Jump to content

waar hangt de Import/Export lijst in portland?


-J-arvin-

Recommended Posts

heejj

ik kan nu auto's gaan importeren in portland bij zoon kraan maar ik weet de kraan wel te vinden, maar waar hangen die lijsten waar de auto's op staan?

alvast dank :D

jarvin

Bewerkt: door -J-arvin-
Link to comment
Delen op andere websites

Je zult geen lijst vinden bij de kraan in de Portland dokken. Je kan er ook slechts een bepaald aantal voertuigen kwijt, met name:

  • Police
  • Enforcer
  • FBI Car
  • Barracks OL
  • Rhino
  • Ambulance
  • Fire Truck

Per afgeleverde wagen krijg je dacht ik $1.500 en de eindbeloning voor het vinden van alle voertuigen is $200.000. Verder kan je net zoals bij de twee Import/Export garages een symbool oprapen om één van bovenstaande voertuigen te kopen.

In het vervolg kan je misschien ook WikiGTA raadplegen. Op deze pagina bijvoorbeeld staan ook alle wagens die je naar de kraan in Portland moet brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult geen lijst vinden bij de kraan in de Portland dokken. Je kan er ook slechts een bepaald aantal voertuigen kwijt, met name:
  • Police
  • Enforcer
  • FBI Car
  • Barracks OL
  • Rhino
  • Ambulance
  • Fire Truck

Per afgeleverde wagen krijg je dacht ik $1.500 en de eindbeloning voor het vinden van alle voertuigen is $200.000. Verder kan je net zoals bij de twee Import/Export garages een symbool oprapen om één van bovenstaande voertuigen te kopen.

In het vervolg kan je misschien ook WikiGTA raadplegen. Op deze pagina bijvoorbeeld staan ook alle wagens die je naar de kraan in Portland moet brengen.

ok, bedankt en de lijst die ik bedoelde, dat was een andere maar da wist nog nie. bedankt voor delijst van de kraan en ik heb de lijst gevonden van de andere import gevonden op de grage, maar dank ;)

jarvin :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...