Jump to content

[PS3] Heavy Rain


Sentasi

Recommended Posts

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    14

  • Sentasi

    12

  • Dieko

    5

  • .inferno.

    5

Heb gisteren de demo ook gespeeld. Leuke graphics en de vechtscéne in het appartement van dat hoertje is geweldig :puh:

Helaas vond ik het tweede stuk iets saaier, maar ik denk dat deze zeker op m'n wishlist komt :Y

Na Guitar Hero, Modern Warfare 2 en EFLC natuurlijk :7

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de dubbelpost maar er reageert toch niemand hier.

Maar ik heb een mail gekregen en daar stond in dat Heavy Rain vanaf morgen verkrijgbaar is in Game Mania! :D

Heavy Rain vanaf morgen bij Game Mania!‏

Dit was de titel van de mail. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de dubbelpost maar er reageert toch niemand hier.

Maar ik heb een mail gekregen en daar stond in dat Heavy Rain vanaf morgen verkrijgbaar is in Game Mania! :D

Heavy Rain vanaf morgen bij Game Mania!‏

Dit was de titel van de mail. :Y

Wat ik wel frapant vind aangezien hij officieel vrijdag pas uitkomt. Ik wacht wel op dat sms'je. Niet dat ik het meteen op kan halen, heb morgen denk ik toch geen tijd...

Ben ik overigens de enige die die actie nogal genaaid vind?

Je geeft twee spelletjes weg voor maar 20 euro? Dus als je daar aankomt met nieuwe spellen zoals MW2 en NFS: Shift krijg je maar 15 euro elk? Volgens mij kost dat hele pakketje (dus schijf, boek en doos) samen zo'n 10 euro...

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk spel ja maar ik hoef het echt niet meer te kopen. heb gister met een live feed het hele verhaal/game gezien. Als ik het nu zou kopen zou ik het alleen vanwege de QT events moeten kopen. Goed verhaal maar gameplay is 0.

Heb er overigens geen spijt van, Het spel is zoiezo haast een film en zo zie ik het ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het spel fantastisch, het is film 2.0, niet normaal. Het gaf me echt het gevoel alsof ik een film aan het spelen was.

Al zijn sommige dingen wel raar. Zoals de gare clown in het begin, en die gast achter de balie die kauwgom kauwt in dat motel (waar de enige vrouwelijke personage verblijft), daardoor is het wel overduidelijk dat dit door niet-Amerikanen is gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam ook iets vaag tegen, er zei iemand dat ze vroeg naar een tv, maar dat ze die niet kreeg omdat ze niet genoeg geld had.

Ik draai me om zie ik daar een tv aan de muur hangen... :7

Je moet niet vergeten dat die vrouw zwaar dement is en al jaren in het ziekenhuis ligt, ze zegt de meest vage dingen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam ook iets vaag tegen, er zei iemand dat ze vroeg naar een tv, maar dat ze die niet kreeg omdat ze niet genoeg geld had.

Ik draai me om zie ik daar een tv aan de muur hangen... :7

Je moet niet vergeten dat die vrouw zwaar dement is en al jaren in het ziekenhuis ligt, ze zegt de meest vage dingen. :7

Dat is waar, maar dat leek me nou toch wel serieus gezegt... :Y

Het irritante aan Heavy Rain was vaak het lopen, ik had er nogal wat problemen mee. :7

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Mwah, was ff wennen, ik had wel dat als ik ergens naar toe liep, en ergens voor wou staan, dat ze nog een stapje verder deden, of ineens de andere kant opgingen. :7

Maar heeft denk ik ook te maken met het camera standpunt icm de richting waarin je L3 duwt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...