Jump to content

Waar motors te vinden?


Curlman-jaikow

Recommended Posts

Beste GTAForum.nl-leden,

ik heb sinds kort GTA III voor de PlayStation 2 aangeschaft. Een vriend van mij had het spel al eerder, en bij hem zag ik dat hij vrij vaak met motors aan het rondrijden was. Nu wil ik dat ook graag, maar ik kan ze nergens vinden :? Moet ik nog wat verder geraken in de storyline, of ben ik nou gewoon zo blind...?

Dank voor je antwoord alvast :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hè? Ik weet héél zeker dat mijn vriend wel op motors reed... hij had er ook wat staan in zijn garages. En hij heeft het spel op de PlayStation 2 dus mods zouden volgens mij niet mogelijk kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Hè? Ik weet héél zeker dat mijn vriend wel op motors reed... hij had er ook wat staan in zijn garages. En hij heeft het spel op de PlayStation 2 dus mods zouden volgens mij niet mogelijk kunnen zijn.

Dat zal waarschijnlijk LCS zijn :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

WE kunnen je een heel erg op weg helpen met alleen maar de hoofdpersonage.

Claude.jpg

Als hij er zo uitziet dan is het GTA: III

Wat het dus onmogelijk maakt voor de ps2. Aangezien daar geen motoren in GTA:III voor kunnen komen

LCS_Toni.jpg

Dit is GTA: LCS

Kijk ook misschien even op deze Pagina aangezien je in GTA: LCS jezelf kan omkleden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...