Jump to content

Need For Speed: Shift


.Senne

Recommended Posts

Het probleem bij Shift is is dat je continue wegslipt, onderstuur, geen grip hebt. Het is dus totaal geen realistische game waar NFS zogenaamd niet op gedoeld had. :clown: Ik ben er daarom een beetje klaar mee met heel NFS, Prostreet was bagger, undercover, Shift.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    17

  • wesley123

    15

  • Dr.Oppai

    10

  • Nick_Kerkwijk

    5

Bump.

Nou ik heb zelf zonet Shift geinstalleert en hij doet het(eindelijk), alleen nu heb ik een ander probleem, namelijk dat het beeld helemaal blurry en vervaagd is, kortom ik zie geen bal terwijl de hud enzo wel goed weergegeven word, is daar een reden voor?

Ik had trouwens ook gelezen over een mod die de blur verwijderd, alleen die heb ik zelf nog neit kunnen vinden, heeft iemand een linkie ervoor?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Wat een kakfunctie voor foto's heeft NFS Shift. En wat een kutmodels eigenlijk.

Hier is het origineel:

fwsot4.jpg

En hier is mijn resize + kleur: (Origineel van dit is 2560*1440 PNG geen compressie)

1gotpw.jpg

Als ik screenshots maak wil ik dat ze op minimaal 1920*1080 in PNG worden gerenderd, in plaats 1280*720 op maximale JPEG compressie + shit-auto color :@

Op dit gebied is GT5 veel beter. Met betaalde DLC auto's kun je zelfs op speciale maps rondrijden en foto's laten renderen in 8 Megapixels :D

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...