Jump to content

Psv


RGA

Recommended Posts

Heey,

Ik ben fan van Psv.

Daarom heb ik dit topic gemaakt.

In dit Topic kun je bijv. over psv praten, Nieuws delen, Discusieren over spelers en noem maar op.

(En graag geen fans van andere clubs die psv gaan uitschelden en afkraken)

Belgisch keeperstalent voor PSV

6 juni 2005 13:45

PSV heeft een nieuw keeperstalent uit België aangetrokken. Het is de 17-jarige Ruud Boffin, afkomstig van Racing Genk. Maandag was de lange doelman in het Philips Stadion voor een korte rondleiding en een lunch.

Racing Genk

De Vlaming Boffin is geen familie van Danny Boffin, oud-international van de Rode Duivels. De twee zijn wel bekenden van elkaar. Ruud is afkomstig uit Landen (Vlaams-Brabant) en keepte drie jaar bij Genk. Daarvoor zat hij zes seizoenen bij Sint Truiden. Boffin - tweedejaars A-speler - zal bij PSV beginnen in de A1, waarna hij de stap naar Jong PSV zal maken. Hij wordt omschreven als een allround doelman die goed kan meevoetballen.

Vier jaar

Boffin wordt voor vier jaar PSV’er. "Ik ben er heel blij mee. Dit is een prachtig stadion, ik hoop hier mezelf verder goed te kunnen ontwikkelen", aldus de doelman. In november werden de eerste contacten tussen de club en Boffin gelegd. Hij zal in de buurt gaan wonen, zodat hij dagelijks niet ver hoeft te reizen naar De Herdgang.

Bewerkt: door robbie
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben ook fan van PSV maar het lijkt me onnodig om voor PSV apart een topic te openen want dan kunnen over de rest van de voetbalclubs ook een topic geve (Ajax,Feyenoord,Vitesse,AZ etc.)

dus lijkt me onzinnig om dit te openen aangezien hij toch weer gesloten zal worde

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Dan kunnen we dus ook voor alle andere clubs ( ajax, az,vitesse,feyenoord,Ned, eTc) een topic openen, dan wordt een beetje chaotisch, Het lijkt me dan beter dat dit topic word bedoeld voor alle clubs ;) Of dat ie wordt geclosed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...