Jump to content

Eredivisie 2009/2010


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gtaboy107

    15

  • Kai-ShockWave

    9

  • Flokkert

    9

  • Dr.Oppai

    8

AJAX heeft een perfecte start gemaakt. Gaat het ze dit keer wel weer lukken :tu: .

Ik denk het wel.

Martin Jol is een goede coach, En hij zorgt ervoor dat de groep een hechtere band krijgt.

Vorig jaar moesten de spelers elkaar nog een beetje leren kennen, maar nu is het een hechte groep geworden.

En met Suarez als aanvoerder Moet dat Kampioenschap wel lukken.

P.S. Ik heb met men pa afgesproken dat als Ajax kampioen wordt, Wij naar de huldiging gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Jemig, het seizoen is pas net begonnen en jullie beginnen al gelijk dat Ajax kampioen wordt. Er zijn pas twee wedstrijden gespeeld, dus nu al over de huldiging beginnen vind ik een beetje te ver gaan.

En met Suarez als aanvoerder Moet dat Kampioenschap wel lukken.

Wat maakt dat nou weer uit. Vorig seizoen was hij gewoon speler en wat maakt het verschil tussen een speler en een aanvoerder?

Link to comment
Delen op andere websites

BOERUH!! BOERUH!!! Hahahaaah!

PSV 4 - 3 Ajax

Hopsakee! Met een terechte overwinnig heeft PSV deze dag de eerste (klassieke) topper van dit seizoen gewonnen. En hoe! Wat een wedstrijd. Ik moest werken, dus met radio 1 de wedstrijd gevolgd. Ik vond het erg spannend. Heb net de samenvatting gezien, en ik vond Dzudszak echt goed. Wat een vrije trappen. Ik hoop dat hij niet net voor het einde van de transfermarkt wordt weggekaapt door een grote club, want dat zou echt zonde zijn.

Ik had al vertrouwen in PSV (ondanks de slechte start ja), maar nu nog meer. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Jemig, het seizoen is pas net begonnen en jullie beginnen al gelijk dat Ajax kampioen wordt. Er zijn pas twee wedstrijden gespeeld, dus nu al over de huldiging beginnen vind ik een beetje te ver gaan.
En met Suarez als aanvoerder Moet dat Kampioenschap wel lukken.

Wat maakt dat nou weer uit. Vorig seizoen was hij gewoon speler en wat maakt het verschil tussen een speler en een aanvoerder?

Eigenlijk niks. Maar verdiende overwinning van PSV al zeg ik dat als Ajacied in hart en nieren.

Link to comment
Delen op andere websites

. Ik hoop dat hij niet net voor het einde van de transfermarkt wordt weggekaapt door een grote club, want dat zou echt zonde zijn.

Ze laten Dzudszak ook voor geen goud meer gaan denk ik.

Ja, maar als de speler zelf weg wil, kunnen ze moeilijk weigeren. Maar gelukkig heeft hij al Europese wedstrijden gespeeld, dus mag hij niet meer voor een andere club uitkomen in de Europa/Champions League. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Uitslagen Eredivisie



22-08-2009 / 23-08-2009

Vitesse
1 - 3 ADO Den Haag

Willem II

0 - 1 Heracles Almelo

VVV-Venlo

2 - 2 FC Groningen

Ajax Amsterdam

0 - 0 Sparta Rotterdam

SC Heerenveen

0 - 2 AZ

PSV

3 - 1 NAC Breda

FC Twente

2 - 1 RKC Waalwijk

Feyenoord

4 - 0 Roda JC

Link to comment
Delen op andere websites

Wie had een jaar geleden kunnen denken dat Feyenoord eerste zou staan? Ben super blij, maar de echt grote tegenstanders zijn nog niet geweest. Ook is Feyenoord verdedigend nog lang niet goed.

Ik verwacht wel een top3 plaats voor Feyenoord :tu:

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

Uitslagen Eredivisie



28-08-2009 / 30-08-2009

RKC Waalwijk
0 - 2 ADO Den Haag

Roda JC

3 - 4 Vitesse

NEC

1 - 1 VVV-Venlo

AZ Alkmaar

2 - 1 Willem II

FC Utrecht

2 - 0 Sparta Rotterdam

Feyenoord

1 - 1 FC Twente

FC Groningen

0 - 2 PSV

NAC Breda

2 - 0 SC Heerenveen

Heracles Almelo

0 - 3 Ajax Amsterdam

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vond Willem II wel een leuke wedstrijd om naar te kijken. Het was erg spannend. De 1-0 van Willem II was absoluut een mooie goal, maar gelukkig viel hij erg vroeg. 10e minuut: prachtige voorzet, en nog maar net ingeschoten. Dan de 1-2. Wat een werelddoelpunt _O_ Prachtige goal! De 2-2 was dus weer min of meer een blunder van Van Dijk. 2-3 was ook een mooi ingeschoten vrije trap! Leuke wedstrijd, alleen het optreden van de scheidsrechter vond ik wéér niet goed. Ook jammer van die blessure trouwens, ben benieuwt wanneer Fernandez weer mee kan doen!

Daarnaast was Heerenveen - Groningen ook wel leuk om te zien. Wel slecht voetbal, maar ook erg spannend :) En nu staat Ajax helaas voor, maarja, was ook wel te verwachten :(

Link to comment
Delen op andere websites

Uitslagen Eredivisie



11-09-2009 / 13-09-2009

PSV
3 - 0 Roda JC

SC Heerenveen

0 - 1 FC Groningen

FC Twente

3 - 2 FC Utrecht

ADO Den Haag

2 - 1 AZ Alkmaar

Willem II

2 - 3 Feyenoord

Ajax Amsterdam

6 - 0 NAC Breda

Sparta Rotterdam

1 - 0 RKC Waalwijk

VVV-Venlo

1 - 0 Heracles Almelo

Vitesse

2 - 2 NEC

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Vond Willem II wel een leuke wedstrijd om naar te kijken. Het was erg spannend. De 1-0 van Willem II was absoluut een mooie goal, maar gelukkig viel hij erg vroeg. 10e minuut: prachtige voorzet, en nog maar net ingeschoten. Dan de 1-2. Wat een werelddoelpunt _O_ Prachtige goal! De 2-2 was dus weer min of meer een blunder van Van Dijk. 2-3 was ook een mooi ingeschoten vrije trap! Leuke wedstrijd, alleen het optreden van de scheidsrechter vond ik wéér niet goed. Ook jammer van die blessure trouwens, ben benieuwt wanneer Fernandez weer mee kan doen!

Daarnaast was Heerenveen - Groningen ook wel leuk om te zien. Wel slecht voetbal, maar ook erg spannend :) En nu staat Ajax helaas voor, maarja, was ook wel te verwachten :(

Het leek wel of die belg de 2e helft tegen Feyenoord floot, maar dat doet die belg wel vaker. ADO 1-2 gewonnen van AZ, vorig jaar ook trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...