Jump to content

Het grote Game topic


Slimm

Recommended Posts

Oke Forum leden":D heb weer wat informatie de meeste mensen kiesen voor midnight club maarja ik w8 gewoon dat datse uit zijn en daarna kijk even want me vriend gaat zoizo cod5 kopen en als die bagger is ga ik gewoon midnight club kiezen of komen der nog meeer vette race games of action of shooters??

Meer dan genoeg. Voor de Xbox 360 dit najaar van de genres race, action en shooter:

  • Gears of War 2
  • Far Cry 2
  • Need for Speed: Undercover
  • Fallout 3
  • Saints Row 2
  • Mirror's Edge
  • Left 4 Dead
  • Pure

Allemaal prima games, maar persoonlijk raad ik je Far Cry 2 en Gears of War 2 aan, dat zijn echte toppers waarbij Call of Duty 5 waarschijnlijk niks gaat voorstellen. Qua racers is Pure erg vet (offroad), en het nieuwe Need for Speed deel belooft ook erg goed te worden, ditmaal is er extra aandacht voor de verhaallijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 275
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    19

  • gammie_

    14

  • Tunix

    8

  • M4X

    8

Top Posters In This Topic

Dit zijn 2 totaal verschillende games, die je ook totaal niet kan vergelijken.

Hou je meer van first person shooting game, dan kies je natuurlijk voor COD World at War,

als je van Racen houdt is Midnight Club Los Angels iets voor jou.

Voordelen Midnight Club Los Angels

  • Realistische voertuigen ( Denk aan Audi R8, Lamborghini Gallardo etc )
  • Mooie Graphics ( Soort van GTA San Andreas graphics )
    Nadelen
  • Hij valt in een maand waarbij veel betere games uitkomen ( Denk aan games zoals : Fifa '09, Brothers in Arms Hell's etc.. )

Voordelen Call Of Duty World at War

  • Nieuw Wapen ( Flamethrower, om je tegenstanders in de hens te zetten )
  • Verbeterd Engine ( Betere Graphics )
    Nadelen
  • AI die Treyarch ( Valt een beetje tegen )

Ikzelf denk aan Midnight Club Los Angels, omdat ik zelf ook een racefanaat ben. Maar ik weet totaal niet wat jij wilt.

Helemaal gelijk van CoD:WaW

Treyarch ook met hun 2e WO. what ever.

koop midnight.Oja,

CoD5 is niet gelijk aan CoD:WaW.. want CoD5 komt weer door IW :-). ( Infinity Ward )

Bewerkt: door Im_SiK
Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal gelijk van CoD:WaW

Treyarch ook met hun 2e WO. what ever.

koop midnight.Oja,

CoD5 is niet gelijk aan CoD:WaW.. want CoD5 komt weer door IW :-). ( Infinity Ward )

Call of Duty World At War is het vijfde deel uit de Call of Duty reeks, en het lijkt mij vrij onlogisch als het zesde deel uit de reeks als 'Call of Duty 5' door het leven zal gaan. Tevens is er ook nog geen zesde deel uitgekomen, ookal is het bijna zeker dat deze er wel zal komen, maar dan met een naam en zonder nummer erachter ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi iedereen,

Op Gamekings.tv heb ik een revieuw gezien van de game "Little Big Planet". Het lijkt me een idioot spel, waar toch erg veel humor in zit. Ik hoor van veel mensen dat dát een Geweldige game is. Ik hoorde dit de laatste tijd erg veel en vroeg me eigenlijk af wat er nou eigenlijk zo leuk is daan deze game. Aan filmpjes op Internet is te zien dat het een erg moeilijk spel is. Voor mij is dit spel nieuw want ik had er nog nooit wat van gehoord. Kan iemand mij hier een beetje info over geven? Want na al die enthousiaste mensen die zeggen dat dit een geweldige game is, begin ik zelf ook wel een beetje nieuweschierig te worden.

Alvast Bedankt! :Y^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...