GTA 2 gaat langzaam

Teraku

...en ik wil het echt niet zo spelen. Ik speel het op windows XP, rockstar classics versie. Net geïnstalleerd.

Ik dacht dat je iets van minfps ofzo moest aanpassen in de registry ergens? (veranderen naar 1 dacht ik) Waar kan ik dat vinden?

Ik weet niet veel van mijn systeem, maar het is:

Processor: Dualcore, 2,1 Ghz per core

Videokaart: NVIDIA GeForce 7600 GS, 512 MB geheugen

RAM: 1 GB

Meer dan genoeg om GTA 2 te draaien dus. Op een oudere krakcomputer van 800 Mhz in Windows 98 SE draait hij perfect.

Bewerkt: door Teraku
Delen op andere websites

Ik weet niet veel van mijn systeem, maar het is:

Processor: Dualcore, 2,1 Ghz per core

Videokaart: NVIDIA GeForce 7600 GS, 512 MB geheugen

RAM: 1 GB

Meer dan genoeg om GTA 2 te draaien dus. Op een oudere krakcomputer van 800 Mhz in Windows 98 SE draait hij perfect.

Delen op andere websites

Laat maar, ik heb het al opgelost dankzij iemand van gtaforums.com

A lot of people have been experiencing issues running this game at a decent frame rate on modern PCs. The problem is that if the frame rate limiter is unchecked then the game will run super fast but when the frame rate limiter is checked that the game tends to be jerky and only runs at 25 frames per second.

I have managed to find the solution to this problem and tested this via windows xp and now my GTA 2 game is running at the full speed with no problems, anyway here is my guide as to what I did…

To run GTA2 at full speed:

Click on start, Run and type regedit.exe

Under the "HKEY_LOCAL_MACHINE" folder expand it to revel the SOFTWARE folder, expand that folder and scroll down all programmes until you see "DMA DESIGN Ltd" expand that to revel the GTA2 folder. Click on GTA2 folder to expand that and revel further subfolders.

Finally click on the screen folder then on the right side of the screen there should be files. Right click on the "Max_frame_rate" flie, click modify and change the value data to what ever max frame rate you want it to run. You can change the min frame rate too. I changed the max value data to 60 and the min value to 1.

this worked perfectly for me on windows xp GTA 2

post me replies and let me know how you get on, any problems and if it worked for you.

regards DarkYoda2k

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.