Jump to content

PHPWebsite, of een CMS


m.o.d

Recommended Posts

ik weet niet of het hier goed staat.. maar toch

voor een squad voor 2 multiplayer spellen, willen we een site,

met een CMS zoals Post-nuke, Joomla, etc. kunnen we alles wat we willen, maar het is moeilijk in gebruik

zelf ben ik er niet mee bekend

PHPWebsite is makkelijk, en heeft wat we willen, behalve stijlen/kleuren die moeilijk aan te passen zijn...

we willen: 2 admin,6 mensen die nieuws posten, en 6 die content zoals tips voor de 2 spellen plaatsen..

is dit mogelijk met een van de 2?

het moet er profesioneel uitzien, een host hebben we al

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad Joomla aan, maar meestal is dat erg lastig als je daar voor het eerst mee werkt. Je kan er alles mee en contents ook linken aan bepaalde rangen (zoals admins e.d.). Zo kan je bepaalde mensen dingen laten wijzigen. Je kan verder ook gratis templates hiervoor downloaden en aanpassen of er natuurlijk zelf een maken.

Maar als ik je post lees ben je niet erg bekend met Joomla en zou ik maar anders gaan beginnen met PHPWebsite. Een ander mooi systeem wat erg goed werkt is Wordpress. Misschien moet je daar maar even kijken. Misschien is dat wel wat voor je. :)

Succes verder!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad Joomla aan, maar meestal is dat erg lastig als je daar voor het eerst mee werkt. Je kan er alles mee en contents ook linken aan bepaalde rangen (zoals admins e.d.). Zo kan je bepaalde mensen dingen laten wijzigen. Je kan verder ook gratis templates hiervoor downloaden en aanpassen of er natuurlijk zelf een maken.

Maar als ik je post lees ben je niet erg bekend met Joomla en zou ik maar anders gaan beginnen met PHPWebsite. Een ander mooi systeem wat erg goed werkt is Wordpress. Misschien moet je daar maar even kijken. Misschien is dat wel wat voor je. :)

Succes verder!

vooor mij is wordpress als een trauma..

maar dat was doordat ik de auto-installer op mn server fout geinstalleerd had(geen westerse talen, alleen chinees, japans, en nog wat anderen...)

ook is wordpress vooral voor nieuwsberichten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad Joomla aan, maar meestal is dat erg lastig als je daar voor het eerst mee werkt. Je kan er alles mee en contents ook linken aan bepaalde rangen (zoals admins e.d.). Zo kan je bepaalde mensen dingen laten wijzigen. Je kan verder ook gratis templates hiervoor downloaden en aanpassen of er natuurlijk zelf een maken.

Maar als ik je post lees ben je niet erg bekend met Joomla en zou ik maar anders gaan beginnen met PHPWebsite. Een ander mooi systeem wat erg goed werkt is Wordpress. Misschien moet je daar maar even kijken. Misschien is dat wel wat voor je. :)

Succes verder!

vooor mij is wordpress als een trauma..

maar dat was doordat ik de auto-installer op mn server fout geinstalleerd had(geen westerse talen, alleen chinees, japans, en nog wat anderen...)

ook is wordpress vooral voor nieuwsberichten

Ik zou voor joomla gaan, daar is ook nog eens veel ondersteuning voor. De meeste dingen zijn uitgelegd, er zijn veel fora voor en templates (als je ze al niet zelf maak) zijn overal verkrijgbaar. Dan nog nieteens begonnen over alle extenties: plugins, modules en componenten. Bovendien kun je joomla goed linken met bepaalde forumsystemen, mocht je dat nog nodig hebben (Fireboard!). Joomla is eigenlijk ook helemaal niet moeilijk: uploaden, naar je adres gaan, gegevens invullen en klaar! Je site is online. Er zijn dan wel moeilijkere instellingen, maar die heb je lang niet allemaal nodig, en op de link die ik je gaf, wordt alles over die instellingen uitgelegd.

Succes met je site,

RoL0

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...