Jump to content

Missie wil niet komen


CJ_bob

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb alle missies gehaald die je moet halen om deze missie te doen: Sindacco Sabotage. Alleen ik word maar niet gebeld, ik heb ook alle zij missies gedaan, behalve: The Portland Chainsaw Masquerade. Ik heb ge cheat omdat ik het spel al een keer eerder heb uitgespeeld.

Ik heb GTA SA LCS for op de PS2.

Bob

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb alle missies gehaald die je moet halen om deze missie te doen: Sindacco Sabotage. Alleen ik word maar niet gebeld, ik heb ook alle zij missies gedaan, behalve: The Portland Chainsaw Masquerade. Ik heb ge cheat omdat ik het spel al een keer eerder heb uitgespeeld.

Ik heb GTA SA LCS for op de PS2.

Bob

GTA SA LCS?

En je moet trouwens ook The Portland Chainsaw Masquerade voltooid hebben om zo naar de volgende eiland te gaan om de missie Sindacco Sabotage te kunnen halen.

Bewerkt: door Zero-two
Link to comment
Delen op andere websites

The Portland Chainsaw Masquerade ís nodig voor Sindacco Sabotage. Je zult deze dus echt eerst moeten voltooien. Een missie die erg gevreesd en gehaat is, maar helaas wel nodig. Laat de zoekfunctie eens los in het missie gedeelte van Liberty City Stories. Je zult genoeg topics vinden met tips.

Op WikiGta staat het wellicht verkeerd want ze zijn niet verbonden :?

Link to comment
Delen op andere websites

Het missieoverzicht op WikiGTA klopt van geen kanten, vandaar ook dat die WIP template bovenaan de pagina staat. Ik heb alles inmiddels op papier, het probleem is dat het maken van het missieoverzicht heel moeilijk is en het corrigeren nog erger. Maar dat komt ter zijner tijd nog wel een keer in orde.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is Sindacco Sabotage dan zo gehaat :?. IK heb geen enkele problemen met die missie :S.

Hij heeft het over The Portland Shainsaw Masquerade, veel leden hebben hier problemen mee ;) .

ik heb hem in 1 keer gehaald op de ps2 bij een vriend

wel makkelijk :7

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is Sindacco Sabotage dan zo gehaat :?. IK heb geen enkele problemen met die missie :S.

Hij heeft het over The Portland Shainsaw Masquerade, veel leden hebben hier problemen mee ;) .

ik heb hem in 1 keer gehaald op de ps2 bij een vriend

wel makkelijk :7

Vindt jij ja! Veel leden en ik ook vinden dit nog zo lastig of hebben er moeite mee... Bij mij lukte die missie ook pas bij de 3e keer...

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is Sindacco Sabotage dan zo gehaat :?. IK heb geen enkele problemen met die missie :S.

Hij heeft het over The Portland Shainsaw Masquerade, veel leden hebben hier problemen mee ;) .

ik heb hem in 1 keer gehaald op de ps2 bij een vriend

wel makkelijk :7

Vindt jij ja! Veel leden en ik ook vinden dit nog zo lastig of hebben er moeite mee... Bij mij lukte die missie ook pas bij de 3e keer...

Niet mierenneuken :7 , dit is niet zo moelijk en je hebt er een forum en een heel leven voor om het te doen lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je nou eigenlijk zeggen? Hij vind het makkelijk omdat het zijn mening is. Je hoeft niet zo reageren en vooral steeds die uitroepteken vrij is irritant. :7

Edit: Hearv was me voor. :muur:

Bewerkt: door Zero-two
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is Sindacco Sabotage dan zo gehaat :?. IK heb geen enkele problemen met die missie :S.

Hij heeft het over The Portland Shainsaw Masquerade, veel leden hebben hier problemen mee ;) .

ik heb hem in 1 keer gehaald op de ps2 bij een vriend

wel makkelijk :7

Vindt jij ja! Veel leden en ik ook vinden dit nog zo lastig of hebben er moeite mee... Bij mij lukte die missie ook pas bij de 3e keer...

Dankje voor de leuke reactie! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat er hier NIET om of de missie gemakkelijk is of niet. Voor de één zal deze gemakkelijker zijn dan voor de ander. Feit is dat vele hem toch moeilijk vinden. Maar daar gaat het nu gewoonweg niet om. Wanneer de topicstarter er veel moeite mee heeft kan hij even zoeken naar tips op het forum, en mocht het dan nog niet lukken mag hij een nieuw topic maken in missiehulp of het eventueel hier vragen.

Nu laten rusten, of je moet nog een vraag hebben met betrekking op het topic. Genoeg offtopic gegaan, nu weer ontopic. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...