Jump to content

Sobeit in 3


Alexxxxxxxxxx

Recommended Posts

Hoi, bij SA is er een mod, genaamd sobeit, met door muren heen warpen enzo, oneindig HP, auto vernietigen, zelfmoord, etc.

Is deze mod er ook voor gta iii?

S0beit is toch zo'n cheat programma? Da's geloof ik gemaakt voor multiplayer. En ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft GTA III geen (onofficiele) multiplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, bij SA is er een mod, genaamd sobeit, met door muren heen warpen enzo, oneindig HP, auto vernietigen, zelfmoord, etc.

Is deze mod er ook voor gta iii?

S0beit is toch zo'n cheat programma? Da's geloof ik gemaakt voor multiplayer. En ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft GTA III geen (onofficiele) multiplayer.

S0beit werkt ook voor SA Single Player.

Maar volgens mij bestaat het ook niet (misschien eens op google zoeken) want er is ook geen officiële multiplayer versie (moet via vice city of zo), er is misschien wel een alternatieve trainer o.d..

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, bij SA is er een mod, genaamd sobeit, met door muren heen warpen enzo, oneindig HP, auto vernietigen, zelfmoord, etc.

Is deze mod er ook voor gta iii?

S0beit is toch zo'n cheat programma? Da's geloof ik gemaakt voor multiplayer. En ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft GTA III geen (onofficiele) multiplayer.

S0beit werkt ook voor SA Single Player.

Maar volgens mij bestaat het ook niet (misschien eens op google zoeken) want er is ook geen officiële multiplayer versie (moet via vice city of zo), er is misschien wel een alternatieve trainer o.d..

Dat hij voor singleplayer werkt wist ik ook ;) En een goed voorbeeld van een alternatieve trainer: >KLIK<

Link to comment
Delen op andere websites

Die werkt niet bij mij..

Je moet alle bestanden van het archief in je GTA III-folder zetten, anders gaat het niet werken. Lees ook eens de readme als je dat nog niet gedaan hebt. Moest het nog niet werken zeg dan wat er precies fout gaat.

Veel plezier! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...