Jump to content

Rate de Game-trailer boven je.


Rinaldootje

Recommended Posts

Simpel. Je rate de trailer van de game boven je.

Er is een limiet van 3 posts per persoon per dag.

Standaard forumregels gelden natuurlijk hier ook.

Je bent verplicht om een cijfer te geven. Niet alleen Leuk, Goed, Geweldig zeggen.

Je bent verplicht om een Filmpje via de Youtube code.

En laat ik dan maar alvast beginnen.

De trailer van Commandos 3: Destenation berlin.

>>> Door Bassieboy35: Dit topic gaat enkel over game-trailers.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een 7 rond, beetje vaag.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Bewerkt: door rakker126
Link to comment
Delen op andere websites

9/10 GTA fan!

Nieuwe:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">
Link to comment
Delen op andere websites

Leest niemand tegenwoordig de hoofdpost. Ik vroeg om een cijfer en er zijn al mensen die dat jammer genoeg niet doen.

Ontopic:

Dat geluid vind ik mooi gebruikt, En aangezien het spel er wel vet uit ziet maar jammer genoeg is het zo donker.

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 years later...

De bovenstaande video werkt helaas niet meer, bij deze een nieuwe :3

edit: Oh, ik had dit topic gevonden middels de zoekmachine en daar het topic vooralsnog alleen gametrailers bevatte ging ik ervan uit dat het topic zich in een van de gamegerelateerde fora bevond. Het staat echter in Films & Series, wat nu, mod?

>>> Door Guardian1980: Zoals je ziet, creatief opgelost ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...