Jump to content

Waar is Liberty City Penitentiary?


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Hey,

Ik heb dit topic gestart omdat ik zojuist op het internet heb gevonden dat GTA III wel een gevangenis zou hebben, het zou onder een bepaalde brug liggen, en als je van de brug af zou springen zou je in de gevangenis spawnen.

Is dit waar of is dit maar verzonnen ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael_Scofield94941

    12

  • Basssss

    3

  • Rinaldootje

    2

  • Svenie

    2

Wat er ergens op een forum hoeft te staan betekend niet dat het meteen al zo is. En zeker op een groot forum als GTAForums.

Kijk het is al bevestigd. Er is geen Gevangenis in GTA III zonder mods.

Wat ze daar zeggen is een grote leugen. Als er een gevangenis was zou die Allang bekend zijn. het spel is uit 2001. Dan weet je dat alles wat er in het spel zit al gevonden is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat er ergens op een forum hoeft te staan betekend niet dat het meteen al zo is. En zeker op een groot forum als GTAForums.

Kijk het is al bevestigd. Er is geen Gevangenis in GTA III zonder mods.

Wat ze daar zeggen is een grote leugen. Als er een gevangenis was zou die Allang bekend zijn. het spel is uit 2001. Dan weet je dat alles wat er in het spel zit al gevonden is.

Spijtig :(

Link to comment
Delen op andere websites

Bron zou handig zijn. :bier: Maar zover ik weet is er geen gevangenis in GTA III, op de cel op Staunton na dan. :Y

volgens mij zijn daar wel weer wat mods voor te vinden hoor.

messchien kan je er zelf een maken maar ik zelf weet nie hou als iemand me kan helpen graag!

ps: sorry dat ik zo afwijk van het verhaal :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Mensen dachten dat er een gevangenis ingame zou zitten omdat er op de GTA III website screens zijn van 8 Ball in de gevangenis, en omdat in de begincutscene de SWAT Enforcer die over Callahan Bridge rijdt, naar de Liberty City Penitiary zou gaan, ook wel Liberty City Gevangenis. Maar deze zit niet ingame.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is geen gevangenis in GTA III. Behalve dan een cel in een missie van Kenji en een niet-toegankelijke cel waar Salvatore in Liberty City Stories wordt vast gehouden.

Er bestaat wel een mod voor een gevangenis in GTA III.

Die mod kende ik al :)

@ CG : Zou je de screens van 8-Ball in de gevangenis hier kunnen posten ? :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...