Jump to content

Het grote Game topic


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 275
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    19

  • gammie_

    14

  • Tunix

    8

  • M4X

    8

Top Posters In This Topic

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...

Ik wil graag het spel The Godfather kopen, maar ik heb gehoord dat hij een beetje tegenviel van iemand, als iemand dit spel heeft, kan iemand dan zeggen wat die ervan vond? hij is best duur en ik heb al niet zo veel geld meer :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil graag het spel The Godfather kopen, maar ik heb gehoord dat hij een beetje tegenviel van iemand, als iemand dit spel heeft, kan iemand dan zeggen wat die ervan vond? hij is best duur en ik heb al niet zo veel geld meer :sst:

Dit kun je beter in het Games Forum posten. En in dat sub-forum is er een Poll over dit spel. (The Godfather topic)

Daar is ook wel wat info erover. En op Gammo vind je er een review van :)

Edit: .Levi. heeft het al samengevoegt :)

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Je kon dit beter in het game sub fora posten.

Er was een topic waar je aan leden kon vragen om hen meningen over een game als je twijfelde.

Dat topic was van Slimm "Het grote game topic". Ik voeg het daarmee samen.

Ik beantwoord ook gelijk even jou vraag.

Ik heb het spel zelf gespeeld bij Slimm, en ik moet zeggen hij is geweldig! Hoe je mensen in elkaar kan slaan is zo realistisch, de moves en bewegingen zien er zo mooi uit. Je kunt ook mensen die een winkel runnen afpersen en ervoor zorgen dat zij jou geld om de zoveel dagen geven. Ik had volgens mij ook gehoord dat het spel ontzettend groot is, en je kunt onwijs veel doen zelf als je alle missie's al hebt uitgespeeld. De stad zelf is niet zo bijzonder (beetje grauw) maar dat is zo in die tijd. Het gaat om meer om het verhaal en de missie's, maar verder is het een hele leuke game om je in te leven. ;)

Op het begin kan je, je mannetje naar je eigen keuze maken en bepalen hoe hij eruit gaat zien. Kleding kan je later allemaal kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,ik dacht eraan om BattleField 2 te kopen,nu wil ik weten,wat vinden jullie van dit spel en is het de moeite waard ? Ik hoor het het liefst van iemand die de game heeft :)

Ik heb Battlefield2 voor de PS2, die is zeker de moeite waar!

Als je een internet adopter hebt moet je hem zeker kopen, online is een geweldige ervaring!

Je kan ook voor Socom, Ghost recoon of Call of Duty gaan, de rest raad ik je zoiezo af!

Ik zou hem kopen, voor 30 euro heb je een geweldige game die lang meegaat!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...