Jump to content

Need For Speed: Shift


.Senne

Recommended Posts

dan ga ik dat zo even bekijken, suggesties voor de instellingen?

Geen idee. :puh: Ik heb zitten klooien en de karren zijn wel bestuurbaarder geworden. Maar ik weet niet hoe ik ze perfect tweak. :puh:

Damn, weet iemand hoe ik mooi kan driften? Ik kan voor geen meter driften hier :|

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    17

  • wesley123

    15

  • Dr.Oppai

    10

  • Nick_Kerkwijk

    5

ik heb laatst dit spel ook gespeeld bij de gamemania in leeuwarden en ik vond het wel een goed spel,

maar of ligt het aan de draadloze controller die ik voor geschoteld kreeg van de x360 of gewoon het het spel is dat ie zooooooooo traag reageerde op het sturen

maar ff positief:

het heeft wel mooie grapichs,

mooie schade,

(trouwens als je de handeling van bijv gt5 er bij zou doen was het een leuke racegame maar nu is het besturen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat driften is inderdaad verschrikkelijk, maar voor de rest vind ik het een zeer goede racegame.

Ik ben geen Forza gewend, en het zal vast veel realistischer zijn. Maar dit vind ik al moeilijk zat momenteel.

Daarbij ben ik meer een arcade racer, dan een full time zo realistisch mogelijk besturen,schakelen etc etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat driften is inderdaad verschrikkelijk, maar voor de rest vind ik het een zeer goede racegame.

Ik ben geen Forza gewend, en het zal vast veel realistischer zijn. Maar dit vind ik al moeilijk zat momenteel.

Daarbij ben ik meer een arcade racer, dan een full time zo realistisch mogelijk besturen,schakelen etc etc.

schakelen kan je ook gewoon uitzetten dan doet hij het vanzelf ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het lelijke aan dat spel is dat in de eerste race echt ongelooflijk k*t is, en dan gaat ie automatisch zich aanpassen. En daarom kun je ook niet driften. Want driften denkt hij dat het de controle verliezen is, dus gaat ie zich corrigeren. Echt lelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je de Demo ook op de PS3 Downloaden ??

Ja ik weet wel dat je hem op de PC kan maar bij mij hapert hij heel erg ( en ook alle graphics op Low )

>>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar Games.<<<

Vanaf 1 oktober kan je de demo downloaden op het PSN. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu net de Demo van NFS Shift proberen te downloaden en alles gaat goed en als ie ronde de 16 procent is dan stopt ie ineens.. Hoe komt dat nou :S ?

je pc is te zwak?

dat is waar ook,bij mij stopte hij ook iets bij 50 procent maar toen ik hem opnieuw downloade ging hij wel.download hem is opnieuw.misschien dat hij het dan wel doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je de Demo ook op de PS3 Downloaden ??

Ja ik weet wel dat je hem op de PC kan maar bij mij hapert hij heel erg ( en ook alle graphics op Low )

>>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar Games.<<<

Vanaf 1 oktober kan je de demo downloaden op het PSN. :Y

is dat niet ironsich als je bedenkt dat het spel al uit is?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...