Jump to content

Help


GtaDoom

Recommended Posts

Door wie wordt je aangevallen? Door iedereen, of door een select groepje mensen? Door de verhaallijn heen krijg je namelijk met enkele gangs te maken, sommige ervan zul je dwars zitten. Vanaf bepaalde missies wordt je dan ook aangevallen door deze bendeleden die wraak willen. Zij zijn in groepjes op de straat te vinden, vaak in soortgelijke kleding. Het moge overigens ook duidelijk zijn dat de politie je begint aan te vallen wanneer je misdaden begaat terwijl een patrouillerende agent dit ziet. Maar ik neem aan dat dat niet het probleem is.

Wanneer je door vrijwel iedereen wordt aangevallen wanneer ze je zien is de rellen/riot cheat de enige die dit kan veroorzaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Door wie wordt je aangevallen? Door iedereen, of door een select groepje mensen? Door de verhaallijn heen krijg je namelijk met enkele gangs te maken, sommige ervan zul je dwars zitten. Vanaf bepaalde missies wordt je dan ook aangevallen door deze bendeleden die wraak willen. Zij zijn in groepjes op de straat te vinden, vaak in soortgelijke kleding. Het moge overigens ook duidelijk zijn dat de politie je begint aan te vallen wanneer je misdaden begaat terwijl een patrouillerende agent dit ziet. Maar ik neem aan dat dat niet het probleem is.

Wanneer je door vrijwel iedereen wordt aangevallen wanneer ze je zien is de rellen/riot cheat de enige die dit kan veroorzaken.

Als ik me goed kan herinneren zijn dat de Sindacco's. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik me goed kan herinneren zijn dat de Sindacco's. ;)

Onder andere, vandaar ook dat ik in het algemeen spreek; over groepjes en gangleden. Je wordt namelijk aangevallen door de Sindacco's, Forelli's, Yardies en de Yakuza. Maar ook de Hoods en de Leones zullen je aanvallen wanneer je hun aanvalt of een voertuig probeert te stelen met gangleden erin.

Maar dit is helemaal niet relevant aan het topic, het maakt niet uit door welke gang hij wordt aangevallen. Al heten ze de Marsmannetjesgangbangers; het zijn gang leden die geprogrammeerd zijn om de speler aan te vallen. De hamvraag is of het gangleden zijn, of juist ook gewone voetgangers.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...