Jump to content

Bloemendaal-oranje zwart


Mr.Boss

Recommended Posts

eergisteren is een hockeywedstrijd gespeelt en supporters van bloemendaal hebben voor OZ midden in de nacht pizza besteld

niemand had een oog docht gedaan

wat vinden jullie van deze actie?

Bewerkt: door Mr.Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Stom, erg stom.

Trouwens, de supporters van Bloemendaal hebben een pizza voor OZ besteld, niet andersom.

Daardoor heeft OZ geen goede nachtrust gehad, flauwe grap!

Bewerkt: door Thabit
Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, doet me denken aan de ene keer in 1990 toen Argentijnen slaap middel in het drinken van Braziliaanse voetballers hadden gedaan..

Dit vind ik opzich wel leuk bij de sport.. maar het moet niet zo erg worden dat ze dat altijd gaan doen.

Ik woon trouwens in de buurt van OZ waar eergister een groot feest was ;)

Bewerkt: door Tim14
Link to comment
Delen op andere websites

Pizza? midden in de nacht? nou dat moet plesant voor de tegenparty zijn geweest waren zeker hun verlies party aan het wegspoelen :)

Tim hoorde je daar ook het gejuich of niet? moet wel leuk daar zijn met die mensen :)

weet nog dat we tegen de nummer 1 van ons waterpolocompetitie moesten we kwamen daar aan, was het zwembad op slot en we waren precies op tijd moesten we helemaal omlopen een halve kilometer :blink: zaten ze daar rustig in te zwemmen, we hadden het daar wel knap benauwd

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...