Jump to content
Joriz

"Maak kennis met Tony Prince" filmpje online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games een tweede filmpje ontvangen van Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. In dit fimpje maak je kennis met flamboyante nachtclubeigenaar Tony Prince.

Get the Flash Player to see this player.

Meer nieuws en informatie over The Ballad of Gay Tony zal de komende paar weken volgen

The Ballad of Gay Tony is de tweede uitbreiding voor Grand Theft Auto IV. Deze uitbreiding zal vanaf 29 oktober 2009 exclusief te kopen zijn in het Episodes of Liberty City pakket en te downloaden zijn via Xbox LIVE

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De trailer ziet er wel erg vet uit, ben ook benieuwd naar eventuele nieuwe dingen. ook wel leuk dat de Bufallo erin zit en die infernus deuren zien er ook vet uit

Edit: Gracie gespot op 0.28

@ hieronder bedoelde je misschien die man? want Tony heet niets voor niets GAY Tony ;)

Bewerkt: door GunsNroses61

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

omg. kreeg de mail met het filmpje 8 september (12:00) ongeveer al. voor een echte GTA Site vind ik het wel wat slecht dat hij pas een dag later word gepublicieerd.

owja. en ik zag een gewone buffalo :D

Bewerkt: door FGras

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

omg. kreeg de mail met het filmpje 8 september (12:00) ongeveer al. voor een echte GTA Site vind ik het wel wat slecht dat hij pas een dag later word gepublicieerd.

je kan niet alles hebben he :clown:

leuk dat de FBI buffalo nu gewoon een buffalo is :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...