Jump to content
Joriz

"Maak kennis met Tony Prince" filmpje online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games een tweede filmpje ontvangen van Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. In dit fimpje maak je kennis met flamboyante nachtclubeigenaar Tony Prince.

Get the Flash Player to see this player.

Meer nieuws en informatie over The Ballad of Gay Tony zal de komende paar weken volgen

The Ballad of Gay Tony is de tweede uitbreiding voor Grand Theft Auto IV. Deze uitbreiding zal vanaf 29 oktober 2009 exclusief te kopen zijn in het Episodes of Liberty City pakket en te downloaden zijn via Xbox LIVE

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wat zien we aan voertuigen:



t2carsclean.png

Op de bovenste foto zien we in vol ornaat de burgerversie van de Dodge Charger 2006 (ingame naam: Buffalo) weer, dit keer in het blauw. In trailer 1 zagen we deze in een glimp in het rood.

Op de middelste en onderste screen zien we een zwarte bolide. Deze doet mij nogal denken aan een Mercedes E-klasse 2009, deze. (Zou dit een toevoeging zijn aan het al reeds bekende ingame merk Übermacht? :D )

21307_26443.jpg

21307_26445.jpg

Disclaimer: Mijn excuses voor het "gesmudgede" Clan logo, maar deze afbeelding had ik gemaakt voor ons Clantalk... :$

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik weet nu de vindplaats van de club van gay tony die je in de trailer ziet weten jullie die ook al en dan nog een ding weet iemand welk wapen gay tony in zijn hand heeft als die buiten over straat loopt bij de bahama club ( als die zo heet )

Bewerkt: door NICKY!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geen idee wat het precies is, in ieder geval iets op het vliegveld.. Misschien een vliegtuig? Of zo'n vliegveld-karretje? Ik weet het niet... :N

Wat je trouwens hierboven doet (Twee keer een reactie plaatsen gelijk onder elkaar) heet dubbelposten, en is op GTAForum niet toegestaan. Dit kan je vrij makkelijk oplossen: Als je een reactie/post hebt geplaatst, en je bedenkt je dat je toch nog graag een vraag erbij wilt zetten, kan je bij je eigen geplaatste berichten de knop "Bewerk" gebruiken. Je past daarmee de post aan die je zojuist had geplaatst. :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die nieuwe blauwe auto op het vliegveld heeft een FIB buffalo voorkant! Vet!

Dat is een van de mooiste auto's vind ik :D (behalve die saaie velgen)

Ik weet niet of het al is neergezet, maar de Infernus had al vleugeldeuren ^_^ Alleen die paarse kleur heb ik volgens mij nog niet eerder gezien!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat heeft iedereen tegen de XBOX :duh: .

Wist je da nie? Op de Xbox zijn de meeste problemen opgetreden voor consoles in de zesde en de zevende generatie... PlayStation heeft weer minder problemen behalve bij de 60 GB versie (liep altijd vast)

PS: ik heb een 80 GB versie dus heb ik ook nog nooit problemen gehad, dus is ie ook nog nooit vastgelopen ofzo!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat heeft iedereen tegen de XBOX :duh: .

Wist je da nie? Op de Xbox zijn de meeste problemen opgetreden voor consoles in de zesde en de zevende generatie... PlayStation heeft weer minder problemen behalve bij de 60 GB versie (liep altijd vast)

PS: ik heb een 80 GB versie dus heb ik ook nog nooit problemen gehad, dus is ie ook nog nooit vastgelopen ofzo!

Kom nou niet steeds met hetzelfde argument dat de Xbox veel problemen heeft, die tijd is geweest, nu zijn de nieuwe 360ers stiller en krasvrij. En omdat hij veel problemen had heb je er iets tegen? :cab:

OT:

Vette trailer! 2 Nieuwe auto's gezien en vind die Tony eigenlijk helemaal niet zo nichterig, hij is niet zo nichterig als bernie crane. Enige nadeel dat ik hem wel heel erg kort vindt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die nieuwe blauwe auto op het vliegveld heeft een FIB buffalo voorkant! Vet!

Dat is een van de mooiste auto's vind ik :D (behalve die saaie velgen)

Ik weet niet of het al is neergezet, maar de Infernus had al vleugeldeuren ^_^ Alleen die paarse kleur heb ik volgens mij nog niet eerder gezien!

goh,niet gek he dat die auto een FBI buffalo voorkant heeft als het de buffalo zelf is :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik las (volgens mij op rockstargames.com) dat er maar ong. 20 missies zijn, net als TLaD (22)... Dat vind ik erg weinig.

We hebben dus nu een AA-12 (zit btw ook in CoD: MW2), een FN P90 en een IMI Mini Uzi gezien (op deze screen).

Verder heb ik ook meerdere outfits van Luis gezien. Een zwart pak, de outfit die Luis in GTA IV en TLaD aanheeft, en een spijkerbroek + zwart jasje (als hij bij Meet Tony Prince iemands hoofd in de wasbak duwt). Ik denk dat het kledingsysteem een beetje als VCS wordt.

EDIT: Heeft iemand nog de trailers van III/VC/SA (het liefst een beetje hoge kwaliteit) op zijn pc staan/een download link? Op rockstargames.com kun je namelijk die van IV, TLaD, BoGT enzo in 720p downloaden, maar geen ouderen. Ook op de officiële San Andreas site zijn ze verwijderd.

EDIT 2: Voor de mensen die bang zijn dat de meeste nieuwe features mission related zijn: Rockstar heeft bevestigd dat je alle missies aan het einde gewoon op nieuw kunt spelen.

EDIT 3: Volgens Power Unlimited is er "een nieuwe auto genaamd Super Diamond Drop die gebaseerd is op de Bentley Continental GT."

Bewerkt: door pimpas

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik las (volgens mij op rockstargames.com) dat er maar ong. 20 missies zijn, net als TLaD (22)... Dat vind ik erg weinig.

We hebben dus nu een AA-12 (zit btw ook in CoD: MW2), een FN P90 en een IMI Mini Uzi gezien (op deze screen).

Verder heb ik ook meerdere outfits van Luis gezien. Een zwart pak, de outfit die Luis in GTA IV en TLaD aanheeft, en een spijkerbroek + zwart jasje (als hij bij Meet Tony Prince iemands hoofd in de wasbak duwt). Ik denk dat het kledingsysteem een beetje als VCS wordt.

EDIT: Heeft iemand nog de trailers van III/VC/SA (het liefst een beetje hoge kwaliteit) op zijn pc staan/een download link? Op rockstargames.com kun je namelijk die van IV, TLaD, BoGT enzo in 720p downloaden, maar geen ouderen. Ook op de officiële San Andreas site zijn ze verwijderd.

EDIT 2: Voor de mensen die bang zijn dat de meeste nieuwe features mission related zijn: Rockstar heeft bevestigd dat je alle missies aan het einde gewoon op nieuw kunt spelen.

EDIT 3: Volgens Power Unlimited is er "een nieuwe auto genaamd Super Diamond Drop die gebaseerd is op de Bentley Continental GT."

lees jij ook de pu

in welke pu stond die informatie of heb je het van pu.nl

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ei word nie op de ps 3 gemaakt omdat ps3 dikke rommel is

PS: ik zeg dit omdat er de laatste dagen niet veel gepost wordt en hier zullen er wel en paar op reageren

Dat noem ik pas subtiel en daar zal inderdaad veel op gereageerd worden hoor :7 .

Ik lig nu echt te wachten op 29 Oktober en het is nog zo lang :ch: .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...