Jump to content

[PS3] Heavy Rain


Sentasi

Recommended Posts

zelfs de ontwikkelaar zegt, dat deze game een one experience ervaring is. dus dat betekent, het spel een keer spelen, en daarna nooit meer aanraken.

Nee, denk ik niet.

Ik denk, zoals EOTR zegt, dat door doe grote hoeveelheid keuzes, de storyline bij andere keuzes best is anders zou kunnen zijn.

En als die storyline echt goed en pakkend is, is het best interresant om het nog is te spelen, maar dan andere keuzes te maken.

als je wil kijk die filmpjes van mij is

2 verschillende filmpejs van een andere site

mar toch gaat bijna alles precies hetzelfde

er zijn een paar hele kleine dingen die anders zijn zoals in een filmpje gaat hij ook een klein kamertje binnen en bij het andere filmpje niet

maar behalve dat zijn die 2 filmpjes bijna precies hetzelfde

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    14

  • Sentasi

    12

  • Dieko

    5

  • .inferno.

    5

als je wil kijk die filmpjes van mij is

2 verschillende filmpejs van een andere site

mar toch gaat bijna alles precies hetzelfde

er zijn een paar hele kleine dingen die anders zijn zoals in een filmpje gaat hij ook een klein kamertje binnen en bij het andere filmpje niet

maar behalve dat zijn die 2 filmpjes bijna precies hetzelfde

Jij baseert op 2 korte filmpjes, dat ongeacht de keuzes in de storyline, deze steeds hetzelfde is?

Beetje kort door de bocht vind ik, zeker aangezien er hierover nog niet veel details bekend zijn, omdat de ontwikkelaar zo veel mogelijk tot op het laatst geheim wilt houden, wat ze tot nu toe redelijk lukt dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wat de ontwikkelaar zegt:

Dat is de mening van bedenker David Cage. Hij wil dat mensen het beste uit Heavy Rain halen, maar door het verhaal meerdere keren te spelen haal je de lol er volgens hem alleen maar uit. In een interview zei hij het volgende:

“Ik wil dat mensen het slechts één keer spelen... want zo is het leven. Je leeft maar een keer, en ik wil dat mensen het ook zo ervaren in Heavy Rain. Ik vind het niet erg als mensen saves gaan herladen om verkeerde keuzes goed te maken, maar de juiste manier om van Heavy Rain te genieten is door het maar één keer te spelen, en er je eigen verhaal van te maken. Jij schrijft je eigen verhaal... als je het te vaak speelt doe je de magie de das om."

Bron: XGN

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

als je wil kijk die filmpjes van mij is

2 verschillende filmpejs van een andere site

mar toch gaat bijna alles precies hetzelfde

er zijn een paar hele kleine dingen die anders zijn zoals in een filmpje gaat hij ook een klein kamertje binnen en bij het andere filmpje niet

maar behalve dat zijn die 2 filmpjes bijna precies hetzelfde

Jij baseert op 2 korte filmpjes, dat ongeacht de keuzes in de storyline, deze steeds hetzelfde is?

Beetje kort door de bocht vind ik, zeker aangezien er hierover nog niet veel details bekend zijn, omdat de ontwikkelaar zo veel mogelijk tot op het laatst geheim wilt houden, wat ze tot nu toe redelijk lukt dacht ik.

nou je kunt wel zo gaan praten maar ik heb meer filmpjes gezien gap

kijk ook deze als je wil

http://www.youtube.com/watch?v=W0yeEdeCOUU

die is weer hetzelfde level maar hij maakt andere keuzes

hij maakt de keuze dat hij naar buiten gaat in plaats van dat hij dat bad gaat onderzoeken

mar nog steeds gebeurt er precies hetzelfde terwijl hij wel een andere keuze maakt

slaat zoiezo nergens op ineens staat die neger achter hem terwijl die net 2 seconde eerder nog in die machine zat

je kunt wel zo gaan zeggen van Keuzes zijn echt belangrijk dat zorgt dat het verhaal anders gaat

mar als je zelf meer filmpjes gaat kijken zie je dat keuzes bijna niks uitmaken

en hier is deel 2 van dat filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=-NKXtOrBs-I...feature=related

met die stok die op de grond licht lukt het in dit filmpje wel en dat mislukt in de andere filmpjes

mar da is ook het enigste want daarna gebeurt weer precies hetzelfde als in de andere filmpjes

>>> Door Visser23: Dubbelpost samengevoegd, volgende keer bewerk-knop gebruiken a.u.b.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gup? :7

Aan het bericht van Powepats had ik ook genoeg hoor, en sowieso, dat gebrabbel van jou word ik niet veel wijzer van. :7

Overigens is dubbelposten niet toegestaan op dit forum, je hebt ook een edit knop.

En ook als de ontwikkelaar zegt dat het een 'one time only' is, maakt voor mij niet uit.

Ik zal hem kopen, en ik weet zeker met veel plezier spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gup? :7

Aan het bericht van Powepats had ik ook genoeg hoor, en sowieso, dat gebrabbel van jou word ik niet veel wijzer van. :7

Overigens is dubbelposten niet toegestaan op dit forum, je hebt ook een edit knop.

En ook als de ontwikkelaar zegt dat het een 'one time only' is, maakt voor mij niet uit.

Ik zal hem kopen, en ik weet zeker met veel plezier spelen.

ga niet zo dom praten dat ik brabbel want het klopt gewoon

jij zegt als je keuzes maakt dan loopt het level anders

ik heb nou 3 filmpjes gegeven van hetzelfde level

in elk filmpje maakt hij andere keuzes maar toch gaan alle 3 de filmpjes bijna precies hetzelfde

alleen een paar hele kleine dingen zijn anders mar je ziet dat maakt voor het verhaal niks uit

want jij zegt Als je andere keuzes maakt dan gaat het verhaal ook anders

ik laat 3 filmpjes zien van hetzelfde level. 3 keer andere keuzes maar nog steeds het verhaal gaat precies hetzelfde

en dan zeg jij dat ik dom brabbel

jij brabbelt zelf dom want ik geef filmpjes die laten zien dat t nie klopt wat jij zegt

mar nog steeds zeg jij dat het wel klopt

moet ik nog 1000000 filmpjes laten zien voordat je het eindelijk snapt ofzo :? :? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Als die bedenker zo denkt dat hij veel exemplaren gaat verkopen slaagt hij de plank mooi mis.

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die een game gaan kopen die je maar één keer hoeft te spelen.

@hierboven:Trouwens je kan nu wel gaan veronderstellen van dat de keuzes geen effect hebben voor de storyline door een gameplay filmpje te zien. Maar een gameplay filmpje is slechts 5% van een totale game meestal, dus je zult eerst moeten wachten tot de game er is voor dat je gaat zeggen dat de keuzes geen effect hebben.

En uit het gesprek met de bedenker kan je er ook niet uithalen dat de keuzes geen effect hebben. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als die bedenker zo denkt dat hij veel exemplaren gaat verkopen slaagt hij de plank mooi mis.

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die een game gaan kopen die je maar één keer hoeft te spelen.

@hierboven:Trouwens je kan nu wel gaan veronderstellen van dat de keuzes geen effect hebben voor de storyline door een gameplay filmpje te zien. Maar een gameplay filmpje is slechts 5% van een totale game meestal, dus je zult eerst moeten wachten tot de game er is voor dat je gaat zeggen dat de keuzes geen effect hebben.

En uit het gesprek met de bedenker kan je er ook niet uithalen dat de keuzes geen effect hebben. :Y

ja da kan wel mar als ik 10 filmpjes zie van hetzelfde level en de keuzes maken in geen een filmpje verschil dan weet je toch wel beetje hoe het zit

en de makers die zeggen altijd zoveel dat moet je echt nie allemaal zo geloven

bij gta4 zeiden ze ook dat je heel veel keuzes kan maken en dat de keuzes veel uitmaken voor het verhaal

nou mischien licht het aan mij ofzo mar ik heb daar bijna niks van gemerkt

alleen maar een paar kleine dingetjes zoals ivan laten vallen of ivan redden

maar die dingetjes zijn zo klein die maken echt niks uit voor het verhaal

dat zijn kleine dingen die niet zorgen dat het verhaal anders gaat

dus wat die makers van gta4 brabbelen was echt onzin gewoon

je kunt een paar domme keuzes maken en gelijk zeggen zij dat je heel veel keuzes kunt maken en dat het verhaal dan helemaal anders gaat

de makers van spellen kunnen echt zoveel zeggen maar je moet dat niet allemaal zomaar geloven

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Volgens deze site komt hij dus in het 1e kwartaal van 2010, wat dus betekent dat dit jaar niet meer gehaald word.

Als voorlopige datum is 16 februari 2010 genoemd (USA), maar dit is nog niet bevestigd.

Tevens is 1 februari ook al genoemd als datum. (E-plaza)

Verder kwam ik nog een kort gameplay filmpje tegen:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Dat Heavy Rain qua animaties één van de meest realistische games ooit gaat worden zal velen niet ontgaan zijn. Naast dat alle bewegingen tot in detail zijn uitgewerkt heeft Quantic Dream zelfs een lichaamsdeel ge-motion captured, wat nog nooit eerder is gedaan. Nee, niet de geslachtsdelen (dat dacht je wel hè?!). De ogen van de personages zijn ge-motion captured, wat resulteert in een game met de meest realistische weergave van de ogen ooit.

Dat is natuurlijk niet het enige wat veel tijd heeft gekost. Ook alle andere aspecten die geregistreerd diende te worden voor de game tijdens het spelen, cut-scenes en dergelijke werden via motion capture vastgelegd. Dit heeft in totaal maar liefst 170 dagen gekost. Dit levert natuurlijk een lang proces aan ontwikkelen op, maar is gelijk ook een indicatie van hoeveel tijd men wel niet in de game heeft gestoken om enkel de animaties in orde te krijgen.

Dat wordt zeker mooi :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Heavy Rain qua animaties één van de meest realistische games ooit gaat worden zal velen niet ontgaan zijn. Naast dat alle bewegingen tot in detail zijn uitgewerkt heeft Quantic Dream zelfs een lichaamsdeel ge-motion captured, wat nog nooit eerder is gedaan. Nee, niet de geslachtsdelen (dat dacht je wel hè?!). De ogen van de personages zijn ge-motion captured, wat resulteert in een game met de meest realistische weergave van de ogen ooit.

Dat is natuurlijk niet het enige wat veel tijd heeft gekost. Ook alle andere aspecten die geregistreerd diende te worden voor de game tijdens het spelen, cut-scenes en dergelijke werden via motion capture vastgelegd. Dit heeft in totaal maar liefst 170 dagen gekost. Dit levert natuurlijk een lang proces aan ontwikkelen op, maar is gelijk ook een indicatie van hoeveel tijd men wel niet in de game heeft gestoken om enkel de animaties in orde te krijgen.

Dat wordt zeker mooi :Y

Dat belooft zeker! :Y

In filmpjes kon je ook al zien dat de animaties er heel goed uitzagen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Heavy Rain qua animaties één van de meest realistische games ooit gaat worden zal velen niet ontgaan zijn. Naast dat alle bewegingen tot in detail zijn uitgewerkt heeft Quantic Dream zelfs een lichaamsdeel ge-motion captured, wat nog nooit eerder is gedaan. Nee, niet de geslachtsdelen (dat dacht je wel hè?!). De ogen van de personages zijn ge-motion captured, wat resulteert in een game met de meest realistische weergave van de ogen ooit.

Dat is natuurlijk niet het enige wat veel tijd heeft gekost. Ook alle andere aspecten die geregistreerd diende te worden voor de game tijdens het spelen, cut-scenes en dergelijke werden via motion capture vastgelegd. Dit heeft in totaal maar liefst 170 dagen gekost. Dit levert natuurlijk een lang proces aan ontwikkelen op, maar is gelijk ook een indicatie van hoeveel tijd men wel niet in de game heeft gestoken om enkel de animaties in orde te krijgen.

Dat wordt zeker mooi :Y

ben toch benieuwd wat dat lichaamsdeel dan was. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...