Jump to content

uitvallem na indrukken van r toets


Rolandkasteel

Recommended Posts

Hallo ik heb een nieuwe pesp met libertie city stories en ik heb een probleem als ik de R toets lang inhou dan val tie uit kan iemand me helpen.

alvast bedankt _O_

Nieuw of tweede hands, FAT, Slim of 3000?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je hem wel genoeg opgeladen , Ik ken zo nog mensen die niet genoeg hebben opgeladen en die 1 minuut de r of l inhoud en hij valt uit!

Je kan hem ook opladen en tegelijkertijd spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben je zeker dat wanneer je die R knop indrukt je perongeluk niet dat balkje van de powerknop omhoog duwt, dat heb ik ook al eens voorgehad en is vrij irritant.

Of opladen is ook een manier, want een PSP kan denk ik ongeveer 2 volle uren aan staan (ongeveer) en hij is alweer leeg.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

De eerste x dat je PSP aangaat kan hij maximaal 5/6 uur aanstaan

Misschien heb je een glitched spel of een Glitched PSP ^_^

Of een kapotte UMD. Of mischien is hij omgebouwd en gebruikt hij CSO of ISO.

Link to comment
Delen op andere websites

Gebeurt dit alleen tijdens het spelen van GTA Liberty City Stories? Wanneer dit niet het geval is, ligt het aan je PlayStation Portable. Wanneer dat wel het geval is, zouden we graag willen weten of je hem legaal hebt (en ook speelt door het UMD-schijfje te gebruiken) of dat je gebruikt maakt van een ISO of CSO. Hier kan het blijkbaar ook aan liggen, al gaan we je daar in dat geval niet mee helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gebeurt dit alleen tijdens het spelen van GTA Liberty City Stories? Wanneer dit niet het geval is, ligt het aan je PlayStation Portable. Wanneer dat wel het geval is, zouden we graag willen weten of je hem legaal hebt (en ook speelt door het UMD-schijfje te gebruiken) of dat je gebruikt maakt van een ISO of CSO. Hier kan het blijkbaar ook aan liggen, al gaan we je daar in dat geval niet mee helpen.

Jah, ik geef toe dat ik wel eens een ISO op mijn Memory stick duo gezet heb en gedaan heb

Link to comment
Delen op andere websites

Gebeurt dit alleen tijdens het spelen van GTA Liberty City Stories? Wanneer dit niet het geval is, ligt het aan je PlayStation Portable. Wanneer dat wel het geval is, zouden we graag willen weten of je hem legaal hebt (en ook speelt door het UMD-schijfje te gebruiken) of dat je gebruikt maakt van een ISO of CSO. Hier kan het blijkbaar ook aan liggen, al gaan we je daar in dat geval niet mee helpen.

Jah, ik geef toe dat ik wel eens een ISO op mijn Memory stick duo gezet heb en gedaan heb

Je mag er niet over praten. Zoals tips enz. En ook anderen er niet mee helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gebeurt dit alleen tijdens het spelen van GTA Liberty City Stories? Wanneer dit niet het geval is, ligt het aan je PlayStation Portable. Wanneer dat wel het geval is, zouden we graag willen weten of je hem legaal hebt (en ook speelt door het UMD-schijfje te gebruiken) of dat je gebruikt maakt van een ISO of CSO. Hier kan het blijkbaar ook aan liggen, al gaan we je daar in dat geval niet mee helpen.

Jah, ik geef toe dat ik wel eens een ISO op mijn Memory stick duo gezet heb en gedaan heb

Je mag er niet over praten. Zoals tips enz. En ook anderen er niet mee helpen.

Relax man, Ik zag het niet staan

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...