Jump to content

Capcom


DeathPenalty

Recommended Posts

Ik zat zojuist een beetje rond te kijken op WikiGTA, maar zag geen artikel over Capcom, het bedrijf dat de GTA serie in Japan uitbrengt.

Capcom is bekend van series zoals Resident Evil, Breath Of Fire en Devil May Cry.

Take2 brengt in Japan geen games uit, vandaar dat Capcom dit doet.

Ik vond het opmerkelijk dat hier geen artikel van is, en ik zou dit graag willen zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat nogal een zwak argument, aangezien het een belangrijk punt is in de marketing van Rockstar.

Tsja... Het is nogal logisch dat het zo is, anders hadden ze het daar niet kunnen verkopen (regels m.b.t. import/export in dat land). Maar, deze site is geen economische opleiding, wij hoeven anderen daarover niet te informeren. Het is niet belangrijk, dus waarom toevoegen? Wij hebben niet heel het marketing plan van Rockstar op de site staan, dus waarom moet dit ineens wel? Lijkt me niet echt iets om over wakker te liggen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat we het in de toekomst voor de gein kunnen toevoegen, maar zolang beide WiKi's nog niet compleet zijn is dat bij lange na niet onze eerste prioriteit dacht ik zo.

En bovendien, er zit wel een kern van waarheid in wat de topicstarter zegt. We hebben namelijk wel een heel uitgebreid Take Two artikel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

En bovendien, er zit wel een kern van waarheid in wat de topicstarter zegt. We hebben namelijk wel een heel uitgebreid Take Two artikel. ;)

Ja, maar het spel wordt in het overgrote deel van de wereld uitgebracht door Take Two. Ik zie niet in waarom we zo nodig een bedrijf die het publiceert in Japan zouden moeten beschrijven. Het kan wel ergens als een "weetje" bij staan, maar ik vind het nogal overdreven om daar een hele pagina aan te wijden. Het belangrijkste is dat er veel info over het spel zelf komt, en natuurlijk waar hij over het algemeen door wordt uitgegeven. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb toch echt een paar ps2 spellen van capcom in de stapel liggen...

Gwn bij de intertoys gekocht :puh:

Ja maar daar gaat het niet om, het gaat er om dat GTA hier door Take Two wordt uitgegeven en niet door Capcom...

oowww.

Srry :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...