Jump to content

Need For Speed: Shift


.Senne

Recommended Posts

Hehe, ik heb het uitgeprobeerd (full versie gedownloaded voor PC) en hij bevalt mij zo goed dat ik hem koop @ xbox :D (Mijn computer kan het spel prima aan op High en een controller kopen voor PC kost minder, maar dit spel is echt zo'n consolespel waarvoor je je pc niet wilt opstarten) (en ik test altijd games voordat ik ze koop. de meeste spellen speel ik gewoon 10 minuten en doe er dan niets mee, terwijl B.I.G beweert dat je maandenlang plezier kunt hebben)

tl;dr: Gedownloaded voor PC, echt kopen voor 360

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    17

  • wesley123

    15

  • Dr.Oppai

    10

  • Nick_Kerkwijk

    5

Hehe, ik heb het uitgeprobeerd (full versie gedownloaded voor PC) en hij bevalt mij zo goed dat ik hem koop @ xbox :D (Mijn computer kan het spel prima aan op High en een controller kopen voor PC kost minder, maar dit spel is echt zo'n consolespel waarvoor je je pc niet wilt opstarten) (en ik test altijd games voordat ik ze koop. de meeste spellen speel ik gewoon 10 minuten en doe er dan niets mee, terwijl B.I.G beweert dat je maandenlang plezier kunt hebben)

tl;dr: Gedownloaded voor PC, echt kopen voor 360

ik heb hem nu ook voor de 360,ga hem zo uitproberen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd naar de reactie's...

Ik twijfel namelijk nog of ik hem ga kopen.

Undercover was naar mijn idee een flop. Weggegooid geld

Van Forza 3 heb ik eerlijk gezien betere verwachtingen.

maar dit is wel anders dan undercover.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd naar de reactie's...

Ik twijfel namelijk nog of ik hem ga kopen.

Undercover was naar mijn idee een flop. Weggegooid geld

Van Forza 3 heb ik eerlijk gezien betere verwachtingen.

Ik zou Forza 3 kopen, vind dit nou echt niet fantastisch :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ook dat de besturing echt zuigt. Zo zompig. Te vroeg remmen en dan ga je te sloom, te laat en je schiet echt ver door. Zo onrealistisch. Verder vind ik het ook echt kl*te als je een beetje tegen de vangrail knalt, dat het beeld echt helemaal wazig wordt. Lekker doorgassen gaat dus niet. Nee, eerst wachten, en dan doorrijden :s. Het is nog erger dan bij DiRT 2 in cockpit view als je door een plas rijdt. Voor de PS3ers die deze titel ook niet goed vinden, DiRT 2 is echt een aanrader. Lees de review in OWN 152 ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ook dat de besturing echt zuigt. Zo zompig. Te vroeg remmen en dan ga je te sloom, te laat en je schiet echt ver door. Zo onrealistisch. Verder vind ik het ook echt kl*te als je een beetje tegen de vangrail knalt, dat het beeld echt helemaal wazig wordt. Lekker doorgassen gaat dus niet. Nee, eerst wachten, en dan doorrijden :s. Het is nog erger dan bij DiRT 2 in cockpit view als je door een plas rijdt. Voor de PS3ers die deze titel ook niet goed vinden, DiRT 2 is echt een aanrader. Lees de review in OWN 152 ^_^

Dus een afrader? Jammer, ik had me er opzich wel op verheugd, maar het valt dus (weer) tegen :( .

Mijn manier van denken, Die-Hard NFS fan is dus ook ongeveer over.. :-(

Ik wil gewoon een realistisch racespel met schade :-( Dat lekker rijdt en ook gewoon vet is, zoiets als Pro Street op de weg :-(

Ze moeten de oude weg maar weer eens inslaan :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ook dat de besturing echt zuigt. Zo zompig. Te vroeg remmen en dan ga je te sloom, te laat en je schiet echt ver door. Zo onrealistisch. Verder vind ik het ook echt kl*te als je een beetje tegen de vangrail knalt, dat het beeld echt helemaal wazig wordt. Lekker doorgassen gaat dus niet. Nee, eerst wachten, en dan doorrijden :s. Het is nog erger dan bij DiRT 2 in cockpit view als je door een plas rijdt. Voor de PS3ers die deze titel ook niet goed vinden, DiRT 2 is echt een aanrader. Lees de review in OWN 152 ^_^

Dus een afrader? Jammer, ik had me er opzich wel op verheugd, maar het valt dus (weer) tegen :( .

Mijn manier van denken, Die-Hard NFS fan is dus ook ongeveer over.. :-(

Ik wil gewoon een realistisch racespel met schade :-( Dat lekker rijdt en ook gewoon vet is, zoiets als Pro Street op de weg :-(

Ze moeten de oude weg maar weer eens inslaan :N

Pro Street lekker rijden? Dat rijdt zo irritant, een perfect rondje is onmogelijk, te vroeg remmen je gaat te traag, te laat en je bent de baan af, verder is sturen de ene keer onmogelijk en de andere keer stuurt hij weer te sterk, je meot echt heel veel talent hebben wil je het spel goed kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ook dat de besturing echt zuigt. Zo zompig. Te vroeg remmen en dan ga je te sloom, te laat en je schiet echt ver door. Zo onrealistisch. Verder vind ik het ook echt kl*te als je een beetje tegen de vangrail knalt, dat het beeld echt helemaal wazig wordt. Lekker doorgassen gaat dus niet. Nee, eerst wachten, en dan doorrijden :s. Het is nog erger dan bij DiRT 2 in cockpit view als je door een plas rijdt. Voor de PS3ers die deze titel ook niet goed vinden, DiRT 2 is echt een aanrader. Lees de review in OWN 152 ^_^

Dus een afrader? Jammer, ik had me er opzich wel op verheugd, maar het valt dus (weer) tegen :( .

Mijn manier van denken, Die-Hard NFS fan is dus ook ongeveer over.. :-(

Ik wil gewoon een realistisch racespel met schade :-( Dat lekker rijdt en ook gewoon vet is, zoiets als Pro Street op de weg :-(

Ze moeten de oude weg maar weer eens inslaan :N

Pro Street lekker rijden? Dat rijdt zo irritant, een perfect rondje is onmogelijk, te vroeg remmen je gaat te traag, te laat en je bent de baan af, verder is sturen de ene keer onmogelijk en de andere keer stuurt hij weer te sterk, je meot echt heel veel talent hebben wil je het spel goed kunnen spelen.

Ja, had trouwens wel bijna elke race dikke schade, maar het was wel een verbetering, je moest remmen voor bochten. Mij zou het vet lijken als je een super realistiche besturing had, soort van Burnout schade model, en dan de actie van de NFS reeks, maarja, zo'n game zal er denk ik niet komen :7

Link to comment
Delen op andere websites

nee okee, maar de besturing was echt waardeloos.

EA heeft echt de eigenaardige eigenschap om het tegengestelde te doen van wat de community wil, volgens mij wou de community dat er weer veel tuning kwam en straatracen, niet gebeurt, het racen moest weer worden zoals de eerste need for speeds, niet gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus een afrader? Jammer, ik had me er opzich wel op verheugd, maar het valt dus (weer) tegen :( .

Mijn manier van denken, Die-Hard NFS fan is dus ook ongeveer over.. :-(

Ik wil gewoon een realistisch racespel met schade :-( Dat lekker rijdt en ook gewoon vet is, zoiets als Pro Street op de weg :-(

Ze moeten de oude weg maar weer eens inslaan :N

In DiRT 2 is dat ook heel moeilijk, om een perfect rondje te rijden, maar dat maakt echt geen ene reet uit. Het is echt een realistisch racespel met een prachtig schademodel. Hij rijdt ook echt zo natuurlijk. D2 is dus echt een aanrader.

Link to comment
Delen op andere websites

nee okee, maar de besturing was echt waardeloos.

EA heeft echt de eigenaardige eigenschap om het tegengestelde te doen van wat de community wil, volgens mij wou de community dat er weer veel tuning kwam en straatracen, niet gebeurt, het racen moest weer worden zoals de eerste need for speeds, niet gebeurt.

.... De besturing kun je helemaal tweaken in het opties menu. Standaard is die geoptimaliseerd voor de controller, maar je kunt ook gewoon toetsenbord tweaken. Hier rijdt fijn. In het menu Options -> Gameplay en onder controls zie je een extra optie, daaringeraakt zie je allemaal cijfertjes. Opzoeken, configureren en je kunt ertegenaan.

---

>>> Door Visser23: Zo lomp hoeft het ook weer niet.<<<

Het is geen provoceren, het floepte er zomaar uit. Ik kijk mijn posts nooit na voordat ik op "Post Comment" druk.

Defenitie van provoceren. Ik provoceer niet. Ik post wat ik denk wat ik zou zeggen. Noob in deze context is ook niet uitscheldend of iets dergelijks van aard bedoeld. En ik was al van plan 'noob' te veranderen naar iets anders. :V

Trouwens, als je deze edit provoceren noemt, dat is het niet. Ik spreek je aan dat je iemand zijn post fout beoordeeld. Als ik de fout inga en niet weet wat ik fout heb gedaan kan ik het in de toekomst niet verbeteren ;) Je zou in mijn geval beter kunnen editen: 'Zo lomp hoeft het ook weer niet..' ik heb niets tegen jou, maar kun je in het vervolg iets accurater iemand aanspreken op zijn gedrag? Dankje. :)

Ohja, ik provoceer al sinds begin juni niet meer.

---

>>> Door Visser23: Zo beter? =D<<<

lol :D

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...