Jump to content

Liberty City Hit Squad "Recruitment"


pyrofoob

Recommended Posts

Ik doe heel GRAAG mee!

PSN ID: tompie9

Ik meld me als Squad Assistant Trainer Ja/Neen: Als het kan... dan JA

Ik heb opnameapparatuur Ja/Neen: *JA

*als je elke keer een DVD wilt kost het geld om de DVD op te sturen!

Gr. Tom de Beer

He Tom, als je even de recrutering voor je eigen clan stopzet ben je van harte welkom! Zodra de hoofdpost is verwijderd of zodra het topic officieel op slot is zet ik je in de (nog aan te maken) ledenlijst :tu:

De aanvraag voor assistant trainer is genoteerd, daar wordt op een later tijdstip een beslissing over genomen.

Bewerkt: door pyrofoob
Link to comment
Delen op andere websites

Ben gestopt met BC:

Post een berichtje in dit recruitment topic met vermelding van

PSN ID: machinima__

Ik meld me als Squad Assistant Trainer Ja/Neen: Ja

Ik heb opnameapparatuur Ja/Neen: Ja

Dvd:

€3 per dvd

€3 per verzending=

€1 het filmen

_________________

7euro vo de moeite :puh:

He Stopbord, welkom in de clan!! Ik zet u in de ledenlijst. A.T. is zoals gezegd iets voor in de toekomst maar het is genoteerd.

Ik heb daarstraks wel in overleg met Jordib de dag van de officiele meeting verplaatst van dinsdag naar vrijdag 19 uur. Hopelijk kan dat ook voor u.

Aanpassen sig ook geen probleem. Mooi gedaan trouwens, doe zo verder :tu:

Verdere vragen (dag meeting, sig, ...) graag via PB zolang er geen talktopic is.

Link to comment
Delen op andere websites

beste clan leden (pyrofoob vooral)

ik heb een bod gekregen van de clan libertykillerz

en met veel spijt in hart zal ik dat normaal accepteren

dus ik meld me af in de clan jammer genoeg

sorry aan iedereen

jordib12

Bewerkt: door jardintje12
Link to comment
Delen op andere websites

Wegens inactiviteit stap ik eruit. :ch:
Ok, nog veel plezier met GTA :cya:

Hoofdpost wordt weer aangepast.

idd, is deze clan dood?

zoon mooie clan, goed overnagedacht!

maar waarom zijn jullie zoo inactief?

jammer,jammer!

groeten LKZ jordib12

Deze clan is niet dood, en wat activiteit betreft heb je niet moeten klagen denk ik. Ongeveer 60 PB'tjes op een weekje tijd en toch enkele online ontmoetingen. Op dit ogenblik is het gewoon back to square 1. Geen probleem gezien ieder zichzelf respecterend lid van deze clan toch een beetje schizofreen is. Maar zolang de crew mijn psychiatrisch rapport niet accepteert als zijnde 5 leden, is een talktopic nog niet aan de orde.

Een van die PB'tjes was trouwens de uitleg waarvoor dit topic dient, recruitment en geen babbelbox. De volgende keer dus graag een PB'tje, dan blijft dit topic netjes waarvoor het dient, recruitment.

Dus vanaf nu voor iedereen weer on topic. Wil je aansluiten, van harte welkom. Als we met enkele leden zijn en er is interesse, dan open ik een soort uitdagingentopic in het trefpuntforum. Dat is nog geen talktopic maar het biedt toch al iets meer mogelijkheden om met elkaar te overleggen. Wil je echter onmiddellijk aan de slag, dan neem je beter eerst een kijkje bij een van de gevestigde clans voor de PS3, namelijk LibertyKillerZ of The Cop Crimes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...