Jump to content

-- Clan -- Midnight Club: Los Angeles


Wienish

Recommended Posts

Voorwoord

Ik zal het Voorwoord kort houden. Het begon als een idee van Rullez die op msn kwam om samen met mij deze clan op te richten, wat zich moet kunnen vergelijken met de LibertyKillerZ van MC:LA (laat dit een compliment zijn voor LibertyKillerZ GTA IV PS3-clan). Ik zat echter toen een beetje in de knoop met vrije tijd en andere problemen, maar aangezien ik nu vakantie heb heb ik genoeg tijd om dit soort dingen te organiseren. Rullez áka Nasty-Toilet-Man werkt mee aan dit project, heeft hij zojuist laten weten! De reden dat ík dit nu rechtop zet, is dat ik er nu de tijd voor heb, ik bereid ben om het te doen, en het idee niet wil laten verwateren. De bedoeling van deze clan is om (net als bij GTA-clans) mensen bijeen te brengen door middel van meetings. Zoals bij GTA racemeetings, schietmeetings en freemodemeetings worden gehouden, willen ik en Rullez Midnight Club: Los Angeles-spelers bijeendrijven door middel van racemeetings en freemodemeetings, waarin we bijvoorbeeld onze nieuwste ontwerpen showen. Er zijn nog enkele andere ideeën, die zul je later in deze hoofdpost vast en zeker nog wel lezen! Ik wil er even de nadruk op leggen dat ik hier op dezelfde wijze als bij GTA-clans wil werken, het Talk-Topic zal dan ook pas tot stand gebracht worden bij 5 leden.

In deze clan gaat het NIET om zoveel mogelijk punten behalen, of om winnen, ik zie deze clan liever als een clan waarbij het gaat om de lol en het plezier!

Waarom lid worden van de clan?

Simpelweg omdat het kan! Hoe gezellig is 't wel niet om andere bekenden tegen te komen, niet alleen in Grand Theft Auto, maar vanaf nu ook bij Midnight Club? Hoe gezellig is 't wel niet om weer nieuwe inspiratie op te doen bij 't bestickeren van auto's? En tot slot, hoe gezellig is 't wel niet om te kijken welke auto 't snelste optrekt, welke auto 't scherpste stuurt, wie 't beste racet enzovoorts enzovoorts? Maak je maar geen zorgen om LibertyKillerZ, ik wil mijn best doen om ervoor te zorgen dat de meetings van deze clan zo veel mogelijk buiten onze grote GTA IV clan van de PS3 blijft, zodat 't mogelijk word om van 2 clans lid te zijn.

Wat gaan we doen?

Ik persoonlijk zou graag willen zien dat de clan niet alles doet, maar wel goed is in wat ie doet. We houden speciale meetings die net als de game alles te maken hebben met auto's en motoren. Je kan hierbij denken aan de volgende dingen (onderstaande dingen worden zoveel mogelijk buiten de LKZ-meetings gepland):

· Racemeetings (waarbij vooral geracet wordt)

· Tourmeetings (waarbij gewoon rondgereden wordt door de stad, één bepaalde route of gewoon kriskras)

· Tuningmeetings (waarbij auto's geshowt worden aan anderen in de Free Mode op een afgesproken plek)

· Autosoortmeetings (waarbij men bijeen komt met uitsluitend voertuigen van een bepaalde soort of merk)

· Combinatiemeetings (waarbij 2 of meerdere van bovenstaande worden gecombineerd)

· Misschien later meer ideeën

Hoe wordt je lid?

Nou, allereerst zijn er een paar hele simpele eisen om uberhaupt in een online game terecht te kunnen komen bij de andere leden, deze zijn:

· In het bezit van een Playstation™ Network Account

· In het bezit van een Playstation 3™

· In het bezit van ten minste één auto in Midnight Club: Los Angeles™

· In het bezit van de South Central map die gratis te downloaden is in de Playstation™ Store

· In het bezit van een headset (NIET VERPLICHT! Tekstchat is ook altijd mogelijk!)

Om je aan te melden zou 't fijn zijn onderstaande lijst even over te nemen en in te vullen:

[b]Mijn Playstation™ Network Accountnaam is:[/b] 
[b]Ik ben in het bezit van een headset (ja/nee):[/b] 
[b]Ik denk dat mijn capaciteiten vooral liggen bij (racen/tunen/...):[/b]
[b]Ik wil graag lid worden van de clan, omdat:[/b]

Graag NIET vragen om meetingorganisator te worden, dit vragen wij zelf wel als wij dat nodig vinden.

De ledenlijst

Naam GTAForum Naam PSN Functie Headset
01. Wienish Wienish Oprichter Ja
02. Rullez Nasty-Toilet-Man Mede-Oprichter Ja
03. Reinier93 PSKratos Lid Nee

Op dat het een fijne grote, maar vooral gezellige clan gaat worden!

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Veel succes! :tu: Je had het al op MSN gezegd. Maar hebben jullie nou al nagevraagd of jullie deze clan mogen oprichten en in LKZ zitten tegelijk?

EDIT: Nu ik er zo overnadenk: Waarschijnlijk komt hiet een slotje op, omdat je op dit forum alleen GTA clans mag oprichten.

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Veel succes! :tu: Je had het al op MSN gezegd. Maar hebben jullie nou al nagevraagd of jullie deze clan mogen oprichten en in LKZ zitten tegelijk?

Moet ik nog navragen, maar gezien het om verschillende spellen gaat, en ik ook al vaker nadrukkelijk heb aangegeven de meetings zoveel mogelijk buiten de LKZ-meetings te houden, hoop ik dat 't geen probleem is!

@ de edit: Wtf? Daar heb ik nog nooit wat over gelezen. Ach ja, 't is een poging waard toch?

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Speel vaak Midnight Club: LA, dus ik schrijf me ook in! :tu:

Mijn Playstation™ Network Accountnaam is: PSKratos

Ik ben in het bezit van een headset (ja/nee): Nee

Ik denk dat mijn capaciteiten vooral liggen bij (racen/tunen/...): racen, tunen vind ik niet zo leuk.

Ik wil graag lid worden van de clan, omdat: Het me een leuke clan lijkt, en het leuk is om met bekenden online te gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Speel vaak Midnight Club: LA, dus ik schrijf me ook in! :tu:

Mijn Playstation™ Network Accountnaam is: PSKratos

Ik ben in het bezit van een headset (ja/nee): Nee

Ik denk dat mijn capaciteiten vooral liggen bij (racen/tunen/...): racen, tunen vind ik niet zo leuk.

Ik wil graag lid worden van de clan, omdat: Het me een leuke clan lijkt, en het leuk is om met bekenden online te gamen.

Welkom, welkom :)

Link to comment
Delen op andere websites

Speel vaak Midnight Club: LA, dus ik schrijf me ook in! :tu:

Mijn Playstation™ Network Accountnaam is: PSKratos

Ik ben in het bezit van een headset (ja/nee): Nee

Ik denk dat mijn capaciteiten vooral liggen bij (racen/tunen/...): racen, tunen vind ik niet zo leuk.

Ik wil graag lid worden van de clan, omdat: Het me een leuke clan lijkt, en het leuk is om met bekenden online te gamen.

Welkom, welkom :)

dankjewel :)

Hopen dat er nog 2 komen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

@ de edit: Wtf? Daar heb ik nog nooit wat over gelezen. Ach ja, 't is een poging waard toch?

Ik ben bang voor een slotje kijk maar.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=93490

Ik zie dat niet echt als een clan, maar meer als iemand die gewoon wat mensjes zoekt?

Naja, ik vrees dat we hiermee moeten afwachten. Ik wist 't van tevoren ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet dat je niet in 2 clans mag zitten?

Je mag maar bij 1 clan aangesloten zijn! Dus geen clans buiten LibertyKillerZ.

Het is echter niet aan mij hierover te beslissen, ik wijs je er alleen op.

Toch wens ik je veel succes hiermee :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals eerder in dit topic vermeld via een link ondersteund het forum geen clans voor andere games dan Grand Theft Auto. Misschien in de toekomst wel, maar nu (helaas) nog niet -> :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...