Jump to content

Het Lord Of The Rings Online topic


Dakendak

Recommended Posts

The Lord of The Rings: Online

Ontwikkelaar: Turbine Inc.

Uitgever: Turbine Inc., Midway Games

Genre: MMORPG

Platforms: PC

Aantal spelers:

Release: 24 april 2007

Demo:

Website:

Hey , ik intalleer nu LOTRO op mijn pc (heb trial al gespeeld) en ik vraag mij af of er nog mensen zijn die dit spelen .

Voor zij die het niet kennen : Er zijn verschillende quests om te doen , je kan vechten , smithen , vissen , ... Een beetje zoals runescape dus , maar dan veel beter . Er zijn ook verschillende mounts. Voor meer informatie = LOTRO-Europe

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Hallo ik heb een vraagje ik wil namelijk een sterkere wapen maken in lord of the rings online siege of mirkwood. Maar ik weet niet hoe ik ben hunter elf lvl16 ik kan 2 handed wapons gebruiken,,en ik speel trial (wie helpt ?)

>>> Door Visser23: Topics samengevoegd, laatste post verwijderd en topic verplaatst.<<<

Bewerkt: door musii42
Link to comment
Delen op andere websites

Hey , ik intalleer nu LOTRO op mijn pc (heb trial al gespeeld) en ik vraag mij af of er nog mensen zijn die dit spelen .

Voor zij die het niet kennen : Er zijn verschillende quests om te doen , je kan vechten , smithen , vissen , ... Een beetje zoals runescape dus , maar dan veel beter . Er zijn ook verschillende mounts. Voor meer informatie = LOTRO-Europe

Eerder zoals WoW maar dan in een andere setting zul je bedoelen.

Link to comment
Delen op andere websites

WoW staat er enkel bekend om. Best wel ernstig als je kijkt hoeveel mensen daar verslaafd aan zijn, maar dan ook alle leeftijden (van 10 t/m 80).

Mwa WoW staat vooral bekend omdat het de grootste MMORPG is op de moment.

Link to comment
Delen op andere websites

WoW staat er enkel bekend om. Best wel ernstig als je kijkt hoeveel mensen daar verslaafd aan zijn, maar dan ook alle leeftijden (van 10 t/m 80).

Mwa WoW staat vooral bekend omdat het de grootste MMORPG is op de moment.

Ja... Je moet wel per jaar 60 meer betalen hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

WoW staat er enkel bekend om. Best wel ernstig als je kijkt hoeveel mensen daar verslaafd aan zijn, maar dan ook alle leeftijden (van 10 t/m 80).

Mwa WoW staat vooral bekend omdat het de grootste MMORPG is op de moment.

Ja... Je moet wel per jaar 60 meer betalen hoor.

So je moet Voor LOTRO ook betalen. =')

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo ik heb lord of the rings online shadows of agmar,mines of moria gekocht,maar ik als ik voor beeld alles geupdated en die game intallatie voltooid is schakelt over naar de siege of mirkwood die ik geen eens wil hebbe helppppp pleasetraantjes.gif

>>> Door Visser23: En alweer topic samengevoegd, zoveelste keer...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...