Jump to content

Hellenbach GT?


ernie379

Recommended Posts

Op Wikigta.org staan er bij vindplaats 2 aanduidingen in Portland. De ene is bij car salesman als je 5 lvl's uitspeelt en dan staat hij in de etalage. En de 2e staat hier : http://nl.wikigta.org/wiki/Hellenbach_GT_l...City_Stories%29 (onderaan)

Ik vind die 2e niet!!!

Kan iemand me helpen of is deze aanduiding fout.

MVG Ernie379

Link to comment
Delen op andere websites

Op Wikigta.org staan er bij vindplaats 2 aanduidingen in Portland. De ene is bij car salesman als je 5 lvl's uitspeelt en dan staat hij in de etalage. En de 2e staat hier : http://nl.wikigta.org/wiki/Hellenbach_GT_l...City_Stories%29 (onderaan)

Ik vind die 2e niet!!!

Kan iemand me helpen of is deze aanduiding fout.

MVG Ernie379

Die tweede is op Shoreside Vale voor een garage. De ene keer staat daar een PCJ-600 en de andere keer een Hellenbach GT. Dit is heel normaal. Wat enkele keren proberen en je vind vast wel. Rij anders een rondje om de stad misschien dat hij er dan staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een heel rondje om het hele deel gaat rijden ben je wel even onderweg... Ik bekijk elke stad altijd goed na als ik er voor het eerst ben, en ja hoor: het is groter dan je denkt.

Niet echt. Vergeleken met de stad van GTA SA en IV is stelt deze helemaal niks voor. En uuh GTA-Tom misschien kan je even op deze pagina kijken. Bekijk de pagina goed! Zeg ik je alleen.

>>> Door ASPHALT: Wat heeft je gang hier mee te maken? :puh: <<<

We hebben een enquete gemaakt, waaronder staat ''Beste spammer:(hoeft geen ganglid te zijn). En daar heeft iedereen GTA-TOM bij gezet.

Bewerkt: door Zero-two
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een heel rondje om het hele deel gaat rijden ben je wel even onderweg... Ik bekijk elke stad altijd goed na als ik er voor het eerst ben, en ja hoor: het is groter dan je denkt.

Niet echt. Vergeleken met de stad van GTA SA en IV is stelt deze helemaal niks voor. En uuh GTA-Tom misschien kan je even op deze pagina kijken. Bekijk de pagina goed! Zeg ik je alleen.

>>> Door ASPHALT: Wat heeft je gang hier mee te maken? :puh: <<<

We hebben een enquete gemaakt, waaronder staat ''Beste spammer:(hoeft geen ganglid te zijn). En daar heeft iedereen GTA-TOM bij gezet.

Iemand anders vertelde dat ik een echte spammer ben! Er zou een award voor moeten bestaan, dan win ik die geheid...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een heel rondje om het hele deel gaat rijden ben je wel even onderweg... Ik bekijk elke stad altijd goed na als ik er voor het eerst ben, en ja hoor: het is groter dan je denkt.

Niet echt. Vergeleken met de stad van GTA SA en IV is stelt deze helemaal niks voor. En uuh GTA-Tom misschien kan je even op deze pagina kijken. Bekijk de pagina goed! Zeg ik je alleen.

>>> Door ASPHALT: Wat heeft je gang hier mee te maken? :puh: <<<

We hebben een enquete gemaakt, waaronder staat ''Beste spammer:(hoeft geen ganglid te zijn). En daar heeft iedereen GTA-TOM bij gezet.

Iemand anders vertelde dat ik een echte spammer ben! Er zou een award voor moeten bestaan, dan win ik die geheid...

Nou, die zou ik niet willen. Die kun je makkelijk krijgen, en geeft je een slechte naam. Althans die heb je al. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ging dit topic niet over de Hellenbach GT :7 , wat is er trouwens met je slechte naam Zero?

GTA-TOM: ik zou die prijs toch niet zo graag hebben hoor, maar je gaat ze zowieso van ons krijgen :7 .

Als je veel spamt, dan respecteren mensen je niet echt meer. Dat bedoel ik met een slechte naam.

Link to comment
Delen op andere websites

Ging dit topic niet over de Hellenbach GT :7 , wat is er trouwens met je slechte naam Zero?

GTA-TOM: ik zou die prijs toch niet zo graag hebben hoor, maar je gaat ze zowieso van ons krijgen :7 .

Als je veel spamt, dan respecteren mensen je niet echt meer. Dat bedoel ik met een slechte naam.

kijk aub naar m'n eerste post in deze topic!

ik bedoelde een hellenbach GT in de eerste stad en NIET car salesman!!

bedankt voor uw medewerking

Link to comment
Delen op andere websites

Ging dit topic niet over de Hellenbach GT :7 , wat is er trouwens met je slechte naam Zero?

GTA-TOM: ik zou die prijs toch niet zo graag hebben hoor, maar je gaat ze zowieso van ons krijgen :7 .

Als je veel spamt, dan respecteren mensen je niet echt meer. Dat bedoel ik met een slechte naam.

kijk aub naar m'n eerste post in deze topic!

ik bedoelde een hellenbach GT in de eerste stad en NIET car salesman!!

bedankt voor uw medewerking

Bedoel je de Hellenbach in Trenton? Die vind ik ook niet :N .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...