Jump to content

Eerste PSP screenshots


Rinaldootje

Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    7

  • viccie211

    4

  • Bayside

    3

  • MidnightMayhem

    3

Ziet er goed uit hoor, alleen lijkt de tank vergeten te zijn met het verbeteren. :puh:

Mvg,

Flitskikker

Inderdaad, die mannetjes op de eerste screens en de tank op de laatste zien er echt niet mooi uit. Ik hoop dat ze daar nog verbeteringen in aanbrengen.

Desondanks ga ik 'm toch kopen gezien ik nog geen enkele gta niet heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mijn part gooi ik die titel direct bij het groot huisvuil. Deze game is de PSP gewoon niet waardig! Vergelijk deze game maar eens met LCS en VCS. Ik moet echt lachen :7. Ze zouden beter er wat meer aan werken, dan zouden ze voor de PSP wat meer verkopen. :duh:

Voor de prestaties van de PSP ziet het er gewoon foeilelijk uit.

Edit: ik heb gisteren even Chinatown Wars gespeeld op de DS, en als ik die vergelijk met de PSP versie ziet de PSP versie er opmerkelijk beter uit. De auto's zien er wazig uit op de DS, terwijl je de auto's op de PSP grafisch beter en scherper uitzien en het wegdek ziet er ook netter uit. Maar voor de rest blijf ik bij mijn mening.

Edit 2: topdown is gewoon niet voor de PSP als je evengoed 3D kan gebruiken. Ik weet het, dat is weer maanden werk om die game in 3D te porten naar de PSP ('porten') maar in VCS kan je meer en veel meer dan op Chinatown Wars, dus zou het er eigenlijk beter moeten uitzien dan zelfs VCS.

Een port van de DS naar de PSP: een grote ...-zooi.

Haha, GTA2 ziet er zelfs beter uit.

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie snappen het nog steeds niet hé? CTW is wel degelijk in 3D(zelfs de classics zijn dat) en GTA2 heeft mindere graphics dan CTW. Misschien is de storyline op de PSP wel beter als in VCS en misschien kan je wel ook naar Alderney en misschien zijn de minigames wel heel gaaf gemaakt op de PSP.

Eerlijk gezegt verwacht ik er veel van. Jammer dat ik geen PSP heb en hem niet kan spelen. Alhoewel ik het nog steeds een teleurstelling vind dat ie niet exclusive is gebleven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er enorm leuk uit, ik koop hem denk ik wel meteen na de release. :Y

Maar een vraagje, wat is het probleem aan het feit dat een spel niet exclusive is? Gun je andere spelers het niet dat ze het ook op een ander platform kunnen spelen ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er enorm leuk uit, ik koop hem denk ik wel meteen na de release. :Y

Maar een vraagje, wat is het probleem aan het feit dat een spel niet exclusive is? Gun je andere spelers het niet dat ze het ook op een ander platform kunnen spelen ofzo?

Ik heb ook geregeld dat ik hem op de Dag van de release kan halen :D

En nou zo te zien gunnen DS spelers de PSP gamers niet veel.

Ik hoop wel dat er op de PSP ook een online functie komt. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...