten om aan te tonen dat je een legale GTA hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...