Jump to content

PS3 clan GTA IV


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Hallo leden van GTAGames.nl!

Ik open bij dezen een speciale clan voor Team Deathmatch en Free Mode op de PS3 voor GTA IV! Het gaat als volgt: het is een clan speciaal voor GTA IV op de PS3 en er wordt alleen maar Team Deathmatch op gedaan! We gaan dan vechten tegen elkaar!

Regels:

In Team Deathmatch moet je natuurlijk vechten, maar je moet niet ineens schrikken van iemand die je INEENS doodschiet! Doe je dat wel: krijg je een waarschuwing, want je moet natuurlijk wel IETS doen!

Je moet elke keer tenminste 1 iemand hebben doodgeschoten! Heb je dat niet, krijg je geen waarschuwing, maar moet je er in het vervolg op letten!

Dezelfde regels gelden voor Free Mode plus de regel: Als je iemand zonder dat die dat wil doodgeschoten wordt, wordt je er uit gezet!

Verder: schiet niet je teamleden dood, want dan krijg je ook een waarschuwing!

Er zijn 3 waarschuwingen per keer! Houd je je dus aan de regels!

Vul onderstaand lijstje in als je mee wilt doen: (wanneer we elke keer beginnen is nog niet helemaal duidelijk, maar als er een dag komt begint het om 19:00! Altijd!) *in dit team zal ik altijd zitten! De teamkleur van mij zal zijn: blauw van het andere team: rood.

PSN naam:

GTAGames naam:

*Welk team wil je? (dit geld voor elke keer) Team 1 / Team 2

**Ga je akkoord met de voorwaarden? JA / NEE

*in dit team zal ik altijd zitten! De teamkleur van mij zal zijn: blauw van het andere team: rood.

**Je kunt gebant worden als je 3 waarschuwingen hebt gehad! Dan wordt je gewoon uit de hele clan verwijdert!!!

Dit is trouwens mijn eerste clan en ik wil graag even uitesten of een clan leuk is! Veel plezier met de clan!

PS: ik ben een soort leader! Als iemand iets helemaal fouts doet, zeg ik even dat iedereen moet stoppen met schieten naar mij en naar de zogenaamde dader! Je mag wel gewoon doorgaan met schieten naar anderen!

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet elke keer tenminste 1 iemand hebben doodgeschoten! Heb je dat niet, krijg je geen waarschuwing, maar moet je er in het vervolg op letten!

Verder: schiet niet je teamleden dood, want dan krijg je ook een waarschuwing!

Best wel streng hoor...

Vooral de laatste, kan ook perongeluk gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet elke keer tenminste 1 iemand hebben doodgeschoten! Heb je dat niet, krijg je geen waarschuwing, maar moet je er in het vervolg op letten!

Verder: schiet niet je teamleden dood, want dan krijg je ook een waarschuwing!

Best wel streng hoor...

Vooral de laatste, kan ook perongeluk gebeuren.

Idd, en, ik vind dat er de laatste tijd zoveel clans aangemaakt worden (?)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet elke keer tenminste 1 iemand hebben doodgeschoten! Heb je dat niet, krijg je geen waarschuwing, maar moet je er in het vervolg op letten!

Verder: schiet niet je teamleden dood, want dan krijg je ook een waarschuwing!

Best wel streng hoor...

Vooral de laatste, kan ook perongeluk gebeuren.

Het is niet ZO erg hoor! Je hoeft ook niet PERSE iemand dood te schieten, maar dan is het natuurlijk ook wel saai! Normaal als ik met een ander Team Deathmatch doe heb ik uiteindelijk ook niet zoveel geld over omdat ik te vaak ben doodgegaan. Maar ik heb dan tenminste IEMAND doodgeschoten!

En Stopbord: klopt eigenlijk wel, maar ik vond het gewoon leuk om een keer te doen! Want als ik al die andere clans zie denk ik van: Oh, moet ik ook eens een keer doen!! Dus...

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

ja lijkt me een strenge clan mag je niemand dood schieten ofzo ??

maar toch succes met je clan

ik heb al een clan :) sorry zou wel gejoint hebben

Bewerkt: door jardintje12
Link to comment
Delen op andere websites

beste ik kan niet deelnemen in de clan ik zit al in een en de clan is niet zo goed over na gedacht alleen team deatmatch :s saai doe free mode race en van alles lijkt me veel leuker je zal niet veel mensen vinden ! de meeste mensen hebben een clan en als je een leuke clan zoekt kijk dan bij pyrofoob deze link dus ...

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=101185

Snap ik... Maar dit wist ik al! Je had me een PB gestuurd, dus...

PS: Ik vraag aan iedereen om A.U.B. alleen een reactie te plaatsen als je wilt meedoen of een compliment! Anders ga je TE offtopic! Bij voorbaat dank!

Namens Tom de Beer clan oprichter GTAIV Clan Team deathmatch en Free mode.

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

beste ik kan niet deelnemen in de clan ik zit al in een en de clan is niet zo goed over na gedacht alleen team deatmatch :s saai doe free mode race en van alles lijkt me veel leuker je zal niet veel mensen vinden ! de meeste mensen hebben een clan en als je een leuke clan zoekt kijk dan bij pyrofoob deze link dus ...

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=101185

Snap ik... Maar dit wist ik al! Je had me een PB gestuurd, dus...

PS: Ik vraag aan iedereen om A.U.B. alleen een reactie te plaatsen als je wilt meedoen of een compliment! Anders ga je TE offtopic! Bij voorbaat dank!

Namens Tom de Beer clan oprichter GTAIV Clan Team deathmatch en Free mode.

Nou , hij krijgt in ieder geval al een dikke nek :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...