Jump to content

raarste character van gta 3


benhelsloot

Recommended Posts

GTA 3 is soweiso een raar spel met allemaal personages de en vreemder dan de ander

Ik zou zeggen Dartel aangezien je van hem missies zou krijgen vanuit die tunnel onder Saint Marks. Ik zie niet hoe je met hem in contact zou komen.

Verder vind ik de verdwijning van Donald Love ook vreemd en Claude zelf natuurlijk

behalve zijn naam weet je helemaal niks van hem.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mooner_37

    3

  • benhelsloot

    3

  • ~Lance Vance

    2

  • Dotz

    2

GTA 3 is soweiso een raar spel met allemaal personages de en vreemder dan de ander

Ik zou zeggen Dartel aangezien je van hem missies zou krijgen vanuit die tunnel onder Saint Marks. Ik zie niet hoe je met hem in contact zou komen.

Verder vind ik de verdwijning van Donald Love ook vreemd en Claude zelf natuurlijk

behalve zijn naam weet je helemaal niks van hem.

Dat is ook niet vreemd aangezien hij verwijderd is uit het spel :duh: Dit gaat dus nergens over. En hoezo zit GTA III vol vreemde personages?

Als iedereen doodnormaal was dan was het ook niet leuk geweest om er geen game van te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 6 maanden later...

Ray zit in de toiletten om te schuilen voor de politie, hij is een corrupte agent namelijk.

hoezo catalina ?

eerst gebruikt hij carl (1992) als slaaf bij missies, daarna dumpt ze carl voor claude, hoor je op het eind een telefoontje van haar dat ze claude aan het n**ken is :schater:

en aan het begin van gta 3 (2001) schiet ze claude neer voor de buit :cab:

En in GTA 3 gedraagt ze zich ook nog raar

Dus Catalina

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Donald Love natuurlijk. Hij was lekker geheimzinnig en dat was juist leuk aan hem.

Als we ooit een oud personage uit de GTA-reeks gaan terug zien, dan hoop ik dat het Donald Love wordt.

Ik ben benieuwd wat hij naar de tijd van III heeft gedaan. Is hij vermoord, gevlucht.. wie weet! 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Donald Love natuurlijk. Hij was lekker geheimzinnig en dat was juist leuk aan hem.

Als we ooit een oud personage uit de GTA-reeks gaan terug zien, dan hoop ik dat het Donald Love wordt.

Ik ben benieuwd wat hij naar de tijd van III heeft gedaan. Is hij vermoord, gevlucht.. wie weet! 0_0

ik denk gevlucht en dat hij mss in GTA V mag terugkomen laten we hopen :o

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 3 is soweiso een raar spel met allemaal personages de en vreemder dan de ander

Ik zou zeggen Dartel aangezien je van hem missies zou krijgen vanuit die tunnel onder Saint Marks. Ik zie niet hoe je met hem in contact zou komen.

Verder vind ik de verdwijning van Donald Love ook vreemd en Claude zelf natuurlijk

behalve zijn naam weet je helemaal niks van hem.

Het is Darkel ;)

En ik vind Catalina persoonlijk ook eeeerg vreemd 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Catalina, is heel erg raar.

Ze stuurt gewoon Zelfmoordteroristen op je af op je af te maken lol.

Daarnaast vindt ik Marty Chonks ook heeeel erg raar... met zijn bitchin' dog food...

catalina die komt voor in GTA III en SA, da's ook al vreemd op zich maar ander personage maar wel dezelfde naam

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn meerdere personen die in meerdere GTA's voorkomen (denk bijvoorbeeld aan Claude, Tony Cipriani en Ken Rosenberg). Omdat de graphics in elk spel wel weer anders zijn, zijn de personages ook weer anders, en bovendien wordt er rekening gehouden met de tijdslijn; in VC heeft Rosenberg een volle bos met haar, in SA heeft hij een "flinke scheiding". Het zijn dus wel degelijk dezelfde personages.

OT: Raar vind ik hem niet, maar Donald Love vind ik wel het meest vreemde personage. En dat komt uiteraard door zijn plotselinge verdwijnen, want hoe zit dat nou :? Wellicht een raadsel voor altijd...

Link to comment
Delen op andere websites

OT: Raar vind ik hem niet, maar Donald Love vind ik wel het meest vreemde personage. En dat komt uiteraard door zijn plotselinge verdwijnen, want hoe zit dat nou :? Wellicht een raadsel voor altijd...

Denk ik ook, we zullen er denk ik nooit achter gaan komen.

Vanwege het feit dat GTA III al 10 jaar oud is denk ik niet dat Rockstar of wie dan ook nog gaat bekend maken waarom Donald Love opeens verdwenen was.

Link to comment
Delen op andere websites

Het mysterie zou natuurlijk in een ander spel beantwoord kunnen worden. Maar de algemene verwachting is dat het personage Donald Love uit het III-era niet meer zal opduiken in een nieuwe GTA (zoals trouwens alle personages uit dat era).

Link to comment
Delen op andere websites

Catalina, is heel erg raar.

Ze stuurt gewoon Zelfmoordteroristen op je af op je af te maken lol.

Daarnaast vindt ik Marty Chonks ook heeeel erg raar... met zijn bitchin' dog food...

catalina die komt voor in GTA III en SA, da's ook al vreemd op zich maar ander personage maar wel dezelfde naam

Het is dezelfde persoon hoor.
Link to comment
Delen op andere websites

Catalina, is heel erg raar.

Ze stuurt gewoon Zelfmoordteroristen op je af op je af te maken lol.

Daarnaast vindt ik Marty Chonks ook heeeel erg raar... met zijn bitchin' dog food...

catalina die komt voor in GTA III en SA, da's ook al vreemd op zich maar ander personage maar wel dezelfde naam

Het is dezelfde persoon hoor.

o, toch welk knap hoe ze veranderen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...