Jump to content
Joriz

"Maak kennis met Tony Prince" filmpje online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games een tweede filmpje ontvangen van Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. In dit fimpje maak je kennis met flamboyante nachtclubeigenaar Tony Prince.

Get the Flash Player to see this player.

Meer nieuws en informatie over The Ballad of Gay Tony zal de komende paar weken volgen

The Ballad of Gay Tony is de tweede uitbreiding voor Grand Theft Auto IV. Deze uitbreiding zal vanaf 29 oktober 2009 exclusief te kopen zijn in het Episodes of Liberty City pakket en te downloaden zijn via Xbox LIVE

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Deze game lijkt me echt vet,

Hoeveel € zou die zijn als ie uit komt? :)

Je kan hem op xboxlive voor 1600MP kunnen krijgen of in de winkel 30.00 kunnen halen

30 euro, ook in de free record shop?!

Meestal als er een nieuwe gta game uitkwam zoals gta iv was het rond de 60 euro :bonk:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze game lijkt me echt vet,

Hoeveel € zou die zijn als ie uit komt? :)

Je kan hem op xboxlive voor 1600MP kunnen krijgen of in de winkel 30.00 kunnen halen

30 euro, ook in de free record shop?!

Meestal als er een nieuwe gta game uitkwam zoals gta iv was het rond de 60 euro :bonk:

het zijn maar 2 DLC's, die zijn lage na niet zo veel werk dus ook niet zo veel waard als de hele game.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze game lijkt me echt vet,

Hoeveel € zou die zijn als ie uit komt? :)

Je kan hem op xboxlive voor 1600MP kunnen krijgen of in de winkel 30.00 kunnen halen

30 euro, ook in de free record shop?!

Meestal als er een nieuwe gta game uitkwam zoals gta iv was het rond de 60 euro :bonk:

ik ben episodes of liberty city weesten bestellen in game mania en ie koste 45 euro

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik las (volgens mij op rockstargames.com) dat er maar ong. 20 missies zijn, net als TLaD (22)... Dat vind ik erg weinig.

We hebben dus nu een AA-12 (zit btw ook in CoD: MW2), een FN P90 en een IMI Mini Uzi gezien (op deze screen).

Verder heb ik ook meerdere outfits van Luis gezien. Een zwart pak, de outfit die Luis in GTA IV en TLaD aanheeft, en een spijkerbroek + zwart jasje (als hij bij Meet Tony Prince iemands hoofd in de wasbak duwt). Ik denk dat het kledingsysteem een beetje als VCS wordt.

EDIT: Heeft iemand nog de trailers van III/VC/SA (het liefst een beetje hoge kwaliteit) op zijn pc staan/een download link? Op rockstargames.com kun je namelijk die van IV, TLaD, BoGT enzo in 720p downloaden, maar geen ouderen. Ook op de officiële San Andreas site zijn ze verwijderd.

EDIT 2: Voor de mensen die bang zijn dat de meeste nieuwe features mission related zijn: Rockstar heeft bevestigd dat je alle missies aan het einde gewoon op nieuw kunt spelen.

EDIT 3: Volgens Power Unlimited is er "een nieuwe auto genaamd Super Diamond Drop die gebaseerd is op de Bentley Continental GT."

lees jij ook de pu

in welke pu stond die informatie of heb je het van pu.nl

Ja, ik heb een abo op de PU, maar dit heb ik van pu.nl.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dan denk ik toch maar dat ik geld ga besparen door hem toch via Xbox Live te bestellen :7.
Nou, anders ik wel. Op zich is het leuk dat de Episodes als stand-alone worden gereleased, voor iedereen die IV niet heeft. Maar het downloaden heeft nogal zijn voordelen, vooral wat betreft de multiplayer. :Y Als je TLAD en TBOGT download via XBL kan je tenslotte ingame wisselen van episode. :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De eigennaar van de 3 nightclubs.

zijn naam is. Prince tony.

Maar zijn bijnaam is Gay tony.

Ik weet wel welke de nightclubs zijn. Behalve 1.

1- Bahama club.

2 - Hercules.

En ik denk.

3- Liberty club.

En bij gta 4.

Je kon met niko niet in die clubs.

Daarvan hebben ze een drinkclub gemaakt.

Maar the ballad of gay tony kun je misschien niet dronken worden.

Maar bij de steinway street kun misschien niet naar binnen.

Behalve bij de steinway beer.

Omdat bij die ene 3 nightclubs zijn opeens disco's.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze game lijkt me echt vet,

Hoeveel € zou die zijn als ie uit komt? :)

Je kan hem op xboxlive voor 1600MP kunnen krijgen of in de winkel 30.00 kunnen halen

30 euro, ook in de free record shop?!

Meestal als er een nieuwe gta game uitkwam zoals gta iv was het rond de 60 euro :bonk:

Ja maar het is een uitbreiding he ^_^ dus niet echt veel extra missie's

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...