Jump to content

Eredivisie 2009/2010


Visser23

Recommended Posts

Suarez had zeker rood moeten hebben. Hij is echter een ajaxspeler, dus die zal wel geen rood mogen krijgen. De rode kaart van Babovic was terecht, alleen dan moet je Suarez ook rood geven. Ik denk dat als Suarez daarvoor rood kreeg, Babovic dit nooit zou gaan doen. Dan was het dus 10 tegen 11 in het voordeel van Feyenoord. De wedstrijd zou dan echt heel anders zijn verlopen. Daarnaast was die penalty ook onterecht, grote schwalbe. Ik snap dus niet waarom ze er elke keer weer in trappen. Pff, beter krijgt die Suarez inderdaad even een doodschop zodat ie niet meer lopen kan...

_O_ Eindelijk mensen die het me eens zijn

Ajax word altijd voorgetrokken door de arbitrage dus deze keer zou het ook wel zo zijn. Ik hoop echt dat Suarez een trap krijgt en paar maanden buitenspel staat en dat hij het nooit meer in zijn hoofd haalt een schwalbe te maken. Als hij in Engeland of Italië had gespeeld was dat allang gebeurt

Och hemel, zijn er weer paar jochies die niet tegen hun verlies kunnen? Ik ken momenten waardoor Ajax nadeel heeft gehad. AZ-Ajax toen De Zeeuw in Stekelenburg trapte, Ajax-Heracles toen die 3-2 er niet kwam wat wel moest en zo kan ik nog wel even doorgaan. En dat over Suarez maanden buitenspel staat is wel heel erg laag van je want het was geen schwalbe, je zag dat Van Dijk contact maakte met Suarez.

Oh, en over die doodschop van Jesperkai: Als feyenoord gewonnen zou hebben en die momenten er toch waren, had je er niet over gezeikt.

Kan je niet tegen sarcasme..........

Je bent een Ajacied dus je verdedigt ajax.

Volgende week is iedereen het vergeten. En over door zeuren helpt ook niet

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gtaboy107

    15

  • Kai-ShockWave

    9

  • Flokkert

    9

  • Dr.Oppai

    8

So What? Jullie verdedigen feyenoord, en jullie begonnen met zeuren. Ajax was beter, ook al heeft Vlaar een verdomd goede trap.

dat wilt niet zeggen dat hij geen rood verdiende,ja ik ben voor feyenoord maar hij verdiende echt wel rood hoor :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, en over die doodschop van Jesperkai: Als feyenoord gewonnen zou hebben en die momenten er toch waren, had je er niet over gezeikt.

Ten eerste is het Jesperkaj, en ten tweede had ik er in die situatie nog steeds dat hij die doodschop had gehad. Het gaat niet om wie hier de wedstrijd wint, maar over het spel van Suarez. Hij is twee keer goed weggekomen, eerst met een elleboog stoot en later met een schwalbe. (V. Dijk raakte Suarez niet.)

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, en over die doodschop van Jesperkai: Als feyenoord gewonnen zou hebben en die momenten er toch waren, had je er niet over gezeikt.

Ten eerste is het Jesperkaj, en ten tweede had ik er in die situatie nog steeds dat hij die doodschop had gehad. Het gaat niet om wie hier de wedstrijd wint, maar over het spel van Suarez. Hij is twee keer goed weggekomen, eerst met een elleboog stoot en later met een schwalbe. (V. Dijk raakte Suarez niet.)

1101-ajax-feijenoord-51.jpg

Hier zie je het, geen schwalbe, Van Dijk raakte Suarez.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde net dat de KNVB een soort van "zwarte lijst" gaat opstellen waar spelers op komen te staan die smerige, onnodige (dus ernstige) overtredingen maken. Wat vinden jullie daarvan?

Mij lijkt het wel een goed plan, alleen vraag ik me af of het niet lastig is om te bepalen of een speler die de overtreding maakt er ook op moet komen te staan. De ernst van de overtreding dus, wanneer kom je erop, en wanneer niet?

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is zeker een goed plan, echter geld dit volgens mij alleen voor het amateurvoetbal. Op de lijst worden mensen gezet die van het veld zijn verbannen. Voor het professionele voetbal zal dit dus waarschijnlijk niet gelden. Maar goed, eindelijk doen ze er eens wat aan :) Mooi idee van de KNVB (dat rijmt! :D ).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde net dat de KNVB een soort van "zwarte lijst" gaat opstellen waar spelers op komen te staan die smerige, onnodige (dus ernstige) overtredingen maken. Wat vinden jullie daarvan?

Mij lijkt het wel een goed plan, alleen vraag ik me af of het niet lastig is om te bepalen of een speler die de overtreding maakt er ook op moet komen te staan. De ernst van de overtreding dus, wanneer kom je erop, en wanneer niet?

Die lijst is er toch alleen voor ernstig misdragende amateur voetballers? In het nieuws hadden het bijv over vechtpartijen enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde net dat de KNVB een soort van "zwarte lijst" gaat opstellen waar spelers op komen te staan die smerige, onnodige (dus ernstige) overtredingen maken. Wat vinden jullie daarvan?

Mij lijkt het wel een goed plan, alleen vraag ik me af of het niet lastig is om te bepalen of een speler die de overtreding maakt er ook op moet komen te staan. De ernst van de overtreding dus, wanneer kom je erop, en wanneer niet?

Die lijst is er toch alleen voor ernstig misdragende amateur voetballers? In het nieuws hadden het bijv over vechtpartijen enzo.

Zou best wel eens kunnen, net zoals Visser23 zegt, dat het alleen voor het amateurvoetbal is. Ik ving maar een gedeelte op, want het was op dat moment op het Journaal en ik hoorde het maar vaag. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het allemaal gehoord rondom de speler van SV Simonshaven. Aangezien het clubs zijn waar ik vaak heb tegen moeten spelen in de competitie, boiet het verhal me enorm. Nu staat bij ons in de regionale krant dat het zesde van Simonshaven (het team van de speler) de competitie is uitgezet. Nou vind ik dat wel heel erg overdreven. Het is in dit geval ineens 'één voor allen, allen voor één. Sorry hoor, maar dit was allemaal een eenmansactie en niet een teamactie. Dus nou heel dat team uit de competitie te zetten...nosmile.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het allemaal gehoord rondom de speler van SV Simonshaven. Aangezien het clubs zijn waar ik vaak heb tegen moeten spelen in de competitie, boiet het verhal me enorm. Nu staat bij ons in de regionale krant dat het zesde van Simonshaven (het team van de speler) de competitie is uitgezet. Nou vind ik dat wel heel erg overdreven. Het is in dit geval ineens 'één voor allen, allen voor één. Sorry hoor, maar dit was allemaal een eenmansactie en niet een teamactie. Dus nou heel dat team uit de competitie te zetten...nosmile.gif

Aangezien onze A2 (leeftijdscategorie 16/17, 2e team) een keer had gevochten waarbij ouders het veld op waren gekomen om de boel te sussen staat onze hele club als barsten. Mocht er nog 1 keer worden gevochten, worden alle teams van de hele club uit de competitie gehaald. Ikzelf vind dit een beteje overdreven, 1 team misdraagt zich en de hele club moet boeten. Haal dan alleen dat ene team uit de competitie...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...