Jump to content

Sony Bluetooth Headset (PS3)


GTA Monster

Recommended Posts

Attentie, dit topic omvat een product dat een mogelijke geldverspilling is. niet dus :)

Ey,

Ik heb dus voor 54 euro (-_-) een headset gekocht bij CoolBlue in Eindhoven. Maargoed, nu heb ik dus dat ding alleen het werkt dus echt niet..

Het 'paren' van die headset is een mobiele ramp, als ik een nieuw Bluetooth apparaat (die headset dus) op de PS3 wil instellen, blijft ie zoeken en vindt ie niks, desondanks dat de headset aanstaat en het lampje 2 seconden groen blijft.

Het mini-D aansluiting, 'sluit de mini-D aansluiting aan op de headset, dus niet op de 'base' (dat zwarte oerlelijke ding dat op een neger lijkt[/afkrakken]). Ik dus even kijken, zit die aansluiting er niet bij -_-

Dus hoe werkt dit, want die handleiding is ook Piet Snot.

NEXXXT QUESTION: Hoe moet je over het spel heen praten > Andere gamers kunnen je horen.

Alvast bedankt,

GTA Monster

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee waar je je het over hebt. Heb er zelf ook 1 maar heb nergens problemen mee.

Aansluiten is heel eenvoudig. Je moet hem op de adaptor zetten en aansluiten via de USB aan je PS3. Zet hem aan en zoek nog eens. Volgens mij moet hij hem dan wel vinden. Het is voor mij ook al weer een poosje geleden maar ik dacht dat het zo moest.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn PS3 Kan mijn Bluetooth apparaten ook niet vinden etc,

Heb zelfs nog eens ene optische kabel van 50 euro gekocht en die werkte ook niet,

Heb er zelfs een monteurs iets ofzo bijgehad omg,

Ik kooop alleen nog spul van sony wat tenminste werkt

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat je je PS3 laat zoeken naar je Bluetooth Headset, moet de Headset volledig opgeladen zijn. Dat kan ongeveer 2 uur duren. Daarna moet je het nog eens proberen. Als hij het dan nóg niet doet, kan je terug naar de winkel gaan, óf je kan contact opnemen met de Sony Klantenservice.

Veel succes GTA Monster!

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat je je PS3 laat zoeken naar je Bluetooth Headset, moet de Headset volledig opgeladen zijn. Dat kan ongeveer 2 uur duren. Daarna moet je het nog eens proberen. Als hij het dan nóg niet doet, kan je terug naar de winkel gaan, óf je kan contact opnemen met de Sony Klantenservice.

Veel succes GTA Monster!

Dat is onzin dat je hem eerst helemaal moet opladen, ik heb nu al zo'n 5 headset aangesloten op een PlayStation 3. En het enigste wat je hoeft te doen is je headset aan te zetten, dan je PlayStation 3 te laten zoeken en tijdens het zoeken je power button in te drukken.

Werkt dit niet raadpleeg het boekje en lees alles grondig na, want je ziet in die kleine boekjes snel wat over het hoofd. Een maatje van mij heeft een bluetooth headset van 5 euro wat ook nog is van een over andere hakkie takkie merk is. Dus de alle bluetooth headsets moeten gewoon werken op de PlayStation 3.

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat je je PS3 laat zoeken naar je Bluetooth Headset, moet de Headset volledig opgeladen zijn. Dat kan ongeveer 2 uur duren. Daarna moet je het nog eens proberen. Als hij het dan nóg niet doet, kan je terug naar de winkel gaan, óf je kan contact opnemen met de Sony Klantenservice.

Veel succes GTA Monster!

Dat is onzin dat je hem eerst helemaal moet opladen, ik heb nu al zo'n 5 headset aangesloten op een PlayStation 3. En het enigste wat je hoeft te doen is je headset aan te zetten, dan je PlayStation 3 te laten zoeken en tijdens het zoeken je power button in te drukken.

Werkt dit niet raadpleeg het boekje en lees alles grondig na, want je ziet in die kleine boekjes snel wat over het hoofd. Een maatje van mij heeft een bluetooth headset van 5 euro wat ook nog is van een over andere hakkie takkie merk is. Dus de alle bluetooth headsets moeten gewoon werken op de PlayStation 3.

Als je hem in de verpakking krijgt, moet je hem toch opladen om hem te laten werken, en in de handlieding (Althans bij mij dan) staat dat je hem eerst volledig op moet laden hoor. GTA Monster, doe dat maar, dan weet je zeker dat het daar niet aan ligt en kan je verder zoeken naar andere mogelijke problemen.

En zoals Rullez al zei, lees de handleiding goed door, als het moet doe het dan twee keer. Echt waar, ook al is het een (...)handleiding, doe het! En als je iets niet snapt in de handleiding, kan je altijd nog vragen aan je ouders of contact met Sony opnemen. :)

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Voordat je je PS3 laat zoeken naar je Bluetooth Headset, moet de Headset volledig opgeladen zijn. Dat kan ongeveer 2 uur duren. Daarna moet je het nog eens proberen. Als hij het dan nóg niet doet, kan je terug naar de winkel gaan, óf je kan contact opnemen met de Sony Klantenservice.

Veel succes GTA Monster!

Dat is onzin dat je hem eerst helemaal moet opladen, ik heb nu al zo'n 5 headset aangesloten op een PlayStation 3. En het enigste wat je hoeft te doen is je headset aan te zetten, dan je PlayStation 3 te laten zoeken en tijdens het zoeken je power button in te drukken.

Werkt dit niet raadpleeg het boekje en lees alles grondig na, want je ziet in die kleine boekjes snel wat over het hoofd. Een maatje van mij heeft een bluetooth headset van 5 euro wat ook nog is van een over andere hakkie takkie merk is. Dus de alle bluetooth headsets moeten gewoon werken op de PlayStation 3.

Als je hem in de verpakking krijgt, moet je hem toch opladen om hem te laten werken, en in de handlieding (Althans bij mij dan) staat dat je hem eerst volledig op moet laden hoor. GTA Monster, doe dat maar, dan weet je zeker dat het daar niet aan ligt en kan je verder zoeken naar andere mogelijke problemen.

En zoals Rullez al zei, lees de handleiding goed door, als het moet doe het dan twee keer. Echt waar, ook al is het een (...)handleiding, doe het! En als je iets niet snapt in de handleiding, kan je altijd nog vragen aan je ouders of contact met Sony opnemen. :)

In de headsets die ik heb gekocht zat precies genoeg stroom om hem aan te sluiten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat je je PS3 laat zoeken naar je Bluetooth Headset, moet de Headset volledig opgeladen zijn. Dat kan ongeveer 2 uur duren. Daarna moet je het nog eens proberen. Als hij het dan nóg niet doet, kan je terug naar de winkel gaan, óf je kan contact opnemen met de Sony Klantenservice.

Veel succes GTA Monster!

Dat is onzin dat je hem eerst helemaal moet opladen, ik heb nu al zo'n 5 headset aangesloten op een PlayStation 3. En het enigste wat je hoeft te doen is je headset aan te zetten, dan je PlayStation 3 te laten zoeken en tijdens het zoeken je power button in te drukken.

Werkt dit niet raadpleeg het boekje en lees alles grondig na, want je ziet in die kleine boekjes snel wat over het hoofd. Een maatje van mij heeft een bluetooth headset van 5 euro wat ook nog is van een over andere hakkie takkie merk is. Dus de alle bluetooth headsets moeten gewoon werken op de PlayStation 3.

Als je hem in de verpakking krijgt, moet je hem toch opladen om hem te laten werken, en in de handlieding (Althans bij mij dan) staat dat je hem eerst volledig op moet laden hoor. GTA Monster, doe dat maar, dan weet je zeker dat het daar niet aan ligt en kan je verder zoeken naar andere mogelijke problemen.

En zoals Rullez al zei, lees de handleiding goed door, als het moet doe het dan twee keer. Echt waar, ook al is het een (...)handleiding, doe het! En als je iets niet snapt in de handleiding, kan je altijd nog vragen aan je ouders of contact met Sony opnemen. :)

In de headsets die ik heb gekocht zat precies genoeg stroom om hem aan te sluiten. :)

Maar bij mijn headset moest ik hem 2 uur opladen voordat hij het deed... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nu kan er al heel wat gedoorstreept worden, ik neem argumenten terug, cheers aan iedereen die geholpen heeft ^_^.

Vraagje, hoe moet je praten met de headset, daar bedoel ik dus mee dat andere gamers je over het spel heen kunnen horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu kan er al heel wat gedoorstreept worden, ik neem argumenten terug, cheers aan iedereen die geholpen heeft ^_^.

Vraagje, hoe moet je praten met de headset, daar bedoel ik dus mee dat andere gamers je over het spel heen kunnen horen.

Ze horen je automatisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Het verschilt per game, neem Burnout Paradise. Daar hoef je enkel en alleen de praten en iedereen hoort je zelf de mensen zonder headset. Heb je de game Warhawk moet je een knop ingedrukt houden voordat ze je horen. En als je Battlefield 1943 neemt moet je sowieso al in een squad zitten en dan kan je enkel met die mensen chatten.

Dus zover ik weet zijn er drie soorten: Gewoon praten, knop ingedrukt houden tijdens het praten en in een speciale groep zitten of zoiets dergelijks.

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...