Jump to content

Gta IV the lost and damned


Randomcharacter

Recommended Posts

Zou er aan TLAD kunnen gewerkt worden?

ik heb een paar voorbeelden:

Wapens: er staan alleen de nieuwe wapen er is nog niet een eigen page voor zijn gemaakt.

missies: ik wil de missies wel doen maar kom op hij is meer dan een half jaar uit en er is nog maar 1 missie?

Personages: er kunnen nog heel veel Personages in zoals terry en andere leden en Malc moet ff gemaakt worden

Ik wil best mee helpen voor de page van TLAD

MVG, rc

Bewerkt: door Randomcharacter
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het is mijn bedoeling om zo snel mogelijk werk te gaan maken van WikiGTA: The Lost and Damned aangezien ik de enige ben met beschikking over TLaD én tegelijkertijd Wiki-medewerker.

Zoals jullie echter weten, ben ik nog niet zo lang Moderator, (en dus ook nog niet zo lang WiKi-medewerker) en daarbij zit ik met de vernietigende pech dat vlak na mijn toetreden tot de crew, mijn capturecard is gecrashed.. :duh: Ik ben op zoek naar een vervangend exemplaar, zodat ik eindelijk aan de gang kan. Daarnaast, TBOGT komt ook op mijn schouders, dus cut me some slack... Ik heb ook nog een gezin, een sociaal leven, de GTA IV fora, Death Incorporated en IV Open Tournaments om mee bezig te zijn. Maar ik doe mijn best, hoor.. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap er nog steeds geen ene reet van hè...

Het heet WikiGTA.

En op Wikipedia staat de definitie van een wiki als volgt beschreven:

Een wiki is een applicatie of (web)toepassing, waarmee webdocumenten gezamenlijk kunnen worden bewerkt.

...

Je snapt mijn punt denk ik wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap er nog steeds geen ene reet van hè...

Het heet WikiGTA.

En op Wikipedia staat de definitie van een wiki als volgt beschreven:

Een wiki is een applicatie of (web)toepassing, waarmee webdocumenten gezamenlijk kunnen worden bewerkt.

...

Je snapt mijn punt denk ik wel.

Het word ook gezamenlijk bewerkt, maar door een select groepje..

Link to comment
Delen op andere websites

...met als reden dat de crew graag zeker is van juiste inhoud. In principe helpt ook het hele forum eraan mee, tenslotte is er hier een forumdeel aan besteedt. :tu:

EDIT: Vanwege de vraag hier ben ik per vandaag, woensdag 15 september maar vast begonnen aan het vullen van de The Lost and Damned Missies met missie-omschrijvingen. Zoals al gezegd, ik zit nog zonder capture apparatuur, dus afbeeldingen volgen pas op een later moment. :Y

EDIT 2: Status! Zoals te zien op WikiGTA, de eerste dertien missies zijn beschreven van TLaD. Nog negen te gaan. Als die negen ook beschreven zijn, ga ik de nodige interne links naar personages en voertuigen etc. aan de beschrijvingen toevoegen.

Lees gerust even de pagina's door, mocht je ergens een foutje vinden, jullie weten me te vinden. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

...met als reden dat de crew graag zeker is van juiste inhoud. In principe helpt ook het hele forum eraan mee, tenslotte is er hier een forumdeel aan besteedt. :tu:

EDIT: Vanwege de vraag hier ben ik per vandaag, woensdag 15 september maar vast begonnen aan het vullen van de The Lost and Damned Missies met missie-omschrijvingen. Zoals al gezegd, ik zit nog zonder capture apparatuur, dus afbeeldingen volgen pas op een later moment. :Y

EDIT 2: Status! Zoals te zien op WikiGTA, de eerste dertien missies zijn beschreven van TLaD. Nog negen te gaan. Als die negen ook beschreven zijn, ga ik de nodige interne links naar personages en voertuigen etc. aan de beschrijvingen toevoegen.

Lees gerust even de pagina's door, mocht je ergens een foutje vinden, jullie weten me te vinden. :tu:

Bedankt, Japio.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah Jacky, hier heb ik op zitten wachten :tu: . Ik heb TLaD allang uitgespeeld (:7) maar ik vind het altijd leuk om die info nog eens te lezen :). Goed werk!

ik heb TLad in 3 dagen uitgespeelt ik was toch 2 dagen vrij maar niemand is op multiplayer :N

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wel capture apparatuur,als je fotos of filmpjes van de missies wilt hebben,zeh je het maar,ik kan achter elkaar tot maximaal 100 uur opnemen,dan is de hdd van de recorder vol,en moet ik het via het netwerk ff op de pc zetten,als je wat wilt hebben,zeg je het maar :tu:

greets :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Even een vette bump. Maar na al die tijd is er nog niet veel gebeurd. Vooral valt het me op omdat ik nu ook GTATLAD heb.

Ik wil hierbij wel helpen als het kan. ;)

Uitgespeeld nu. ;)

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...