Jump to content

PU 7


Tim

Recommended Posts

OWN SPEURTOCHT

radio: You wired me awake and hit me with a hand of broken nails

radio x

radio los santos

Beste gtafans. in de power unlimited nummer 7 staat nu ook een uitgebreid coverview over gta san andreas, Hieronder heb ik een paar nieuwe screenshots gevonden, volgens mij staan ze niet op internet, maar als iemand deze heeft (PU 7), en een scanner kan hij de shots sturen naar gtagames.nl, (helaas heb ik geen scanner) ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het best grappig dat de PU nu in een keer wel mee doet aan zo´n high exclusive. Ze willen namelijk nooit verder gaan dan 4 pagina´s (de coverview dat is) want ze willen niet net zoals zoveel bladen kei hard meegaan met de hype. Zo hadden ze de review van VC op de PC een maand later dan andere bladen omdat R* die bladen een exclusive gaven áls ze 8-10 pagina´s voor hun game weg wilden trekken, en het op de cover wilden hebben. Uiteindelijk kwamen ze dus een maand later, met 4 pagina´s.

En nu dus wel zo´n exclusive met toch aardig wat nieuwtjes over de game erin. Én dus 6 pagina´s hè! :puh:

Laterz, Delphinus

p.s. in het pdf bestand van jullie mist geloof ik pagina 4, maar iig een pagina!

Alleen links naar GTAGames.nl, want daar staat het ook.

Ik kijk effe naar die ontbrekende pagina

[update]Oké sorry, maar daar stond wel een goede synopsis zeg maar[/update] ;)

Bewerkt: door Delphinus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...