Jump to content

Eredivisie 2009/2010


Visser23

Recommended Posts

eredivisie344234.jpg

  • ADO Den Haag
  • Ajax Amsterdam
  • AZ Alkmaar
  • Feyenoord Rotterdam
  • FC. Groningen
  • SC. Heerenveen
  • Heracles Almelo
  • NAC Breda
  • NEC Nijmegen
  • PSV Eindhoven
  • Roda JC
  • Sparta Rotterdam
  • FC Twente
  • FC Utrecht
  • Vitesse
  • VVV-Venlo
  • RKC Waalwijk
  • Willem II

Prachtig, AZ verliest van Heracles :D Gelijk mijn handtekening geüpdate. Ik vind dit natuurlijk erg mooi, vorig jaar kampioen en nu verliezen van Heracles :)

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gtaboy107

    15

  • Kai-ShockWave

    9

  • Flokkert

    9

  • Dr.Oppai

    8

Onterechte rode kaart voor Swerts, als er iemand helemaal aan je loopt te hangen probeer je je toch los te rukken? Ik zou precies het zelfde doen, hij deed het niet eens expres. Trouwens Willem 2 speelde ook goed vandaag. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb met een brede grijns op mijn gezicht naar de samenvatting van Heracles - AZ gekeken. Beide teams hadden een paar ijzersterke acties en, hoewel AZ absoluut recht had op een penalty, gun ik Heracles de winst van harte. M'n vader woont namelijk in Almelo, en zal vast blij zijn met de winst. :clown:

Hoewel ik zelf geen fanatieke aanhanger ben van een club, hoop ik toch dat Ajax eindelijk weer eens wat prijzen

gaat behalen. De club heeft een turbulent seizoen gehad, dus bekerwinst of kampioen worden zou een flinke boost geven aan het moreel.

Ik ben benieuwd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe start ;)

Prachtig, AZ verliest van Heracles :D Gelijk mijn handtekening geüpdate. Ik vind dit natuurlijk erg mooi, vorig jaar kampioen en nu verliezen van Heracles :)

Je moet niet vergeten dat dit pas de seizoensstart is en dat AZ vorig jaar ook zijn eerste twee wedstrijden verloor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook maar even je handtekening ''gestolen''. :puh: Maar ja, AZ verloor vorig jaar ook de eerste 3 wedstrijden, maar die rode kaarten waren terecht, even lekker naschoppen... :duh:

1 rode kaart was het waard, en die was voor Pelle ( de actie van het naschoppen ), maar die van Swerts was zeer onterecht.. Die Heracles Almelo speler hing zowat over hem heen en ieder gezond persoon probeert zich dan los te rukken, dat deed Swerts ook alleen en perongeluk gaf hij een schoudertje. Maarja, die scheidsrechters in Nederland zijn gewoon pruts... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Allebeide kaarten waren terecht. Misschien wil je jezelf dan wel los rukken, maar om dan diegene een elleboog te geven is ook wel overdreven. Als je goed had gezien probeerde hij het twee keer, en één daarvan lukte. Hij liep ook al direct van het veld af, dus kan je zien dat het terecht was. Die andere overtreding van het natrappen is gewoon dom. Maar goed, leuk begin voor AZ. Eerste wedstrijd verliezen en dan twee spelers kwijt raken voor zo'n 3 à 4 wedstrijden.

Btw, Feyenoord voor :dans: Wel terecht trouwens, Feyenoord is beter. Ze laten leuk voetbal zien. Daarnaast is Cissé ook goed bezig. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Daarnaast zal Darley er wel af gaan, helaas. Hij keepte goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax wint met 2-0 in de euroborg.

Ajax heeft de uitwedstrijd tegen FC Groningen met 0-2 gewonnen. Miralem Sulejmani opende in de 41ste minuut de score. Dennis Rommedahl maakte in de 72ste minuut de tweede Ajax-treffer. Bekijk hier de opstellingen en de hoogtepunten van de wedstrijd.

Mooi toch :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Feyenoord - NEC 2-0 :dans:

Feyenoord en NEC waren in de eerste helft goed aan elkaar gewaagd, met vele kansen. Bij NEC viel Vleminckx veel op met zijn schoten en inworpen. De tweede helft was gedeeltelijk voor NEC, maar na de goed benutte strafschop van Fer was de wedstrijd weer voor Feyenoord.

Goed resultaat Feyenoord. :tu:

@Visser23: Je hebt de score van Feyenoord - NEC niet in je signature staan. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax wint met 2-0 in de euroborg.

Ajax heeft de uitwedstrijd tegen FC Groningen met 0-2 gewonnen. Miralem Sulejmani opende in de 41ste minuut de score. Dennis Rommedahl maakte in de 72ste minuut de tweede Ajax-treffer. Bekijk hier de opstellingen en de hoogtepunten van de wedstrijd.

Mooi toch :Y

Sjalalalala polonaise! Nu heeft mijn meester problemen, ik heb de weddenschap gewonnen om een chocoladereep. :7

Link to comment
Delen op andere websites

De samenvatting van de eerste speelronde:

AZ speelde slap, Heracles gaf veel meer gas en stond verdiend met 3-0 voor. 3-2 was spannend, maar de 2 rode kaarten waren echt belachelijk van de spelers, Pellé gaat gewoon nog even naschoppen, en volgens mij was Overtoom daar betrokken en ook bij Swerts.

Bij Sparta-FC Twente heb ik maar 1 ding te melden: De elleboog van Twente, niemand zag het, behalve de camera's. Puur en puur rood, maar nee hoor. Ik verwacht dat de tuchtcommissie wel nog mee gaat bemoeien.

Feyenoord-NEC was een leuke pot, Feyenoord speelde leuk en beter dan vorig seizoen, dit team gaat nog wel goed worden, maar kampioen worden zie ik er dit seizoen nog niet in.

Groningen-Ajax was een zwakke wedstrijd, ik had verwacht dat de verdediging van Ajax weer fout ging, maar het was andersom. De verdediging van Ajax was goed, die van Groningen niet. Het had meer dan 0-2 kunnen worden, maar helaas werden de kansen niet goed afgemaakt. Ik heb alle vertrouwen in Jol.

ADO heb ik niet gezien. :$

PSV-VVV was een heerlijke wedstrijd, VVV speelde fantastisch, lekker aanvallend en Honda was heerlijk bezig. Ik denk niet dat Honda bij VVV blijft. PSV was slecht, terughoudend, had mazzel met de goals, maar het was zeker de wedstrijd van Keisuke Honda.

RKC-Utrecht vond ik maar een saaie pot, maar hier was ook een elleboog van de keeper van RKC.

Morgen plaats ik nog meer in mijn samenvatting.

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

En dan hier nog even de uitslagen:

02/08/2009 FC Groningen Ajax 0-2

02/08/2009 PSV VVV-Venlo 3-3

02/08/2009 Feyenoord NEC 2-0

02/08/2009 ADO Den Haag NAC Breda 1-2

01/08/2009 Willem II Vitesse 3-1

01/08/2009 Sparta Rotterdam FC Twente 0-2

01/08/2009 RKC Waalwijk FC Utrecht 0-1

01/08/2009 Heracles Almelo AZ 3-2

31/07/2009 SC Heerenveen Roda JC 0-0

Link to comment
Delen op andere websites

De samenvatting van de eerste speelronde:

AZ speelde slap, Heracles gaf veel meer gas en stond verdiend met 3-0 voor. 3-2 was spannend, maar de 2 rode kaarten waren echt belachelijk van de spelers, Pellé gaat gewoon nog even naschoppen, en volgens mij was Overtoom daar betrokken en ook bij Swerts. Heracles heeft AZ eens voetbal laten zien, maar laten we deze keer maar eens niet vergeten dat AZ vorig seizoen ook eerst de eerste 3 wedstrijden verloor, en dat ze tegen PSV alleen nog maar wonnen!

Bij Sparta-FC Twente heb ik maar 1 ding te melden: De elleboog van Twente, niemand zag het, behalve de camera's. Puur en puur rood, maar nee hoor. Ik verwacht dat de tuchtcommissie wel nog mee gaat bemoeien. Viel me op dat het bijna nergens genoemd werd.

Feyenoord-NEC was een leuke pot, Feyenoord speelde leuk en beter dan vorig seizoen, dit team gaat nog wel goed worden, maar kampioen worden zie ik er dit seizoen nog niet in. Ik vind Mario Been een fantastische trainer voor Feyenoord, hij maakt Feyenoord veel sterker, die gaan het zeker nog ver schoppen!

Groningen-Ajax was een zwakke wedstrijd, ik had verwacht dat de verdediging van Ajax weer fout ging, maar het was andersom. De verdediging van Ajax was goed, die van Groningen niet. Het had meer dan 0-2 kunnen worden, maar helaas werden de kansen niet goed afgemaakt. Ik heb alle vertrouwen in Jol, en ik vind de 4-4-2 echt goed, die Jol weet wel wat hij doet en Rommedahl wordt met de week beter, een soort Leonardo zou ik willen zeggen zoals tegen Fiorentina.

ADO heb ik niet gezien, maar ADO begon te laat met goed voetballen.

PSV-VVV was een heerlijke wedstrijd, VVV speelde fantastisch, lekker aanvallend en Honda was heerlijk bezig. Ik denk niet dat Honda bij VVV blijft. PSV was slecht, terughoudend, had mazzel met de goals, maar het was zeker de wedstrijd van Keisuke Honda, die dolde paar man uit, en zowat een goal. Als Honda nog na de zomerstop bij VVV blijft, eet ik mijn schoen op.

RKC-Utrecht vond ik maar een saaie pot, maar hier was ook een elleboog van de keeper van RKC, heeft ook niemand gezien.

Dit was mijn samenvatting van de eerste speelronde, de 2e en de 3e kan ik helaas niet doen omdat ik op vakantie ben. Ik ga bij de 4e wel weer door met mijn samenvattingen!

Link to comment
Delen op andere websites

De samenvatting van de eerste speelronde:

AZ speelde slap, Heracles gaf veel meer gas en stond verdiend met 3-0 voor. 3-2 was spannend, maar de 2 rode kaarten waren echt belachelijk van de spelers, Pellé gaat gewoon nog even naschoppen, en volgens mij was Overtoom daar betrokken en ook bij Swerts. Heracles heeft AZ eens voetbal laten zien, maar laten we deze keer maar eens niet vergeten dat AZ vorig seizoen ook eerst de eerste 3 wedstrijden verloor, en dat ze tegen PSV alleen nog maar wonnen!

Bij Sparta-FC Twente heb ik maar 1 ding te melden: De elleboog van Twente, niemand zag het, behalve de camera's. Puur en puur rood, maar nee hoor. Ik verwacht dat de tuchtcommissie wel nog mee gaat bemoeien. Viel me op dat het bijna nergens genoemd werd.

Feyenoord-NEC was een leuke pot, Feyenoord speelde leuk en beter dan vorig seizoen, dit team gaat nog wel goed worden, maar kampioen worden zie ik er dit seizoen nog niet in. Ik vind Mario Been een fantastische trainer voor Feyenoord, hij maakt Feyenoord veel sterker, die gaan het zeker nog ver schoppen!

Groningen-Ajax was een zwakke wedstrijd, ik had verwacht dat de verdediging van Ajax weer fout ging, maar het was andersom. De verdediging van Ajax was goed, die van Groningen niet. Het had meer dan 0-2 kunnen worden, maar helaas werden de kansen niet goed afgemaakt. Ik heb alle vertrouwen in Jol, en ik vind de 4-4-2 echt goed, die Jol weet wel wat hij doet en Rommedahl wordt met de week beter, een soort Leonardo zou ik willen zeggen zoals tegen Fiorentina.

ADO heb ik niet gezien, maar ADO begon te laat met goed voetballen.

PSV-VVV was een heerlijke wedstrijd, VVV speelde fantastisch, lekker aanvallend en Honda was heerlijk bezig. Ik denk niet dat Honda bij VVV blijft. PSV was slecht, terughoudend, had mazzel met de goals, maar het was zeker de wedstrijd van Keisuke Honda, die dolde paar man uit, en zowat een goal. Als Honda nog na de zomerstop bij VVV blijft, eet ik mijn schoen op.

RKC-Utrecht vond ik maar een saaie pot, maar hier was ook een elleboog van de keeper van RKC, heeft ook niemand gezien.

Dit was mijn samenvatting van de eerste speelronde, de 2e en de 3e kan ik helaas niet doen omdat ik op vakantie ben. Ik ga bij de 4e wel weer door met mijn samenvattingen!

Hey, dat heb je al gepost? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...