Jump to content

Lance vance dance!

Recommended Posts

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

in lcs is er een missie waar hij de lance vance dance thuis doet ^_^ moet er altijd van lachen :Y

Edited by Shotz
Grand Theft Auto TOM
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

in lcs is er een missie waar hij de lance vance dance thuis doet ^_^ moet er altijd van lachen :Y

Welke missie is dat?

Offtopic: Welkom!

Edited by GTA-TOM

Je vergist je met GTA: Vice City stories.

In GTA: LCS is er niks met Lance vance.

In gta: VCS zijn er wel missies waarin Lace zijn Dace doet. Welke weet ik alleen niet.

Donald F. Duck

Deze is denk ik zelf gemaakt in GTA Vice City. Voor deze redenen:

• Lance heeft in VCS geen witte kleding, zoals in VC en het filmpje
  • Er staat bovenaan het Fraps watermerk. Fraps kan alleen gebruikt worden op een PC (voor zover ik weet)
  • Dit is een gewone animatie uit VC

Het filmpje is inderdaad gemaakt in Vice City. De stem komt volgensmij uit Vice City Stories, want in White Lies doet hij z'n dansje ook echt terwijl hij stijf van de coke staat. In Liberty City Stories komt Lance Vance niet voor, laat staan zijn dansje.

Buiten dit alles, zie ik ook niet wat men met dit topic wil bereiken.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...