Jump to content

Het grote Game topic


Slimm

Recommended Posts

Mij valt op dat er aardig wat topics worden gemaakt over welke van de 2 games beter is.

In dit topic kan je nu vragen welke game de mensen van dit forum beter vinden.

Ga niet te lang over de vraag door, en kijk naar de datum wanneer iemand de vraag heeft gesteld, zodat er niet na 3 weken nog word gepost over een vraag die toen was gesteld.

Ga aub ook niet verzinnen dat je jarig bent of iets dergelijks, om zo een post erbij te krijgen, post alleen als je echt jarig bent en/of twijfelt tussen 2 games.

Beargumenteer je mening!

Voorbeeld:

Ik heb geld gekregen van mijn ouders omdat ik een goed rapport heb, en wil nu graag een game kopen.

Ik zit alleen steeds te twijfelen tussen NFSU 2 en MC3, welke zou ik nemen?

Antwoord:

Ik zou voor NFSU 2 gaan, realistischere races en mooiere autos om te tunen, en ook nog eens een leuke stad om door te rijden.

Bewerkt: door Slimm
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 275
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    19

  • gammie_

    14

  • Tunix

    8

  • M4X

    8

Top Posters In This Topic

Ik heb geld gekregen van mijn ouders omdat ik een goed rapport heb, en wil nu graag een game kopen.

Ik zit alleen steeds te twijfelen tussen San Andreas op de pc en Vc op de PC

Welk zal ik nemen? das de grote vraag: Zal ik VC nemen, de sfeer de auto's de klassieke missies en de grote mogelijkheid tot het modden (bv Marina Car PArk Mod) of voor Sa in opkomst en wachten op mod spullen?.

Ikzelf zou kiezen voor VC: 1 omdat het is afgeprijsd 2. Omdat de sfeer me ook beter ligt en ik bekend ben met de missies enzo. Welke zouden jullie kiezen? Toch SA?

Link to comment
Delen op andere websites

als ik jou was zou ik voor SA gaan want daar komen vanzelf ook mods. ook een rede is als je VC al helemaal kent en de missies ken je al waarom zo je dan niet voor het nieuwe avondtuur SA gaan??

mzl ikkes :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik zit er steeds aan te denken om Tekken 5 te kopen, maar weet het steeds niet zeker.

Kan iemand me overtuigen het te kopen/niet te kopen?

Ik heb geen enkele andere Tekken dus het maakt niet uit of het hetzelfde is.

Graag wel met argumenten ;)

Alvast Bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou Tekken 5 kopen als ik jou was.

Ik heb al eens Tekken 4 gekocht en die was al heel erg leuk.

Op grafisch vlak is het echt fantastisch.

Eigenlijk op elk vlak wel.

Dus hij is echt een aanrader. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Binnenkort krijg ik weer een nieuws spel en ik twijfel tussen spellen.

-medal of honor de nieuwste

-metal gear solid 3

Argumenten graag ;)

Deze 2 spellen zijn behoorlijk verschillend, het ligt meer aan jou smaak.

Zelf zou ik voor MoH gaan, ik heb MGS3 een keer gespeeld en vond het niks aan, geen lekkere controls, geen leuke aktie, langdradige verhalen.

Ook al heeft MGS3 hogere cijfers gehaald, zou ik toch voor MOH gaan, die heeft volgens mij een multi-player, en het trekt mij persoonlijk ook meer.

Het is meer jou smaak.

Link to comment
Delen op andere websites

kijk je vind ze allebei mooi he kweet niet wat je geldbudget is maar ik zou kiezen voor MGs 3 dit omdat ik denk dat je de vorige ook hebt gespeeld, en MOH nog tamelijk duur is, tuurlijk zeg je dan maar als die afgeprijsd is komt er weer een nieuwe maar voor zo'n mooi spel kan ik wel wachten, ik zou kiezen voor MGS dit omdat het mij gewoon aantrekt heb alle delen al gespeeld en ben verzot op de moves en gameplay, kweet niet hoe het bij jouw ligt

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, idd outlaw ik vind de 2 vorige ook heel goed maar ik wil ook eens wat nieuws proberen hem nog nooit moha gespeeld wel van gehoord.

Momenteel ga ik mgs3 kopen want dan weet ik dat het goed wordt want ik heb de 2 vorige of zijn er nog mensen die nog argumenten hebben om toch moha te kopen en niet mgs.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet ook niet wat ik zou paken??? :(

MEDAL OF HONOR eurepean assault (op ps2)of BATTLEFIELD 2(op ps2)

ik vind battle field wel vet maar MOHea is ook wel vet

DUS WELKE zou ik kiezen :unsure: ????????

Bewerkt: door bjorn13
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet ook niet wat ik zou paken??? :(

MEDAL OF HONOR eurepean assault of BATTLEFIELD 2

ik vind battle field wel vet maar MOHea is ook wel vet

DUS WELKE zou ik kiezen :unsure: ????????

Battlefield 2, online spelen is gewoon meesterlijk en je hebt langer plezier. Tegen de tijd dat je met battlefield klaar bent is medal of honor afgeprijsd en kun je die kopen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand een leuk goed oorlogs SPEL?

voor de playstation2 want ik wil graag een goed oorlogs spel voor de ps2 omdat ik echt niet veel van namen ken van oorlogs spellen :(

Bewerkt: door bjorn13
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de late reaktie, ik hoop dat je nog steeds zoekt.

Hier een paar shooters: Project Snowblind, Timesplitters 3, Killzone, SOCOM en wat dacht je van Medal Of Honor?

Elke maand update ik en Levi deze lijst, misschien staat hier ook wel wat voor je tussen:

klik

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...